Het influencertopic #25

Al die beige kleding ook :joy:

11 likes

Moet wel matchen met het troosteloze interieur natuurlijk

4 likes

Dat huis ziet er echt uit als de lobby van een Van der Valk hotel

9 likes

Shifra is weer zwanger, van de 4e!

2 likes

Waarom de verbaasde reacties op dit bericht haha, dit was zo obvious, ze heeft wel vaker gepost dat ze er nog wel voor open stond toch

8 likes

Ik denk niet zozeer verbazing over dat ze zwanger is maar dat het hun vierde kind wordt… volgens mij vinden veel mensen tegenwoordig kiezen voor zoveel kinderen niet meer van deze tijd.

12 likes

Die AI beelden :joy::joy::joy:

7 likes

Forum math :+1:t3:

4 likes

Ik kende haar niet, dus had even haar insta opgezocht. Maar holyshit haar man zou echt een glow up hebben als hij gewoon zn haar eraf zou halen zeg. Moet gelijk aan de /Bald subreddit denken die echt super wholesome is.

5 likes

De woning is een combinatie van warmte, luxe en…. Ik ben gestopt bij warmte. Schaamteloos liegen :sob: crematorium deluxe.

19 likes

Vooral die douche, alsof je een oven inloopt

5 likes

Die badkamer is 60m2 :exploding_head:

6 likes

Yuk (doel op rode ui)

9 likes

Huh?

18 likes

Volgens mij zit dit gewoon zo in de zak van de AH?

10 likes

Oke er is vaak wat aan te merken op haar eten maar wat overdreven dit haha, helemaal prima toch.

32 likes

Het was pas raar al er helemaal geen ui bij zou zitten.

10 likes

Hahahahaa die vuurwerk scène op het eind :joy::joy:

1 like

Sorry, maar die appel is toch wel een tandje erger dan die rode ui? Haha buiten dat lekker eten wat ze wil

19 likes

Dit soort maaltijden kunnen maken (wel zonder appel en zonder spruitjes) mis ik echt door het niet hebben van een oven. :smiling_face_with_tear: Zo makkelijk en smakelijk met evt. wat meer kruiden!

3 likes