Het influencertopic #25

Oh vond Jamie Li zoooo leuk jaren geleden tot ze dat stomme boek schreef over wat zei ze nou, altijd maar zin moeten maken voor je man. Heb haar toen ontvolgd.

Een maand geleden ofzo weer gaan volgen na jaren, want vond haar écht leuk maar nu meteen weer ontvolgd. Wat is het toch een walgelijke teleurstellende vrouw.

Saskia Noord schreef als comment ‘pick me’ en dat is zó waar.

20 likes

Sowieso echt een walgelijke post van Jamie. We hebben net over snitchen op het forum gehad, maar mijn handen jeuken in dit soort situaties dus wel. Hoe haal je het in je hoofd om dergelijke reacties achter te laten met trots ‘police officer’ in je bio, niet een waar je als vrouw terecht bij kunt dus.

9 likes

Haar vent werkte toch bij die muziekprogramma’s waar Marco Borsato volgens mij ook bij zat? Herinner me er vaag iets over dat daar ook gedoe over was toen Ali B werd geout als vuile viezerik. Echt een rare take in elk geval.

17 likes

Hahahah ik ga stuk om saskia noort die reageert met ‘pick me girl’

36 likes

vind je wel een beetje een zure kantoortrut nu

8 likes

En ook dat “spreek me gerust aan”. Nouja dat word je maar je doet er geen fuck mee

7 likes

Geen idee! Ben geen gynaecoloog. Maar die voegde destijds toe: als dit echt zou werken en het daadwerkelijk zo simpel was, zou het natuurlijk overal bekend zijn en zouden ziekenhuizen het ook aanraden. Vond ik wel een goed punt.

7 likes

ik kan die reactie van de politievrouw niet lezen, denk verwijderd inmiddels?

7 likes

Dit is echt een ‘lief dagboek moment’ wat je vroeger opschreef voor jezelf :woman_white_haired:

7 likes

Dan zijn gynaecologen het ook niet met elkaar eens, want ik heb er een van het ziekenhuis gekregen toen mijn man en ik voor onze intake bij de fertiliteitsarts kwamen.

7 likes

Als ze nou gewoon in de woonkamer, met KLEREN AAN, een uitleg en review had gegeven van dat ding; he-le-maal prima. Maar het idee dat ze direct na het inglibberen van dat ding dacht “Hey nu pak ik even de camera erbij” vind ik bizarro. Soort compulsief oversharen a la Mascha.

29 likes

Oh. Wauw :flushed:

Ik ga het nog maar een keer vragen dan. Misschien dat in 1,5 jaar de meningen zijn veranderd. Jeetje.

5 likes

Naja zoveel dokters zoveel meningen, vaak is er niet 1 waarheid helaas.

8 likes

Mijn cringe spieren trekken helemaal samen wanneer lisanneleeft elke dag “knusse wasgij puzzel kalender” zegt

8 likes

Ik las kringspier en vond dat eigenlijk wel grappig.

13 likes

Bij mij was het ook al ruim 2 jaar geleden. Maar wat iemand anders al zei, zoveel artsen, zoveel meningen.

2 likes

Ik vind dat wel echt eng. Zoveel mensen, zoveel meningen, ok… maar het zou toch fijn zijn als artsen het eens zijn. (Maar dit is sinds corona een soort persoonlijk paniekpunt, de ontdekking dat artsen het niet altijd eens zijn en je dan niet weet wat je moet doen.)

5 likes

Eng is ook wel een beetje overdreven toch? Het is gewoon niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt, maar het kan ook geen kwaad. Dus de een zal het aanraden onder het mom baadt het niet dan schaadt het niet, en de ander niet.

13 likes

Hoezo geen kwaad? De arts van de andere forummer zegt dat het infecties kan veroorzaken, zou ik niet op zitten te wachten.

5 likes

Geldt net zo voor tampons en menstruatiecups bij onjuist gebruik.

En seksuele activiteit geeft ook infectiegevaar (schimmels, kans op blaasontsteking).
(sarcasme).

4 likes