Ik erger me persoonlijk erg aan haar post op Instagram waarin ze o.a. schrijft
‘Het is vrij wrang dat terwijl wij rustig en blij vakantie vieren, terwijl in Lagos - Nigeria vandaag de protesten zijn begonnen tegen de waardeloze overheid. De politie marcheert al imposant om burgers af te schrikken, maar de mensen zijn al veel te ver gepusht met alle ontwikkelingen.
Voor al die PVV stemmers, je mag dankbaar zijn dat je in Nederland geboren bent of woont en dat op dit moment het zo rijkelijk goed gaat met dit stukje land afgezet door imaginaire grenzen, dat betekent niet dat jij een beter leven verdient dan anderen of dat anderen niet verdienen hier te wonen.’
Echt wat stáát hier? “De politie marcheert al imposant”?? Ik denk dat ze haar FaceTime gesprek van die ochtend heeft vertaald en rechtstreeks op insta heeft gezet. “De mensen zijn al veel te ver gepusht met alle ontwikkelingen” en geen woord over wat die ontwikkelingen dan zijn. Het komt zó leeghoofdig over en het is ook echt knap dat ze deze wereldwijze niksigheid weet te draaien naar de PVV en imaginaire grenzen. Tijd dat haar liefje deze kant op komt want hij verdient het ook om hier te wonen!!!