Het influencertopic #25

Als je de post niet gelezen hebt, moet je misschien ook niet zo stellig zijn. Ik heb haar niet gebasht? Ik zal het algemeen houden omdat het anders mogelijk alsnog te herleiden is: ik heb gezegd dat deze persoon als een soort influencer verslag doet van iets dat in het nieuws is verschenen. Dat is inderdaad niet iets positiefs, maar door te zeggen dat ik haar bash lijkt het wel iets meer dan er gezegd is

Ik wist niet dat zij nog op dit forum zit en ik heb het bericht meteen verwijderd toen ik erop gewezen werd dat dat wel het geval is. Wel nog even voor de duidelijkheid: deze persoon heeft misschien geen 10.000 volgers, maar post wel op TikTok met openbaar profiel. Je doet nu of ik een privé account met 100 volgers expose of zo en dat is niet zo

10 likes

Het is allebei treurig, maar de 1 is geen influencer en de ander wel.

5 likes

Volgens mij klopt dat niet, want het instagramprofiel was niet openbaar ten tijde van jouw post.

3 likes

Is het volgens mij nooit geweest

5 likes

Dit is toch gewoon een vorm van online pesten, over iemand zonder following en zonder openbaar account.

4 likes

Oké dan klopt dat ten aanzien van Instagram inderdaad niet. Het TikTokaccount is in ieder geval openbaar en daar staat het ook op.

Maar goed, ik heb de post niet voor niks direct verwijderd want ik vind het een terecht punt. Het kan wat mij betreft nu gelaten worden, ook voor de betreffende persoon

4 likes

Nou hierdoor heb ik denk ik wel door over wie je het hebt maar je vergeet even te zeggen dat zij ook van dichtbij betrokken is bij de situatie dus het is ook gewoon wat zij nu meemaakt. Ongeacht of ze nou wel of niet op het forum zit: dat iemand een openbare tiktok betekent niet dat diegene gelijk in dit topic hoort, 1 of andere annie uit amsterdam die openbaar is een 47 views op een tiktok heeft ga je hier ook niet bespreken.

6 likes

Bij iemand met groter publiek ook hoor.

4 likes

Ja klopt ook, aantal followers heeft daarbij niks te maken.

2 likes

Waar slaat dit op? Zij plaatst vaker video’s op tiktok over haar dagelijkse leven en dit is voor haar nu de realiteit. Heeft niks met aandacht oid te maken!

Ps het is een vriendin van mij en ze post hier nooit meer mee, dus ze heeft ook niks meer met het forum oid te maken

6 likes

Maar dit is toch een direct gevolg van een openbaar account hebben en ervoor kiezen jezelf niet anoniem op het internet te begeven.

Mja misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik haar hier niet sympathiek vond en er daarom nu ook weinig medelijden voor voel

9 likes

Hoe weet iedereen aan de hand van 1,5 hint over wie dit gaat? Of heeft iedereen de originele post wel gezien?

77 likes

Ook een vriendin van mij haha dus ik herkende de beschreven situatie snel

4 likes

nou ik snap er allemaal geen fuck van, echt irritant om te lezen dan haha

p.s. ik bedoel hiermee niet dat ik het alsnog wil weten ofzo @ iedereen die van plan is te outen

23 likes

Als iemand zelf de intentie heeft uitgesproken “fluflu” te willen worden en alleen maar content maakt waar óverduidelijk over is nagedacht, vind ik het geen ‘bashen’ anders dan normaal in dit topic.

En als haar profiel nu privé is ligt het idd anders, maar @kienke heeft het direct aangepast dus dat is netjes toch…

Wel super irri voor andere forummers dat ‘t zo geheimzinnig is geworden nu. :joy:

8 likes

Als we toch niets over deze persoon mogen posten en blijkbaar ook niet mogen weten om wie dit gaat, kunnen we dan gewoon terug naar de influencers waarover we het blijkbaar wel mogen hebben?

12 likes

Oh ja, same hier hoor, ik vind het alleen grappig dat iemand die blijkbaar geen influencer is toch bij zoveel mensen bekend is dat men aan de hand van bijna geen informatie wel direct weet om wie het gaat

5 likes

Ja laten we lekker de verkoopvideo van Gio z’n lelijke huis bashen
Een huis zoals je die ziet in The Hills in LA… maar dan midden in Brabant :skull: :skull: :skull:

Echt ik gil om die ai beelden steeds tussendoor

17 likes

er werd gezegd dat het een forummer was en er is één forummer die ik vaak op mijn fyp zie. ik herken haar omdat we elkaar op instagram volgen.

@JustinBieber je legt nu woorden in mijn mond, ik zeg nergens dat je iemand met veel volgers wel mag bashen. maar dit is een influencertopic dus content van bijv mascha bespreken lijkt me logischer dan de niche tiktokpagina van een willekeurige forummer.

5 likes

Die makelaar met zijn sidekicks :laughing:

4 likes