Jaaa en ze skreeuwt ook de hele tijd zo, doe even rustig meid
Precies wat mijn dochter zei toen ze jachtseizoen aan het kijken was
Ik kijk via rijk de housetour van gio zn nieuwe huis (vraag me niet waarom). Echt letterlijk geen kleur gezien…alleen zwart, wit, grijs en beige. Oh en kattenbakvulling van de aldi
En die vent die zijn mobiel in de kattenbak gooit?!?
Het was volgens mij de autosleutel van zijn geleende porsche (of andere dure auto, weet niet meer)
Ik ging kapot om het interieurplan van die kinderkamer
Ik heb duidelijk maar half gekeken inderdaad, maar ook weer niet echt iets gemist.
Haha nee, het hele huis is greige, en de man is fucking raar. Dat is de hele video
Volgens mij is dat best een gangbare manier om je kat af te leren om in het babybedje te komen/slapen
Idd, de meeste katten haten aluminiumfolie maar houden heel erg van een box/wieg/kinderwagen als slaapplek
Mijn favo Britse influencer die ik heel graag volg en leuk vindt ziet er met de week ongezonder uit. Ik weet uiteraard niet wat de reden is waarom dit zo is, maar het is heftig om te zien. Het lijkt (en dit is dus een aanname) erop dat ze het juist ook graag laat zien. Heel verwarrend, want als dat zo gun ik het geen views.
Wie?
Emily Canham? op tattle gaat het al jaren over haar eetstoornis
Ja, ik lees ook mee op Tattle, maar daar zijn sommige mensen echt giftig haha.
Maar ik keek gister toevallig een vlog dat ze haar ouders en zusje meenam naar haar nieuwe huis (voor de verbouwing) en toen schrok ik wel van het verschil.
haha ja tattle is echt savage, heel erg egf beutyblogtopic #1 vibes. wel een aanrader
Gemiddelde tattle comment bij elke random influencer is: ‘she is rotten to the core, selfish personality cant believe anyone would want to drink coffee with her, i have 6 kids and 4 jobs and even i manage to make time to make coffee for my hubby’
Ik vergeet echt nooit dat op dat forum jaren geleden toen ik het weleens las een influencer werd besproken die volgens De Girlies niet aardig genoeg was tegen haar vriend met griep. En zij zouden alles laten vallen om alles te doen voor hun vriend!! En toen ging er eentje helemaal vertellen hoe ze echt álles voor haar vriend deed als die ziek was, met het zinsdeel ‘and then a long leisurely blowjob followed by his dessert of choice’ en die walgelijke zin spookt sindsdien door mijn hoofd.
Hardop gelachen hierom, thanks
Nina Warink en Kalvijn verwachten een kindje
Bonnie als Aliexpress Sabrina Carpenter is toch wel echt next level kut?