Excuus! Las verkeerd!
Ik geeft de dag 4 met hoestdrank de schuld haha.
Dit is toch net 90 day fiancé. Ben heel benieuwd hoe dit afloopt.
Doet me denken aan 1 van de laatste podcasts van de zussen Boers waar ze een toneelstukje opvoeren over B.epanthen. Zooooooo geacteerd en overdreven.
Ik vind het tbh vooral zo naĂŻef dat ze zichzelf als een zeer progressieve (queer) vrouw beschrijft en dan gelooft dat een relatie met een traditioneel christelijke man een ontzettend goede match gaat zijn. Ze geeft ook aan dat ze heel vaak botsen wat betreft vrij fundamentele elementen (wat logisch is gezien zijn achtergrond en opvoeding).
Het gaat er steeds over dat hij zo verwerpelijk bezig zou zijn (financieel gewin, haar gebruiken voor een visum etc.) maar ik twijfel juist een beetje aan haar motieven. Ik heb nog steeds het gevoel dat het een soort fetisj is (zeker als je kijkt hoe ze eerder omging met POC) en ik denk dat we ook niet moeten vergeten dat er in dit soort relaties toch altijd sprake is van een scheve machtsverhouding (iemand haalde 90 day fiancĂ© al aan, daar doet dit me ook aan denken! En daar zie je dit dus ook heel vaak. Het enige dat ontbreekt is een flink leeftijdsverschil). Als hij hier is gaat hij volledig van haar afhankelijk zijn en zeker wetende dat ze nogal fundamenteel van mening verschillen op veel vlakken, vind ik dat voor hem ook niet zoân goede basis om naar een land te komen waar je niets of niemand kent. Het is een zwarte man, rechtstreeks afkomstig uit een totaal andere cultuur. Als er iemand in dit verhaal kwetsbaar is, is hij het straks wel (en dat kan hij zelf gewoon totaal niet overzien)
Zoân Mongool is wel je gouden ticket hoor
Als ik in een ontwikkingsland zou wonen zou ik ook de meest naive domme westerling uitzoeken en profiteren. Waarom ook niet, is alleen maar goed voor de wereldwijde gelijkheid om rijke Europeanen te scammen.
Ja, goed punt wel. Zelf benoemt ze die verschillen ook wel, met als oplossing dat ze er er maar niet te veel over praten, alleen als het in concrete situaties voor meningsverschillen zorgt. Haar zorg is volgens mij vooral wat haar kinderen hiervan mee gaan krijgen als ze samen een gezin gaan vormen.
Nee. En ik denk zelfs dat ze alleen heeft gezegd dat de vluchten gereserveerd zijn - in afwachting van goedkeuring van het visum, denk ik dan.
Toevoeging: nog even teruggezocht, ze zegt dat er vliegtickets zijn. In hoe ze het vertelt lijkt het wel alsof zij het meeste gedaan en geregeld heeft, want ze zegt dat hij dingen in zowel kleur als zwartwit had geprint omdat hij ook graag zijn stukje wilde bijdragen aan het hele proces.
Vind het ook erg zorgwekkend, ze ligt weer in coma. Hoop zo dat ze er weer bovenop komt.
Zoals ik het in de post lees, wordt ze in slaap gehouden en ligt ze niet in een coma.
Dat stukje wat over atopisch eczeem ging zeker? Dat was echt verschrikkelijk inderdaad⊠Bij al hun gesponsorde producten brengen ze het op de âIk heb/gebruik 'm zelf thuis ookâ wijze aan de man, terwijl je gewoon aan alles voelt dat dat niet zo is.
Dat is toch een kunstmatige coma dan?
Is een kunstmatige coma. Ze wordt ook beademd zoals ik lees.
Ohhh excuus dacht dat dat twee verschillende dingen waren. Weer wat geleerd.
Ja en ook dit inderdaad. Mensen vinden dit allemaal zoân verwerpelijk motief maar laten we eerlijk zijn; het gros van de mensen zouden in zijn situatie exact hetzelfde doen en ik vind het dan ook behoorlijk hypocriet om hem daar op te veroordelen.
Ja hier heb je wel een goed punt. Net als westerse vrouwen die een jonge lokale lover zoeken tijdens een vakantie. Dat is gewoon prostitutie.
Waarom niet? Oprechte vraag. Als ik Google, lees ik overal dat het dat wel is.
En wie weet, misschien is het wel echte liefde en leven ze lang en gelukkig samen.
Ik erger me persoonlijk erg aan haar post op Instagram waarin ze o.a. schrijft
âHet is vrij wrang dat terwijl wij rustig en blij vakantie vieren, terwijl in Lagos - Nigeria vandaag de protesten zijn begonnen tegen de waardeloze overheid. De politie marcheert al imposant om burgers af te schrikken, maar de mensen zijn al veel te ver gepusht met alle ontwikkelingen.
Voor al die PVV stemmers, je mag dankbaar zijn dat je in Nederland geboren bent of woont en dat op dit moment het zo rijkelijk goed gaat met dit stukje land afgezet door imaginaire grenzen, dat betekent niet dat jij een beter leven verdient dan anderen of dat anderen niet verdienen hier te wonen.â
Echt wat stĂĄĂĄt hier? âDe politie marcheert al imposantâ?? Ik denk dat ze haar FaceTime gesprek van die ochtend heeft vertaald en rechtstreeks op insta heeft gezet. âDe mensen zijn al veel te ver gepusht met alle ontwikkelingenâ en geen woord over wat die ontwikkelingen dan zijn. Het komt zĂł leeghoofdig over en het is ook echt knap dat ze deze wereldwijze niksigheid weet te draaien naar de PVV en imaginaire grenzen. Tijd dat haar liefje deze kant op komt want hij verdient het ook om hier te wonen!!!
Ja misschien kunnen we alle 225 miljoen Nigerianen hier heen halen, wel zo eerlijk.
Het wappieleger is weer bezig - volgens de huidige instaposts zit er een vaccin in voedselproducten wat wordt aangeduid met een kikker logo