Het influencertopic #25

My god ik ging toch maar even Vera’s vlog kijken en ik was hier al gewaarschuwd maar ik moest bijna kokhalzen. Die postcoitale blik, die tong zo half uit haar mond en dan wat ze vertelt… Zo smerig. Wat iemand anders al schreef: dit hoef ik zelfs van vriendinnen niet te weten. Je ruikt bijna de muffe zweterige bedlucht door het scherm heen.

Openheid, taboes doorbreken, ik vind het allemaal prachtig, maar dit is echt next level smerig tmi.

39 likes

Ja, ik vond het gênant dat ik van de enige zwarte vrouw de naam niet meer wist. Ik vind het zeer sexy als ze praat en ook haar ogen hebben iets.

4 likes

ja vind ik ook! daarom dacht ik meteen dat je haar bedoelde. ze is ook heel grappig vind ik

4 likes

Na deze grafische beschrijving durf ik al helemaal niet meer te kijken. Dus dank voor deze waarschuwing. Ik trek de content van Vera heel slecht, krijg er de rillingen van. Het gelispel in combinatie met de lipstick met die viezig ogende bruine liner, scheerreclames met okselhaar en nu ook nog dingen met ZAAD. En na Kermitbankgate is mijn sympathie voor haar ook wel verdwenen. :smiling_face_with_tear:

23 likes

Zij is echt de verpersoonlijking van morsig.

18 likes

Wat een goor woord

6 likes

Mas die reclame maakt voor een online tetris spel :grimacing: ze zullen er wel heel veel geld voor krijgen maar whyyyyy neem je dit aan als samenwerking?! Of ben ik de enige die dit raar vind haha

11 likes

Tetris heeft ook Russische roots? :laughing:

Maar serieus, Cynthia had toch ook ineens reclame voor een telefoonspelletje als ultieme me-time oid? Zal wel goed betalen.

8 likes

Ik kreeg laatst zelfs fokking Shakira die een app game promootte op TikTok dus ik denk dat die spellen gewoon zwemmen in het geld en enorm hoge bedragen kunnen bieden

9 likes

Maar ze neemt alleen samenwerkingen aan als ze écht bij haar passen hè

9 likes

Zij is echt heel grappig ja. Wil nu even een filmpje van haar delen:

Dit was het eerste filmpje wat ik van haar zag

14 likes

Vera is zo onserieus haha, hoeveel keer zijn die op een jaar naar disney geweest? Ze zegt dat ze minder koopt en dat ze daar rust van krijgt om dan toch nog te vermelden dat ze een nieuw byredo parfum en arigato sneakers kocht (een merk dat alleen zij lijkt te kopen). Ze moet gewoon niet zeggen dat ze bewuster koopt of aan haar koopverslaving werkt.

21 likes

hahahah ja deze is zo goed, ik moet ook altijd lachen om hoe ze zelf die achtergrondmuziek zingt in sommige videos

4 likes

Het begint echt gênant te worden hoe vaak ze zegt dat ze haar koopverslaving gaat aanpakken. Met een vinted profiel ga je het ook niet oplossen. Mijn ergernis zit hem verder ook dat ze dit altijd zo lacherig brengt.

13 likes

Dit viel mij ook op haha. Ik volg haar niet dus keek op haar Insta en zag een post met: ik ga mijn koopverslaving aanpakken!! (spon voor Vinted). Toen ging ik naar haar Youtube en spoelde die video helemaal door naar het einde voor dat stukje over die cup, maar dat hele middenstuk van die video is 1 grote unboxing met de ene na de andere doos met spullen!? Lekker tegenstrijdig haha

9 likes

Bij haar EN haar volwassen vrouwen doelgroep!!!

2 likes

Ben wel benieuwd wat er met Mika is gebeurd. Blijft natuurlijk wel een commercieel bedrijf dus als hij zijn targets niet haalt is het niet gek dat ze de samenwerking stoppen.

4 likes

Hij heeft een video opgenomen, blijkbaar vonden ze zijn houding niet goed/vertoonde hij ongepast gedrag en daarom is zn contract niet verlengd

7 likes

En een andere ‘atleet’ heeft over hem gezegd dat ie de samenwerking niet fijn vond ofzo

3 likes

Lol ik ben altijd nieuwsgierig dus dacht ga ff op twitter kijken.

Kom ik deze thirsttrap tegen. Weet niet hoor, hoef ik niet in mijn bad.

11 likes