Waar laten jullie al die spullen dan vraag ik me af ik vind hobbys altijd zoveel opbergruimte in beslag nemen
Die stoelen staan onder zo’n uitstekend barretje. (Heel lelijk)
Spul voor breien en haken in laatjes. Hobbies zoals gamen zijn voornamelijk digitaal dus hoef het nergens op te bergen. Realiseren dat je iets nooit gast gebruiken dus weggeven etc.
Die aan de voorkant toch niet?
Romy elke fucking dag: JE HEBT GEEEEEEEN IDEE HOE EENZAAM, ZWAAR EN AFSCHUWELIJK HET IS OM TWEE KINDEREN ONDER 1 JAAR TE HEBBEN
Alsof ze er niet zelf bij was toen ze gemaakt werden? Girl, wat dacht je?
En ‘ik houd niet van klagen maar’
Ja die was echt goud haha
Zij heeft klagen uitgevonden
Tenminste een keer geen menstruatie ondergoed spon.
En hoe saai zijn haar vlogs, elke week een andere kast opruimen. Weet echt niet waarom ik het nog kijk
Ik zag haar vandaag in het tuincentrum en vond het vrij bijzonder dat ik haar überhaupt herkende want ik ken haar alleen van hier
En, loopt ze in het echt ook zo te puffen en te steunen?
Mensen die me kennen weten dat ik niet zo ben maar ……
Ik zag haar alleen in de rij bij restaurant en daar kwam ze prima relaxed over haha, maar niet icm haar 2 under 2 gezien
Als je even relaxed overkomt zeg dat niks hè.
Two under one he!!
Ohh dat houten barretje had ik niet gezien, het viel qua kleuren helemaal weg, ik keek alleen naar het keukenblad
Nee er werd gevraagd of ze aan het puffen en steunen was en dat was ze niet. Er zullen wel meer mensen daar interne stress hebben gehad maar dat kan ik niet zien
Ik vind Thijs en Anna Nooshin echt een leuk stel, ze delen niet veel maar als ze samen wat delen vind ik het echt leuk overkomen.