Erg blij met mijn partner die regelmatig gaat hardlopen en dan ons kind meeneemt, overigens in onze gewone kinderwagen. Grappig om te merken dat hij altijd overdreven bejubeld wordt onderweg, en er hier raar van op wordt gekeken als een vrouw dat doet.
Ja, las ik toevallig net. Excusi!
Nee ze koopt er speciaal een kinderwagen voor.
Ik begrijp niet zo goed waarom men valt over het feit dat ze er speciaal een kinderwagen voor heeft? Ik ken best wel wat mensen die dat hebben en als je ziet hoeveel ze sport, is dat toch helemaal niet zo gek?
Wat dus doodnormaal is. Dit gesprek is echt alsof je vindt dat iemand die gaat racefietsen dat op de stadsfiets moet doen.
Dit vind ik echt een dooddoener sorry, boeiend als zij het budget ervoor hebben of het gesponsord krijgen waarom niet
Kan je toch beter 1 kopen waar je mee kan hardlopen (en automatisch ook kan wandelen, wow!) gewoon onnodig teveel spullen hebben, daar viel ik over.
Verder prima en leuke activiteit met je kind.
Nou ééén
Ja sorry het heeft toch beide twee wielen? Ik fiets verder nooit dus geen idee maar IK zou dat persoonlijk niet kopen hoor, toch nergens voor nodig om 2 praktisch dezelfde objecten te hebben??
Edit: (DIT IS EEN GRAP)
Zie je al iemand racen op zo’n omafiets
Ik vraag me echt af of jullie je vandaag collectief dom houden of serieus zijn. Ze hebben beiden twee banden, een stuur en een frame maar daar houden de gelijkenissen wel op. Zijn toch duidelijk met ander doel gemaakt.
Ik suggereer: stap een keer op een racefiets.
Een auto en skelter hebben ook beide 4 wielen, maar zijn zeker niet hetzelfde .
Nee, dat is natuurlijk een groter verschil, maar een racefiets en stadsfiets zijn echt heel verschillend ondanks dat het 2 wielen heeft haha
Hahaha oh ik dacht dat dit heel duidelijk een grap was maar toch niet (vandaar de
)
Groetjes van iemand met 3 fietsen
Ik heb geen kind en ik wil er denk ik ook geen, maar als ik dit account zie (https://www.instagram.com/anniek_vanrossum/) vind ik het wel super leuk en schattig. Beide ouders zijn fanatieke hardlopers en hun twee kinderen zijn in de hardloopbuggy opgegroeid. Soms gaan ze beide hardlopen en dan wisselen ze zo’n duo-buggy af, maar nu de kinderen wat ouder worden duwt de vader meer. Volgens mij is het oudste kind ook te groot nu dus die gaat dan op zijn fietsje mee en de jongste in de buggy. Die vinden het heerlijk om op pad of avontuur te gaan. Ze stoppen ook vaak tussendoor om even wat te snacken of weet ik het, eendjes/hertjes/koeien te bekijken. Ik denk dat je het ook niet moet zien als een hardlooptraining maar juist als een gezellige activiteit met je kind, lekker buiten zijn en bewegen. Wil je liever met je koptelefoon op, full gas hardlopen en non-stop rennen en haat je stoppen tussendoor, dan moet je geen kind in een buggy meenemen.
Oeps, lang verhaal.
Mo is zoooooo fucking saai nu ze een relatie heeft. Ik wil weer single mo era terug, of Mo en Rijk
Ik vind Rhode zo vreselijk irritant. Een soort Chantal Janzen minion
Oh ja ik ook, echt zo’n bedacht grappige pick me girl ofzo
Ja klopt! Maar volgens mij is zij ontzettend populair en zijn wij ook niet perse haar beoogde doelgroep haha
Hoe kom je nou bij dat laatste?
Hoezo zou je als vrouw raar aangekeken worden als je hardloopt met buggy.
Wat heeft Hailey Biebers lipgloss je misdaan?