Het influencertopic #25

Ik heb hier zo om moeten lachen echt 0 medelijden. Hij eet ook altijd zo goor

15 likes

Was nog meer on brand geweest als hij het wel lekker had gevonden tbh

17 likes

ja ze maakt chanel ook gewoon heel erg de angry black woman door zo zielig te reageren

19 likes

Wat is haar beste moment?

• De secret garden
  • ITS LIKE THE OOSJEN EMOOOSJEN

0 stemmers

16 likes

die OOSJEN denk ik ongeveer wekelijks aan

8 likes

Zij heeft alleen maar van die verschrikkelijke cringe dingen. Was zij niet van dat programma van die vette vervelende verloofde ofzo? dat ze voor veel geld met iemand moest trouwen?

@leuk123 alle story’s staan weer vol met :unamused:ze is WEER in het buitenland (denk voor de 4e keer deze maand?)en overal heen en duur eten en weet ik het, maar wat is ze toch lekker degelijk want ze gaat een keer niet naar clubs, en is voor t eerst een keer een uurtje thuis dus is verstandig? is dit haar versie van ‘rustig aan doen’?

9 likes

Hoe is zij bekend geworden

Als influencer YouTuber, toch? Of niet?

4 likes

Volgens mij ging ze vloggen na dat vunzige verloofde programma

7 likes

Hallo hebben jullie haar Xfactor arc gemist waarbij zowel Martijn Krabbé, Gordon en die enge Eric van Tuin ofzo heel erg op haar geilden terwijl ze benadrukten dat ze niet goed kon zingen?

7 likes

Ik heb dit net opgezocht en kom niet meer bij :joy:

6 likes

Aaaahhhoooeeeehhhh aahaahhaaooeeehh

11 likes

Jezus is dat zingen serieus???

9 likes

Ik lachte zo hard om ‘die klamme Jeffrey’ dat mijn kat van schrik onder een stoel schoot.

16 likes

Zullen we proberen Laura’s versie van How deep is your love in de komende editie van de Top 2000 te stemmen?

33 likes

ook als ze wel aanvallend had gereageerd had ze gelijk gehad toch, alsof mensen van kleur altijd maar educatief moeten reageren op racisme. dat zeg jij niet hoor maar dat is wel de tendens vaak.

24 likes

Was zij niet ook van het ‘metallic’ shirtje ipv Metallica? :sweat_smile:

16 likes

Ja en de over de nieee boets

14 likes

Mijn vieze, vette, vervelende verloofde, moest ze haar familie overtuigen dat ze ging trouwen.

8 likes

Naaa Naaa Naa Oeehoeee
Ahaaaah Hoeeeee

Bedankt voor deze parels, Klamme Jeffrey met een spermacollector op de hondenharenbank, oranje Ponticorvo die met steenkolengels in de microfoon aan het bleren is. Hardop gelachen op kantoor, iedereen keek me aan, maar het was het waard.

14 likes

Zat de vlog van Vera Camilla te kijken waar ze benoemd dat ze nu gesponserd wordt door een merk waar ze eerder spontaan over had gedeeld. En dat ze daar zo blij mee is want (haar woorden) als influencer kan je beter niet gratis/ongesponsord over een merk praten als je dat merk écht leuk vind want dan is de kans dat ze je gaan sponsoren heel klein. Vond het zo zwaar onsympathiek eruit komen, alsof ze niet doorheeft dat ze dit zegt tegen de mensen die naar haar kijken voor oprechte tips, niet alleen de gesponserde tips.

Edit: Het ging in de vlog om een TIRTIR foundation, die ze dus al gebruikte maar nu betaald. Maar wel expliciet benoemd ze dat ze haar niet specifiek betaald hebben om het ook in de vlog te benoemen. Het is tegenwoordig meer uniek als een influencer zegt “Hier wordt ik niet voor betaald” dan andersom. Echt treurig.

8 likes