Oh ik vond die vraag naar de perfecte beige verf juist zo grappig in dit topic
Even tussendoor maar ik zie een post van Leonie ter veld van vorige week: zij heeft een enorm kleurig huis, vaak kleurige kleding aan zoals een lila slaapzakjas of ze draagt kleding met drukke prints, heel vrolijk altijd, en dan stelt ze de grens bij een felgroene jurk? Huh? Ze stelt de vraag of ze als 36 jarige een felgroene jurk kan dragen. Zo out of character en een gekke link dat je op een bepaalde leeftijd een bepaalde kleur niet meer kan dragen? Ik heb er niet bij stilgestaan dat mensen en Leonie zelf daarmee bezig zijn en dat je je kleurpalet moet aanpassen op je leeftijd :’)
En waarom ligt die grens nou weer bij lime en niet bij een andere felle kleur?
Misschien word ik te achterdochtig, maar Marlou Winkler plaatste gisteren nog dat ze zo’n kleuranalyse cadeau had gekregen ‘want ze vindt het lastig welke toon goed bij haar past’. Misschien wil Leonie dat ook (tbh ik zou dat ook wel willen weten van mezelf
)
Na Monica post nu ook Romee die vlog camera… Zouden ze samen iets gaan doen?
Romee lijkt mij de oninteressantste persoon ooit.
Ze heeft vroeger wel een tijdje gevlogd, heb dat wel gekeken maar mis je niks aan idd. Heel weinig persoonlijkheid.
Ja het enige wat zij deed was vliegen naar NYC, avocado toast eten, koffie drinken en sporten.
Doen ze niet mee aan het perfecte plaatje ofzo?
Denk ik niet eigenlijk. Monica heeft al mee gedaan volgens mij. En voor het perfecte plaatje heb je geen microfoon bij je camera nodig die wel bij Monica op de foto stond.
Edit: oh Monica heeft helemaal niet mee gedaan.
![]()
Ik vond die vlogs toen ze nog veel modellenwerk deed en in NY wel leuk. Maar weet niet hoe interessant ik haar vlogs nu zou vinden