Het influencertopic #24

Ik denk dus altijd dat Jett het liefst een MAGA pet zou dragen maar dat het niet mag van Pookie (slecht voor hun online image) en dat hij daarom maar een normale rode pet draagt steeds.

10 likes

Billie Rose is zwanger van de derde! Veel zwangere influencers

1 like

Zij zijn ook echt mijn favo internetkoppel, maar ik moet wel zeggen dat ze inmiddels wat normaler overkomen. In hun eerdere filmpjes is het echt net alsof ze ze voor het eerst op de aarde komen en alleeen schriftelijk hebben geleerd hoe mensen zich gedragen. Haha

9 likes

De JA’s van deze wereld hebben de tijd nog niet gehad om karakter te ontwikkelen. Ik heb hoop.

4 likes

Nou ik zie meteen wie er allemaal niet bij mijn Pookie & Jett fanclub mogen :rage: dit is ons logo:

8 likes

Ze stond overigens ook 4 dagen na haar bevalling bij een of andere college football wedstrijd samen met Jett, op de een of andere manier ook heel erg in character.

4 likes

Dat valt me sowieso vaak op bij die Amerikaanse Maga/mormon influencers, dat ze dan na twee dagen al hun 6 kinderen weer gaan homeschoolen of naar voetbal gaan brengen, of op datenight gaan. Hebben die vrouwen geen pijn of bekkenbodemproblemen.

6 likes

Ja dat filmpje dat ze zich opmaakt in het ziekenhuis bed met 6(?) cm ontsluiting is ook echt iconic :pray:

5 likes

Nou ja als je er al 6 hebt dan kan ik me voorstellen dat het bij de 7e wat soepeler gaat :sweat_smile:

Verder kan me daar ook niet veel bij voorstellen hoor, vooral niet bij een eerste. Ik lag er zelf minimaal 4 weken af na een vrij heftige bevalling. Maar ook vriendinnen heb ik de eerste dagen niet veel zien doen, ook niet als ze een goede bevalling hadden. Nu wordt er in de VS natuurlijk meer verdoofd en ingeleid enzo, maar dat neemt niet weg dat je daarna net zo goed pijn hebt en ook voor je bekkenbodem lijkt het me niet optimaal om na drie dagen al up and running te zijn.

En als influencer is het ook vooral het plaatje misschien. Dat ze op een aantal foto’s blij staat te zijn en 5 min daarna weer ergens zit te lekken in de kraamverband. Idk.

9 likes

Hahaha ja ‘Pookie’s getting ready to give birth’

8 likes

:laughing:

4 likes

Hahah laatste filmpje op insta van VicCle erg leuk gedaan. Maakt hij de gummi’s van Sarah van Soelen en Jade Anna even flink belachelijk :joy:

22 likes

Ik zag ‘m ook! Inderdaad grappig :rofl:

9 likes

Ik heb nog nooit een zwangerschapshoot gehad, maar sinds wanneer poseer je dan als vrouw achter de strijkplank met je man ervoor?

51 likes

Ik begon hardop te lachen toen ik dit zag, totdat ik me realiseerde dat zij waarschijnlijk gewoon serieus zijn helaas

11 likes

Wtf wat is dit

12 likes

Ik vind het zo grappig dat dit beeld ook precies klopt. Lynn bezig met het huishouden en Gio zit er een beetje als een dom klein jongetje voor.

50 likes

Ze heeft nog net geen enkelketting om.

7 likes

Als je dacht alles al een keer gezien te hebben :joy::joy::joy:

13 likes

Zou me niets verbazen als zij helemaal geloven in die oude stempel met de vrouw blijft thuis en doet alles. Ze is ook pas 22, piepjong.

9 likes