Qua afmetingen komt hij overeen met mijn bank en dat vind ik niet gigantisch. Maar de glans / stof maakt het misschien lelijk, ik vond het op het plaatje wel meevallen.
Niet mijn smaak qua kolossale vorm zo op de grond maar qua kleur vorm grootte had ik iets veel afschuwelijkers verwacht :’)
Hij is groot voor haar ruimte en misschien moet je even terugscrollen om die bank in vol daglicht te zien. Vera vond hem zelf lelijk want ze heeft dan op insta die winkel ge-out waardoor haar volgers die winkel online aanviel.
Ze heeft die bank zelf gekozen en het was iedereens schuld behalve de hare.
Ik vind het een afzichtelijk ding ja, heb sowieso he-le-maal niks met deze doorgestikte trend waardoor het een soort rollade lijkt (maar dit lijkt echt een hardnekkige trend haha ik zie ze oooveral) en dan maken deze kleur en glans het nog een extra tandje lelijker in mijn ogen
maar ja
Ik moet weer lachen bij het zien van die bank. #bankgate
Ben benieuwd wat voor beauty er voor terug gaat komen ![]()
Ik ben wel benieuwd op welke foto de bank het meest waarheidsgetrouw overkomt, want ik vind die ene foto die destijds is geplaatst wel echt veel lelijker dan een aantal van de andere foto’s die ze nu post.
Ik vond vooral het drama dat Vera ervan maakte gênant. Hoe het de schuld van de winkel was dat zij nu een bank had die ze zelf lelijk vond en dat niemand het voor haar op ging lossen. En toen bleek dat ze echt haar zin niet kreeg dat ze dan ook nog in een soort pity manipulatie schoot door te zeggen dat al hun geld voor hun huwelijksreis hierin zat. Alsof ze ieder dubbeltje om moet draaien maar ze de afgelopen jaren hun zuurverdiende geld in een spaarpotje gedaan hebben zodat ze eindelijk hun huwelijksreis kunnen maken, dat nu toch in hun “droombank” hebben gestopt en nu een lelijke bank en geen huwelijksreis hebben ![]()
![]()
Alsof ze even vergeten was dat ze wekelijks haar uitgavenpatroon etaleert op Instagram? En dat is helemaal prima, good for her, maar kom dan niet met dit verhaal.
Ok ik neem mijn eerdere bericht terug. Op de andere foto zie je de glans niet en vind ik em wel leuk. Maar dit is echt heel lelijk idd.
Nu ik deze foto weer zie vind ik het ook wel wonderlijk welke foto’s ze gekozen heeft voor de verkoop. Ben bang dat mensen dan dezelfde teleurstelling gaan hebben betreft de glans (hopelijk heeft de koper deze post meegekregen en vinden ze het echt mooi / of bedenken zich bij het ophalen).
Ik vind de bank heel tof maar ten eerste past hij niet in mijn woonkamer en ten tweede vind ik het een goor idee dat Vera daarop misschien wel heeft liggen ketsen met die klamme Jeffrey. En daarna die spermacollector erin gedaan heeft.
Ohja en hondenharen vind ik ook vies.
Ik denk niet dat iemand dat bedrag neertelt voor een tweedehands bank die niet van een kwaliteitsfabrikant is.
Op de een of andere manier vind ik het niks voor vera om te ketsen op zon lelleke bank dus dat geeft wellicht hoop.
Maar dit dus. Ik lees de originele post terug en daar staat ook ‘ze haalden ons over’. Maar dan denk ik: daar ben je dus zelf in meegegaan, voor een verkoper is het enige dat telt dat jij de deur uit loopt met een getekend contract. Het is echt een enorm slachtofferrol die ze speelt, al helemaal omdat ze ook zonder te knipperen dit bedrag uitgeeft aan tassen. Hoezo je kunt niet op huwelijksreis hierdoor? ![]()
Alsof zij maar 3000euro aan een huwelijksreis zou uitgeven.
Dacht ik ook, dit gaat toch niemand kopen?
Dat zou wel heerlijk zijn… als je erheen gaat om te “kopen” en dan gaan klagen over de kleur in het echt…
laura ponticorvo en chanel (marketingvrouw) hebben een soort conflict op instagram. heeft iemand dat gezien? laura noemde surinaams straattaal, als een soort synoniem en chanel reageert daarop met video’s. maar de reactie van laura irriteert me echt ‘wat ben je gemeen
’ met die domme emoji ook. ik weet dat chanel hier niet heel populair is maar laura gaat echt in de slachtofferrol
Laura is sowieso niet echt het scherpste mes in de lade dus dit verbaast me echt niet
Klamme Jeffrey, ik gil
Nahhh Laura kon er duidelijk niet tegen dat ze er werd op aangesproken, terwijl het bericht van Chanel echt gewoon educatief was en imo echt niet aanvallend.
Ik vind dit geheel on brand met zijn uitstraling.