Wel spannend voor Bonnie’s cijfers. Ben benieuwd of ze echt een mommyvlogger gaat worden. En of haar volgers dan ook echt blijven kijken. Vlogmas wordt dus een hele maand aan zwangerschapsvideo’s waarin ze elk kwaaltje gaat bespreken. Dat klinkt niet heel gezellig
Ik vind zwangerschapsvlogs best leuk sinds ik zelf moeder ben enzo, maar je vlogmas in december alleen maar om zwangerschapsvlogs laten draaien is echt…. not it.
De kerstvlogs waren juist best wel leuk. En dan ook roepen dat de volgers dit vast echt superleuk vinden. Ga weg met je baby ik wil kerst!
Ha, volgend jaar is het kerstintro van Bonnie de baby in ledikant die ineens de ogen super groot open doet.
Maar Bonnie heeft vorig jaar toch helemaal geen vlogmas gedaan? En ze heeft nu veel content over haar zwangerschap en dat gaat ze dan inzetten - gelijk heeft ze want dat werkt toch als een tiet denk niet dat het gegarandeerd was dat ze anders “normaal” vlogmas zou doen.
Ik heb zelf een jong kind en (daarom) vind ik het juist wel leuk eigenlijk haha. Maar ik zie dat ik niet met veel ben. Ergens herken ik het ook wel, zeker bij zo’n eerste (heel gewenste) zwangerschap draait je wereld er ook gewoon om. Dat wordt wel weer minder, maar ik snap dat in deze fase wel. I
Oh, ik snap het ook wel! Hier ook een jonge baby dus ga het waarschijnlijk toch wel kijken… neemt niet weg dat het waarschijnlijk- net alles met alle andere live events van Bonnie - een overkill gaat worden.
Ik vind het vooral heel irritant dat (bijna) alle influencers met een kind (op komst) een mommyvlogger wordt. Alsof je hele leven daarvoor gewoon ineens op is gehouden met bestaan
Ja iemand zei het laatst al maar ik vind zelf Leonie ter Veld een van de uitzonderingen. En Monica Geuze trouwens. Dat zijn gewoon mensen met een kind. Maar ze zijn zelf ook heel duidelijk ook nog iemand met een leven dat niet alleen maar rond dat kind draait. Heb ook niks tegen kinderen dus prima dat ze (onherkenbaar) in beeld komen als onderdeel van iemands leven. Maar vind het jammer dat het vaak sinds de zwangerschap/geboorte echt alleen nog maar daarom lijkt te draaien. Ik snap dat het een groot en belangrijk onderdeel is maar het blijft een onderdeel (en niet je gehele leven).
Ik ken een meid die haar leven compleet omgooide nadat ze zwanger werd. Ze stopte met werken, deed niets meer aan haar haar en make-up ging ook de deur uit, kledingstijl werd ook moeke achtig terwijl het echt een hele leuke meid was. Ik vroeg of ze dat niet kon combineren zei ze doodserieus dat ze op de wereld was gezet om kinderen te baren. Toen ik zei dat ze dus eigenlijk veranderd was in een legkip werd ze boos.
Wat raar, ik zou het echt leuk vinden als iemand me een legkip zou noemen.
Ik zeg nergens dat ik het raar vind dat ze daar boos om werd? Ik vond het alleen jammer dat ze zichzelf compleet wegcijferde en letterlijk zei dat ze alleen nog maar op aarde was om kinderen te baren.
Haha nouja in het begin is dit wel gewoon de realiteit voor de meeste vrouwen
Ik kan mijzelf hier echt zó niet in vinden. Ik doe nog echt precies fe dingen zoals voor ik een kind kreeg.
Super fijn voor jou! (Meen ik oprecht)
Ik zie juist veel om mij heen (en bij mezelf) dat dit echt niet meer lukt helemaal de eerste weken tot jaren. Tuurlijk geldt dit niet voor iedereen maar denk dat over het algemeen wel onderschat wordt als je zelf nog geen kinderen hebt hoe erg je wereld op zn kop staat.
Dat vind ik knap. Ik ben echt nog zoekende.
Voor mij voelt het wel echt alsof mijn identiteit voor een deel veranderd is en dat een deel van wie en hoe ik ben nu echt op pauze staat. Los van het het feit dat ik het tijdens de zwangerschap ook heel leuk vond om me onder te dompelen in die nieuwe wereld (ik denk dat je dat ook ziet bij veel influencers, nog los van het geld dar ze er mee kunnen verdienen). Nu ben ik aan het zoeken hoe ik weer een beetje uit die bubbel kom en die oude identiteit kan verweven met de nieuwe.
Dat merk ik bijv. alleen al aan hoe ik hier op het forum ben. In mijn ooit favo topics post ik nu nooit, omdat die hobbies/interesses volledig op zijn gat liggen. De topics waar ik juist actief ben zijn met name op het zw/k-deel, omdat alle dingen die ik nu kwijt wil of alle issues waar ik nu tegenaan loop toch vooral samenhangen met het feit dat ik nu een kind heb.
Hier ben ik het idd wel beetje mee eens! Tis wel een teameffort. Ik ga gewoon een weekend weg en mijn partner gaat op skivakantie binnenkort een week. Denk ook wel dat wij echt heel erg hanteren dat zij in ons leven is gekomen en niet wij in de hare. En dat we echt elkaar de tijd gunnen om dingen te doen die we voorheen deden zoals afspreken, sporten etc. En ik heb ook echt een heel makkelijk kind die ik overal mee naar toe sleur.
Uuugh boeie
PSA: Bonnie is nu al saai. Saaie mensen zijn ook met een kind saai. Niet-saaie mensen zijn ook met een kind leuk. Ga anders zelf gewoon iets leuks doen met je leven in plaats van andere mensen hun leven te volgen op internet en vervolgens te gaan klagen over dat zíj te saai zijn.
Dit is toch gewoon basic ondernemen. Als ik influencer was zou ik een zwangerschap ook volledig uitbuiten. Denk dat het waanzinnig goed casht.
Nouja voor aanstaande moeders die werken en die geen influencer zijn die hebben over het algemeen een baan waarbij het over andere zaken gaat. Influencers delen hun leven en de zwangerschap is dan letterlijk hun leven