Het influencertopic #25

Niet meer die kleine jongen die geen buitenlands eten lust

11 likes

Haha, ja ik ook. Zag die ex vorige week nog in het wild :sweat_smile: Volgens mij zijn ze ook nog niet heel lang uit elkaar.

1 like

Ik ging even op haar blog kijken, lekkere zin die middelste:

13 likes

Ja en het is meer een veredelde linkbuilding-site dan een leuke blog.

6 likes

Unpopular opinion vermoed ik maar ik vind de YT-vlogs van Beryl van Drongelen heel vermakelijk.

9 likes

Nog nooit iets gekeken met zoveel ongeloof en walging. Vreselijk.

3 likes

:eyes:

8 likes

Misschien iets met veneta?

6 likes

Denk eerder iets met Michelle. Of maakte je een grap?

8 likes

Haha ja love her!! Vooral als ze een of ander borrelhapje gaat maken met iets wat “je altijd in de kast hebt” en dan een wiel parmezaan oid tevoorschijn tovert

5 likes

Wat mooi voor haar!

Ik had mn bril nog niet op en vroeg mij af wat er op de foto staat. :sweat_smile: Maar het is een steen.

10 likes

Die Wouter van Elize heeft een fitness platform gelanceerd en het heet club Wally. :face_with_monocle:

8 likes

Hij had toch ook eerder zoiets? In de covid periode. Dat heette sterker met Wout oid. Snap niet dat je dat dan niet oppakt

11 likes

Ja kan wel kloppen. Vind club Wally echt klinken alsof het het huis is van een mascotte op de camping. Wally de Walvis ofzo

21 likes

28 likes

Ik vind hem echt zo’n net niet man. Hij was toen toch ook vélo instructeur, was toen zijn hele persoonlijkheid en 2 weken later was ie alweer gestopt

21 likes

Ik kan me die hele aankondiging nog herinneren, het nogal… intens.

10 likes

Ooooh indd, echt de mannelijke variant van pick me girl. Volgens mij had hij een soort movietrailer met aankondiging of speech? Wat was het nou ook alweer :laughing:

13 likes

Ik vond zijn workout video’s ook echt niet leuk, hij was steeds zo negatief van ja dit is niet fijn maar straks is het voorbij. En zucht kreun steun. Maar misschien is dat wat mensen die niet van sporten houden willen horen

4 likes

Ja alsof hij een of andere god was ofzo, echt vreselijk

7 likes