Het influencertopic #25

Gilbert maar dan met vaste huil

7 likes

Goed punt. Ze was al geen Monica Geuze maar nu ze zo lang afwezig is geweest komt er lijkt me ook niet superveel binnen qua campagnes.

5 likes

Sorry maar wat zeg je precies? Is dit een serie a la GTST? Wie is Rebecca Denise, is zij heel bekend? Ik snap het oprecht even niet.

4 likes

Haha, wat? Iemand vraagt welke serie zij kijkt in haar story en ik geef daar gewoon antwoord op

Beschikbaar zijn voor een serie of een serie kijken zijn toch veel verschillende dingen? Beschikbaar zijn betekent m.i. dat je tijd hebt om er een rol in te spelen?

25 likes

Ik denk dat het woordje ā€˜niet’ mist dus dat het is van ik ben 19/4 niet beschikbaar want seizoen 2 komt uit!

8 likes

Ik ken hem persoonlijk en het klopt niet helemaal dat hij het zelf besloten heeft… :sweat_smile:

7 likes

Haha nou zo zie je maar weer dat de online wereld nep is :sweat_smile:

5 likes

Amen :upside_down_face:

9 likes

Zegt hij in het echt ook ā€œbon Joeriā€? :cry:

11 likes

Heeft monica nou weer van die lelleke extensions laten zetten?

3 likes

Danielle Walter gaat trouwen! (Een dating influencer die altijd haar dates ging vastleggen)

7 likes

Haha ja en die een complete, cringy docuserie maakte toen ze eenmaal een vriend had.

9 likes

Maar wel kappen met gelnagels? :joy:

3 likes

Ja die, ik zie nu dat People Magazine het heeft vastgelegd, ik denk dat ze alles zelf geregisseerd heeft en de ring zelf gekocht.

8 likes

Haha jaaa omg ik wilde dit net posten. Die hele relatie is zo… bijzonder, to say the least

11 likes

Zou me zoooo niks verbazen

3 likes

Ja lijkt me wel duidelijk als ze peoples magazine de scoop gaf!

Ik moet bij haar altijd denken aan dat ze zei dat god haar op de wereld had gezet om haar dateleven op instagram te delen :joy::joy:

8 likes

Vera is zwanger zie ik net, zo leuk voor ze!

85 likes

Heel leuk voor ze

dan heeft de glibberige conceptie cup toch z’n werk gedaan :face_vomiting: blij en dankbaar dat ze dat heeft gedeeld

24 likes