Lotte is 34 zie ik net op haar insta, ik dacht dat zij al eind 30 was ![]()
Kun je dit niet even onder zijn post zetten deze analyse. Benieuwd naar zijn reactie.
Oh ik had haar inderdaad ook ouder geschat!
Ik begrijp op zich wat hij bedoelt hoor! Het gaat me echt puur om hoe hij dat zegt ![]()
Ik kan me er zelfs nog best in vinden. Ik heb afgelopen jaar ook in een gekke levensfase gezeten waarin ik o.a. ben afgestudeerd mijn hele carrièrepad heb omgegooid en erachter ben gekomen dat ik PTSS heb. Ik herken heel erg dat het af en toe heel lastig is om bij die emotie te komen, en dat je je dan een beetje afgestompt afvraagt waar die blijft. En dat die emotie ook echt welkom is, want het betekent dat dingen eindelijk een plekje krijgen en dat er ook ruimte is voor transformatie (zo voel ik dat ook echt). Maar het is ook heel zwaar!!! Ik voel me de hele tijd zowel ontzettend kut als heel opgelucht en dankbaar. Dus ik vind de boodschap niet eens zo cringe of onbegrijpelijk, ik denk dat er in de kern best wat in zit.
Ik wilde vooral even haten op de vorm want die slaat wel echt als kut op dirk :’)
misschien dat het voor mij ook een gevoelige snaar raakt omdat ik het interpreteer als een beetje passief eromheen lullen. En dan kan je misschien wel je boodschap omdraaien om je happinez volgers te inspireren en wat meer clicks te krijgen, maar dan zet je jezelf opzij, terwijl dat juist is waar je op dat moment ALLES moet zoeken. Niemand kan jouw situatie écht voor je oplossen, uiteindelijk moet je je er zelf in zien te navigeren. En dan voelt dit als zo’n net niet echt omgaan met je problemen wat dan ook weer net niet echt behulpzaam is. Maar dat is ook mijn perceptie, en die is gekleurd, en ik ben niet zo into de spoken word stijl dus misschien gaat dit wel nooit doen bij mij wat het gezien de comments en zijn hele relatie met Lotte duidelijk wel doet
Cynthia gaat een zomerboek maken, o.a. over Terschelling (je verwacht het niet).
Rebecca denise heeft een storie dat ze 19 april beschikbaar is vanwege een serie. Welke serie is dit en herkend iemand het nummer wat je hoort?
From, dat staat in beeld en het nummer is que sera sera van the pixies. Hele goede serie
Gilbert maar dan met vaste huil
Goed punt. Ze was al geen Monica Geuze maar nu ze zo lang afwezig is geweest komt er lijkt me ook niet superveel binnen qua campagnes.
Sorry maar wat zeg je precies? Is dit een serie a la GTST? Wie is Rebecca Denise, is zij heel bekend? Ik snap het oprecht even niet.
Haha, wat? Iemand vraagt welke serie zij kijkt in haar story en ik geef daar gewoon antwoord op
Beschikbaar zijn voor een serie of een serie kijken zijn toch veel verschillende dingen? Beschikbaar zijn betekent m.i. dat je tijd hebt om er een rol in te spelen?
Ik denk dat het woordje ‘niet’ mist dus dat het is van ik ben 19/4 niet beschikbaar want seizoen 2 komt uit!
Ik ken hem persoonlijk en het klopt niet helemaal dat hij het zelf besloten heeft… ![]()
Haha nou zo zie je maar weer dat de online wereld nep is ![]()
Amen ![]()
Zegt hij in het echt ook “bon Joeri”? ![]()
Heeft monica nou weer van die lelleke extensions laten zetten?
Danielle Walter gaat trouwen! (Een dating influencer die altijd haar dates ging vastleggen)
Haha ja en die een complete, cringy docuserie maakte toen ze eenmaal een vriend had.