Het influencertopic #25

Joh!:sweat_smile:

9 likes

Nouja joh, kan me voorstellen dat je dat niet weet als je hier nieuw bent?

17 likes

Meid i was just being funny.

6 likes

8 likes

Of het is gewoon niet grappig?

83 likes

Omg dit doet me denken aan mannelijke collega’s die hun kutgrap gaan uitleggen en dat ik dan voor de zoveelste keer moet zeggen dat ik het gewoon niet grappig vond

24 likes

Mijn vader had dit kunnen tikken, maar Lizzy vd Ligt heeft wel echt weinig kleren aan toch op haar feestje👴

3 likes

Nou en?

8 likes

Ze ging in een partybus naar een soort Chippendales show, dus ook wel passend voor de gelegenheid toch

3 likes

Met zo’n figuur zou ik nog boodschappen in die outfit gaan doen

16 likes

Oké geen idee wie Lizzy vd Ligt is, dus even gekeken, prachtige outfit, maar zijn ze daar nou kipnuggets met kaviaar aan het eten of wat gebeurt hier???

Summary

19 likes

En ik!!! Zijn de zwaarste schoenen die ik ooit hebt gehad

1 like

Waarschijnlijk niet goed gemanifesteerd.

6 likes

Ja was tijdje geleden een trend/hype(?) op TikTok. Kipnuggets, creme fraîche en kaviaar. Zelf nooit gegeten maar veek mensen die t gingen uitproberen vonden het wel lekker (zeiden ze) haha.

3 likes

Oohhhh Is dít wat mijn ouders vroeger bedoelden als ze zeiden “we hebben ook McDonald’s thuis”

10 likes

Ik denk dat het een Rosti is?

1 like

Het is ook echt van de Mac

7 likes

Haha iemand heeft Jennie haar cursus gevolgd en neemt de content 1-op-1 over :joy:

5 likes

Ik dacht dat dit een kleine wannabe-influencer zou zijn maar het is gewoon een account met meer dan 35.000 volgers. Hoe dachten ze hier mee weg te komen?

10 likes

Deze mensen zijn echt de importyup versie van nieuw geld wat een ellende

13 likes