Het influencertopic #24

Welke influencer maakt wel oprechte reclame???

Imo is alles nep, daarom ben ik ook anti influencer.

En het promoten van troep dat niemand echt nodig heeft om zo nog meer te consumeren.

:clown_face:

14 likes

En zeggen dat ze écht alleen dingen aanprijzen die ze écht fijn vinden. Want ze zijn o, zo betrouwbaar.

3 likes

Ik zoek ook liever hier op het forum naar recensies dan dat ik van influencers uit ga.

Ik krijg heel vaak Guusje Willemse op mijn Tiktok, nou die kan haar naam ook beter veranderen naar Guusje Spon Willemse

7 likes

Och die nieuwste post van (de vriend van) Jaimy Vanenburg… Wat een klappen keer op keer zeg. Hopelijk krabbelt ze er bovenop maar klinkt heel serieus :worried:. En wat pittig voor die vriend ook, moet een emotionele rollercoaster zijn elke keer.

34 likes

Och jeetje wat een verdrietige post zeg. Wat hebben ze veel te verduren zeg. Heel oneerlijk :frowning:

7 likes

Echt bizar hoe het maar blijft opstapelen bij ze. Zo sneu, hoop dat ze er nog boven op komt :heart:

5 likes

Klinkt bijna als wanhoopskreet. Hopelijk heeft alle kracht er bovenop te komen.

4 likes

Oh, wat naar. En dat na al zoveel ellende.

4 likes

Ja die heeft echt zo ongekend veel pech en ongeluk met haar gezondheid. Vond de post zelf wel ergens heel zorgwekkend, hopelijk komt ze ook hier doorheen.

2 likes

Sharelotte had weer een nieuwe podcast. De Nigereriaanse man heeft inmiddels zijn paspoort en het visum is nu ook aangevraagd. Daarvoor moesten de vluchten al geboekt zijn, dus dat is gebeurd en hij komt voor drie maanden.

Lijkt er steeds minder op dat het echt een directe scam zal worden en wellicht alleen dat hij bewust zijn geluk via een buitenlandse vrouw zoekt. Zou het ergens nog wel humor vinden als het allemaal min of meer goed blijkt uit te pakken.

Verder loopt ze wel weer héél hard van stapel. Het ging veel over hoe het dan zal gaan als ze straks samen met haar kinderen echt een gezin vormen en als ze getrouwd zijn. Het is hoe ze daarover praat echt een uitgemaakte zaak dat dat gaat gebeuren. Geen enkele terughoudendheid of maar eens zien hoe het is als ze elkaar in het echt zien. En ze weet nu ook helemaal waar anderen het over hebben als ze zeggen dat een langeafstandsrelatie zo zwaar is.

18 likes

:joy:
Op insta krijgt ze ook veel ‘positieve’ reacties. ‘Ohh meis wat mooi, ik gun het je zo!!’
Heeft ze veel vijanden?

3 likes

Wel veel mensen die haar waarschuwen en hun bedenkingen hebben, maar dat is natuurlijk allemaal xenofobie.

10 likes

We kunnen alleen maar gissen wie alle kosten voor visum en tickets heeft betaald (tenzij ze daar iets over zegt in de podcast), maar het lijkt me aannemelijk dat zij dat heeft gedaan. Dat komt op mij wel over als een scam, een gratis reisje.

3 likes

Mwah, ik vind het pas een scam als er direct geld wordt overgemaakt dat ergens anders voor wordt gebruikt dan wordt voorgewend. En als het hem alleen maar om het reisje gaat, dan investeert hij wel heel veel tijd en energie erin, dat geloof ik niet zo. Denk wel dat het allemaal heel opportunistisch is, dat wel.

5 likes

Tijdje geleden vroeg iemand ook waar hij dan verbleef ivm haar kinderen enzo en toen zei ze ook: moet ik nog regelen. Waarop diegene vroeg moet jij dat regelen of hij. Lijkt me dus idd dat zij alles regelt (en ook waarschijnlijk betaald).

Het is mss geen scam als in ze stuurt hem geld en hij komt niet, maar ben wel benieuwd hoe het is als hij hier is. Zij is helemaal hotel de botel maar vraag me af gezien de eerdere gebeurtenissen of dat andersom ook zo is. Hij volgt haar geloof ik ook niet op insta enzo. We zullen het (als het goed is) zien hahah.

En sorry maar die bril staat vreselijk en maakt haar veel ouder maargoed ieder z’n ding.

3 likes

Maar hij kan haar nog steeds gebruiken voor het krijgen van een paspoort en visum toch? Hij kan hierheen komen en dan niks meer van zich laten horen en dan heeft zij een paspoort en visum voor hem geregeld. Dacht dat mensen zo ook gescammed worden.

11 likes

Het zijn toch ook haar kinderen? Het is toch verre van logisch als hij daar iets voor moet regelen?

4 likes

Het gaat om waar hij gaat verblijven, niet de kinderen

1 like

Wat @Druppels zegt idd, als de kinderen bij haar zijn zou hij ergens anders verblijven, dat bedoel ik. Dus dan zou hij een andere verblijfplaats moeten regelen. Of in dit geval dus zij.

5 likes

Hij verblijft bij haar als haar kinderen er niet zijn, maar als ze er wel zijn, is er voor hem een andere plek nodig.

3 likes