Het influencertopic #25

Zij heeft gewoon geen enkel gevoel voor waar de grens ligt tussen open, eerlijk en taboe doorbrekend zijn en gadver TMI ligt.

21 likes

Ik vond in haar boek dat ze ook wel erg makkelijk alle privé informatie van haar familie deelde. Bij boeken van de hoofdzaken serie had ik dat helemaal niet, maar bij Vera’s boek voelde het echt een beetje verkeerd om sommige dingen te lezen.

26 likes

Ik denk dat ze gewoon helemaal niet relevant meer is en dat door dit soort dingen probeert te blijven

12 likes

Ik ben het boek nu toevallig aan het lezen en ik vind dit ook idd. Ik ben nog niet eens op een kwart en ben nu al van alles tegengekomen waarvan ik me afvroeg wat de betrokkenen ervan vinden dat dit zo in een boek staat.

8 likes

Of het boeit haar gewoon niet? Ik vind het wel verfrissend dat ze dit soort dingen gewoon deelt. Ik zou het zelf ook niet zo delen, maar als zij zich er goed bij voelt: jullie hoeven haar niet te volgen hè.

3 likes

Die sad beige yaramairin komt af en toe voorbij en nu zie ik dat zelfs haar kerstboom beige versierd is en een beige babykleedje inpakt in beige inpakpapier, allebei gekleed in een sad beige outfit. Denk dat de kerstboom volgend jaar ook beige van kleur is

11 likes

Maar ook van familie die ook zei dat ze het echt niet waarderen? Ik vind dat altijd wel een lastig vraagstuk. Bij haar broer en vader was écht heel privé en niet positief.

7 likes

Maar lijkt me toch dat ze daar achter de schermen wel afspraken over gemaakt hebben?

1 like

Volgensmij zijn het ook precies dezelfde beelden als vorig jaar. Gaaaaaaaap ben benieuwd waar ze nog content over kan maken als ze eenmaal zwanger is. Zo treurig dat extreem uitmelken van een onderwerp om maar meer volgers te krijgen #relatable

4 likes

Nouuuuu er hangen rode strikken in de boom in de schuur!! En haar man heeft een zwarte trui aan??? Watskeburt

6 likes

Over zwanger zijn natuurlijk, elke scheet wordt dan gedeeld haha

6 likes

jaa zij is echt mn irritainment, vooral die filmpjes dat zij en die coltrui man van dr tegenover elkaar zitten en GEVOELENS delen. voor de camera. echt rillingennnnn

13 likes

Ik vraag me ook altijd af in hoeverre hij het leuk vindt of het maar gewoon doet omdat zij het wil.

9 likes

Ook mijn irritainment. Heb ook het idee dat als ik haar voorbij zie komen, er altijd wel wat is. Erge spanning om alleen iets te doen (zonder haar partner), mentale struggles, fysieke struggles, etc.

8 likes

Ja denk dat zij wel veel ‘issues’ heeft, maar ik herken me wel vaak in haar dus vind het ergens wel fijn om dat soort geluiden te horen. Wel ben ik het met je eens dat er altijd wel iets is, maar is vaak toch ook een vicieuze cirkel.

3 likes

Die blaasontsteking na seks komt door het stuwen van bacteriën in je plasbuis. Dat kunnen ook je eigen bacteriën zijn. Met een cup in kan je gewoon plassen (tenzij je hem in je plasbuis doet) dus lijkt me niet dat een cup de kans op blaasontsteking vergroot.

En je zegt “de bacteriën van iemand anders” maar je bent nog nooit in jezelf gekomen dus dat weet je niet of die sneller infecties veroorzaken dan je eigen bacteriën

En Uwlch die Yara mailin krijg ik ook af en toe voorgeschoteld maar vind hun zooo stom. Zo seksloos en saai

6 likes

Ze vonden het wel echt niet leuk.

7 likes

Dat was vooral haar broer toch?

5 likes

Elke keer als ik hun voorbij zie komen dan vraag ik me af of ze wel weten hoe kinderen gemaakt worden. Echt erg deze gedachte, zeker gezien hun kinderwens maar ze zijn zo saai :yawning_face:

11 likes

En dan zie je hem weer zo eiïg erbij staan en z’n handen vouwen om haar handen heen terwijl ze samen een wens doen voor het filmpje :weary:

5 likes