Het influencertopic #24

Ach, een half opgedronken flesje of opgegeten potje Olvarit kan toch gewoon bewaard worden voor morgen

16 likes

Kaassoufle door 4. Kun je toch 4 dagen snacken

21 likes

Maar waarom doet iedereen zo een zelfde natuur foto met de man die de echo vasthoudt terwijl ze elkaar omarmen/knuffelen?

18 likes

Ik vind een echo op een boxpakje, met slofjes ernaast en dan zo’n letter bord van de Hema “Coming april 2025 :sparkling_heart::blue_heart:” nog erger :sob::sob:

43 likes

Ja een blonde mannelijke BN’er met een kind op z’n arm, echt wild

26 likes

Die hebben toch ook al jaren een open relatie dacht ik?

Maar vind t leuk nieuws ben benieuwd. Kan wel relaten want heb zelf een jong kind dus ik vind het wel interessant om te volgen!

5 likes

Maar dat ze een open relatie hebben zegt toch niks over de geaardheid van Nick?

7 likes

Stiekem vind ik het een beetje jammer omdat ik niks heb met zwangerschap/baby’s/whatever en Bonnies vlogs keek ik graag. Vooral omdat ik de mensen om haar heen erg leuk vind en mijn leven wel lijkt op dat van haar. Tot nu toe dan :sweat_smile:

Ook stom dat haar vlogmas gelijk zijn omgedoopt in zwangerschapsvideo’s. Alsof er verder niets meer in het leven is, jammer als mensen zichzelf zo degraderen

36 likes

Ik heb dit dus ook, veel mensen om mij heen krijgen ook al kinderen en veel influencers die ik leuk vind ook. Ik vind kinderen verder wel leuk, maar ik heb niet altijd zin om elke keer naar andermans gezinsleven te kijken, en helemaal als het hun hele leven overneemt. Ik ben ook wel benieuwd hoe Bonnie om zal gaan met de privacy van haar kind straks.

18 likes

Zo die gaat 100% lekker genieten van alle gratis babyspullen die ze kan krijgen als influencer. Lekker uitmelken en geld verdienen :joy: Ben benieuwd of ze hierna alleen nog mommyvlogger gaat zijn of wel haar eigen identiteit houdt.

Wel leuk voor ze!

14 likes

Van iemand met 50+ verhuisvlogs ben ik wel vrij bang dat babyvlogs de overhand gaat nemen ja :joy:

26 likes

Maar dan kan ze ook mooi naar het mommy topic toch :raising_hand_woman:t3:

6 likes

Ja true😂.
Maar @loekieie tis nou eenmaal een groot deel van leven als je zwanger bent. Dat vond ik. Dus logisch dat je leven daarom draait. Degradatie vind ik echt een overdreven statement.

14 likes

ja ik heb dat ook! leuk voor haar maar ik vind het qua content ook jammer. maar erger dan teske wordt het toch nooit

6 likes

Valt me nog mee dat ze de kat niet gebruikt hebben voor de aankondiging met ‘Poppy wordt grote zus!’

13 likes

Een beetje baby-content vind ik wel leuk, maar alsjeblieft, ik hoef echt niet élke wekelijkse ontwikkeling van de baby te horen! :smiling_face_with_tear: Die las ik bij mijn eigen kind nog niet eens.

Ik denk ook dat ze dit gaat uitmelken jammer genoeg. En dan 100x zeggen hoe geweldig het is als ze straks met z’n 3en door het park lopen.

Ik snap dat het bijzonder is om voor het eerst zwanger te zijn, maar ze beseft zich denk ik niet dat dit alleen voor jezelf (en je familie) bijzonder is, maar dat het andere mensen echt niet boeit of je kind zo groot is als een druif of een blauwe bes.

12 likes

Denk dat dat laatste alleen niet klopt: mommyinfluencers zijn enorm populair juist. Genoeg die alleen maar posten over kind/familie/baby-onderwerpen en veel volgers hebben.

14 likes

Haha ja en toen met de bruiloft ging het ook ein-de-loos daar over

6 likes

Dat blije heb ik dan toch liever dan het aanhoudende geklaag van sommige andere dames.

17 likes

Logisch ook! Maar als dat het enige onderwerp is waarover je dan nog kan praten met familie/vrienden/in dit geval volgers, dan vind ik dat erg jammer voor diegene.

5 likes