Gewoon spoelen en voeden
letsGO
Vraag me hiervan trouwens af hoe ze dat wil gaan betalen (voornamelijk de eerste maanden huur van zoân pand). Ze is gestopt met werken zei ze, dus ze doet nu alleen nog YT en social media volgens mij.
Ik snap niet waarom zoveel mensen reageren dat het mooi geschreven is. Het is slecht geschreven.
Mensen zijn zo snel âgeraaktâ. Alles wat meer woorden heeft dan een reclamefolder is al snel âomg dit komt binnen dankjewel ![]()
![]()
![]()
![]()
â
Ja vreselijk al die pick-me wijven in de comments met âwauw zo bijzonder een emotionele manâ, zelfs Martine van WilenTien eronder ![]()
Oh van Tien had ik echt wel verwacht dat ze er op zou reageren en zoân tekst zou snappen met al haar gekke cijfers die iets betekenen. Zij begrijpt deze tekst waarschijnlijk gewoon.
Misschien zijn al hun blikken een beetje blur en hebben ze het gewoon niet goed gelezen
Hij kan altijd gaan schrijven voor de Happinez
Maar wat ZEGT hij ook allemaal?!??!?! Wat ik ervan begrijp: er zit een huil in hem vast, maar waarom ook alweer precies, en wat is dit gevoel.
Dan lijkt het alsof hij dit in alinea 2 allemaal uitlegt: hij is net gescheiden, hij mist zijn kinderen en hij heeft totaal geen stabiele woon-, werk- en geldsituatie. Dan is je leven op zich wel faliekant in elkaar gestort, en ik zou daar persoonlijk ook mentaal in een slappe dweil van veranderen, dus dat is alles bij elkaar een logische verklaring. Maar waarom zit de huil dan nog bij hem vast? Zou dat dan niet de echte vraag moeten zijn?
Dan denk je dat hij daar nu misschien een antwoord op gaat geven, maar in plaats daarvan gaat het over dat hij dankbaar is voor het leven, dat krachtig maar genoeg is (?) (ik snap de tegenstelling niet) en zijn relatie met Lotje waar ze samen zuinig op zijn. Hij heeft daarom dikke worstels en dat is hard werken, maar dat zal ook zijn vruchten afwerpen, heâs all in, letâs GO.
Bedoelt hij dan dat hij door hun relatie zijn leven weer op kan bouwen? Dat hij misschien weer iets van een carriĂšre kan opbouwen door haar instagram boyfriend te zijn? Want meer dan dat kan ik er niet van maken. En dan sluit hij af met een soort uitdagende houding tegenover âde huilâ, waarvan ik me eerlijk gezegd niet kan voorstellen dat het echt helpt, want het is wel het tegenovergestelde van kwetsbaarheid.
Ik denk eerlijk gezegd dat deze man voor zichzelf een concreet lijstje moet maken met wat er kut is en wat hij daar aan kan doen, en het vooral niet allemaal naar een inspirerend positivo-verhaal voor social media ombuigen. Die huil zal een stuk minder vast gaan zitten als hij niet wordt geacht een bepaalde functie te hebben waarmee deze man zijn leven weer op de rit gaat krijgen. Ik ben een geesteswetenschapper en ik heb zojuist deze hele analyse geschreven, en zelfs ik zeg: itâs not that deep
Vergeet niet dat hij even casual dropt dat hij dus zijn flatje uitmoet. Dus Lotje heeft wel echt een parel van een kerel, hij adoreert haar en heeft het voor elkaar om binnen een jaar van haar daten zijn werk en huis kwijt te raken. Maar ooooh wat is hij dankbaar voor haar liefde
Dit soort mannen noem je ook wel "âHobosexualsâ of in gewoon hollands bloedzuigers. Die heeft zich zo Lotte haar leven ingezogen dat zij straks verantwoordelijk is voor zijn inkomen Ă©n huisvesting. En ondertussen krijgt hij applaus omdat hij ZiCh zO KwEtSbAaR OPsTeLd!
Hoe is hij zijn werk kwijtgeraakt?
Ik denk dat je er te diep over nadenkt. Volgens mij bedoelt hij gewoon dat het hem niet lukt om fysiek te huilen (de huil zit vast) terwijl er genoeg rottigheid is in zijn leven, waardoor hij zich emotioneel verstopt voelt. En dat als hij wel kan janken, dat alle ellende die hij voelt zal âwegspoelenâ.
Ik had een happinez moeder dus ik ben redelijk ervaren met cryptische teksten ontrafelen haha ![]()
Edit: oeps, reactie lukte niet, deze was voor jou bedoeld @lacri
Hij heeft zelf zijn baan opgezegd omdat hij graag wil meeliften op het influencer bestaan van Lotje. En haar achtervolgen terwijl je zelf een 9/5 hebt (hij was recruiter) is natuurlijk lastig. Hij had denk ik gehoopt dat de merken in de rij zouden staan voor samenwerkingen met deze griezel maar dat valt tegen. Hij bied zich overigens inmiddels ook aan als model, spreker of trainer.
ik denk dat hij als hardlooptrainer enorme successen zal boeken. iedereen sprint gillend van hem weg en kan dan opeens veel harder rennen dan ze zelf voor mogelijk hadden gehouden.
Die man is 44? ![]()
Tekst is ook lekker met AI geschreven. Dan krijg je van die vage zinconstructies die zogenaamd diepzinnig zijn.
Zou het niet zijn eigen versie zijn op de post die van Lotte best wel viraal ging?
https://www.instagram.com/p/DVVbq5ZjF0F/
Ik pleit voor meer mannen aan de dagboeken.
En wat vaker gewoon hun bek houden
Gewoon allemaal verbannen van social media.