Dit is echt zo’n scene uit die clip van J.LO I ain’t yo momma. Maar voor hun geldt dat dus andersom!
Hij lijkt ook meer op dr peuter dan dr man zo
Dit is echt zo’n scene uit die clip van J.LO I ain’t yo momma. Maar voor hun geldt dat dus andersom!
Hij lijkt ook meer op dr peuter dan dr man zo
Ja nog wat duploblokjes erbij en het beeld is compleet
Huuuuh waarom zou je dit doen hahahaha. Zij ook helemaal naakt en hij in een jas. Echt veel vragen.
Dit is toch niet realistisch joh. Postpartum komt er zeker een kapper en visagiste om zsm haar weer in de plooi te krijgen. Naja doe wat je niet laten kunt.
Moet zeggen dat we dat hier nog nooit gedaan hebben op de kraamafdeling van mn werk. Ik denk dat ik echt mn lach moet inhouden als ik iemand met dr ok hemd en ctg banden zie dansen voor tiktok. Met die Jett erbij ook. Lijkt wel een robot.
En oooo die foto van Gio. Wat is dit??
@Zemraluani Ik heb dit interview met Sylvie gevonden uit 2009 (door Eva Hoeke). Wat een vrouw! “Ik draag zo mijn eigen koffer naar boven!”
Love dat Sylvie toch even de 46 kilo dropt
“En van mij waren geen foto’s maakt.” Whoops
Wow ik vind net een stel en ik heb echt Connor and Brittany vibes dus ik wil even tippen hier: allee + Hendry. Kijk net een TikTok over ‘what they eat in a day integrating their latest ayahuasca journey’
Is er iemand die Denise Anna volgt en haar boek gaat kopen? Ik ben misschien wel nieuwsgierig maar denk eigenlijk dat ik het niet koop.
Ik koop het alleen als ze daarin het hele klm-verhaal vertelt
Ik denk dat dat verhaal echt alles behalve spannend is hoor haha. Gewoon te veel gefilmd en ze zat waarschijnlijk nog in haar proeftijd.
Weer zo’n standaard influencer naam
het boek heet “jouw beste versie” en gaat over je mindset beheersen
ik durf er 1000 euro op in te zetten dat hier exact niets interessants in staat
Daar ben ik ook bang voor. Alleen vond ik haar mindset bij kamp van koningsbrugge wel echt iets wat haar er door heen sleepte. En daar wil ik wel meer van weten. Ben alleen bang dat het een standaard influencer boek is.
Ja vond haar superinspirerend bij Kamp van Koningsbrugge, maar heb haar laatst ontvolgd op YouTube en Insta omdat ik hoe ze nu omgaat met voeding en sport zelf vrij triggered vond.
Ze heeft trouwens een podcast met dezelfde naam als haar boek geloof ik
Sowieso van die influencers die hun “what I eat in a day” filmpjes beginnen met een shot van hun lichaam vind ik echt irritant.
Vooral als ze dan zo enorm poseren en hun (non-existent) buik intrekken, dat was voor mij dus reden om haar te ontvolgen
Ik kom op TikTok regelmatig ook 2 andere stewardessen tegen van KLM. Moeder en dochter. Die moeder (weet haar naam zo ff niet) postte laatst ook iets dat ze op het matje was geroepen omdat ze “te veel” had laten zien ofzo. Dus zij gaf al aan ook bijna niks meer van/op het werk te filmen
Ja klopt, die had ik ook gezien idd. Maar ook dat was niet heel gek en buitenproportioneel vond ik. Ik vind haar verder hartstikke leuk, maar ze deelt vaak wel héél uitgebreid situaties die ze tijdens werk heeft meegemaakt of over passagiers. Daar zitten maar weinig bedrijven op de wachten. Is niet alleen bij KLM zo, maar er worden ook wel eens mensen ontslagen die op TikTok te veel over de Albert Heijn vertellen.
Oh ja ik volg haar verder niet. Zie het alleen af en toe voorbij komen. Dus geen idee wat ze precies allemaal deelt/deelde. Maar vind het idd heel logisch dat bedrijven niet alles online willen hebben en daar consequenties aan zitten op het moment dat je de grenzen daar mee over gaat