Gilbert maar dan met vaste huil
Goed punt. Ze was al geen Monica Geuze maar nu ze zo lang afwezig is geweest komt er lijkt me ook niet superveel binnen qua campagnes.
Sorry maar wat zeg je precies? Is dit een serie a la GTST? Wie is Rebecca Denise, is zij heel bekend? Ik snap het oprecht even niet.
Haha, wat? Iemand vraagt welke serie zij kijkt in haar story en ik geef daar gewoon antwoord op
Beschikbaar zijn voor een serie of een serie kijken zijn toch veel verschillende dingen? Beschikbaar zijn betekent m.i. dat je tijd hebt om er een rol in te spelen?
Ik denk dat het woordje ānietā mist dus dat het is van ik ben 19/4 niet beschikbaar want seizoen 2 komt uit!
Ik ken hem persoonlijk en het klopt niet helemaal dat hij het zelf besloten heeft⦠![]()
Haha nou zo zie je maar weer dat de online wereld nep is ![]()
Amen ![]()
Zegt hij in het echt ook ābon Joeriā? ![]()
Heeft monica nou weer van die lelleke extensions laten zetten?
Danielle Walter gaat trouwen! (Een dating influencer die altijd haar dates ging vastleggen)
Haha ja en die een complete, cringy docuserie maakte toen ze eenmaal een vriend had.
Maar wel kappen met gelnagels? ![]()
Ja die, ik zie nu dat People Magazine het heeft vastgelegd, ik denk dat ze alles zelf geregisseerd heeft en de ring zelf gekocht.
Haha jaaa omg ik wilde dit net posten. Die hele relatie is zo⦠bijzonder, to say the least
Zou me zoooo niks verbazen
Ja lijkt me wel duidelijk als ze peoples magazine de scoop gaf!
Ik moet bij haar altijd denken aan dat ze zei dat god haar op de wereld had gezet om haar dateleven op instagram te delen ![]()
![]()
Vera is zwanger zie ik net, zo leuk voor ze!
Heel leuk voor ze
dan heeft de glibberige conceptie cup toch zān werk gedaan
blij en dankbaar dat ze dat heeft gedeeld