Het influencertopic #25

geen zorgen ik heb hem gebookmarkt

22 likes

Die zijn voor Nick komop

26 likes

Is er nog een kans dat dit gembershots zijn? :sob:

4 likes

Haha als ik het Google, zijn deze flesjes de eerste foto :joy:

7 likes

Rowena Verdaasdonk deed jaren geleden mee aan Love Island en had een tijdje nog een OF. Nu heeft ze een nieuw verdienmodel, een e-skool over AI. Nou de mooie bedragen vliegen je om de oren. Weer van die vreselijke cursussen.

6 likes

Ook heel bijzonder dat iedereen in de reacties het normaal lijkt te vinden?? Of ze heeft alle kritische reacties verwijderd

7 likes

Dat doen alle influencers toch

3 likes

moet op mn handen zitten om hier niet met de foto van kusjessoldaat haar pegdolls op te reageren

4 likes

Zou dit niet de koelkast van Bram zijn, kijkend naar de persoon op de foto? Ik volg ze allemaal niet, ik weet niet hoe hun interieurs eruit zien.

8 likes

Nee, is van Bonnie. Zij heeft een boog in de keuken en die kleur op de muur.

2 likes

Ah I stand corrected. Wat me ook opvalt: zouden die etiketten expres zijn weggedraaid?

5 likes

Hahaha ik heb ook een tijdje poppers in huis gehad, niet voor anale seks maar omdat dat gevoel zo chil/grappig is. Dus misschien is dat het wel you never knowwww

9 likes

Die mensen zijn kinkier dan je denktšŸ˜‚

13 likes

Poppers zijn toch ook gewoon een partydrug en zij partyen wel eens toch

26 likes

Ja Bonnie heeft wel vaker gezegd dat ze weleens drugs (heeft) gebruikt dus zo shocking is het ook allemaal weer niet

12 likes

Boeiend. Vind het vooral gek om te zien dat mensen dit in de koelkast bewaren

3 likes

Ik ben het nieuwe boek van Sofie Rozendaal aan het lezen, over haar relatie met haar grote liefde die ā€œworstelt met innerlijke demonenā€.
Over het delen van intieme dingen over je naasten gesproken.
Er zal vast over gesproken zijn en ze geeft ook aan dat sommige dingen aangepast zijn maar er zitten ook whatsappgesprekken in etc.
Ik kan me er zo niks bij voorstellen dat iemand mij zo publiekelijk zou beschrijven, dat moet toch beangstigend en beschamend zijn lijkt mij, zeker als je psychisch kwetsbaar bent.

Wel interessant boek! Alleen heb ik niet zoveel met Sofie zelf. Ze heeft het ook steeds over haar ā€˜donkere kanten’ maar het enige wat ik zie is een controlfreak die veel te geobsedeerd is met gezond leven.

15 likes

Tijdens een relatie met Sofie weet je in ieder geval alvast dat jij de inspiratie voor haar volgende boek gaat zijnšŸ¤“

20 likes

Ik moet bij innerlijke demonen altijd denken aan Waylon en zn slappe piemel

67 likes

Zo nu en dan kom ik op haar youtube terecht en haar kanaal is ook ƩƩn groot dagboek dus dit verbaas me echt niets.

3 likes