Het influencertopic #25

Ik moet zo lachen om al die influencers die hun ‘sad beige huis’ opeens gaan opleuken met kleur en ‘warmte’. Om vervolgens massaal dezelfde kleuren en upgrades kiezen.

Vooral de argumenten die sommige ervoor geven: “ja X jaar geleden was ik bang om verkeerde keuzes te maken, dus koos ik veilig” nee meid, je kiest gewoon iedere keer wat er op dat moment in de mode is en maakt dat je hele identiteit.

49 likes

"“50 shades of leverworstkleuren”

63 likes

Wat is dat voor rolladebank ook? Perfecte kleur ervoor wel.

93 likes

Hahahahaha omg dit is echt 1 op 1 hetzelfde :joy::joy:

20 likes

Ik vind dit er eigenlijk echt gezellig uit zien, ik zou zo op die bank willen kruipen met een glas wijn.
Misschien moet dit in het biecht topic.

56 likes

Nee ik vind het ook heel mooi!

4 likes

Nee hoor, want dit vinden heel veel mensen mooi. Daarom is het ook niet per se heel spannend of gedurfd en gaan alle beige moms nu hiervoor haha

6 likes

Leuk ook die soort van griekse grafzerk als tafel.

21 likes

Dit is toch juist heerlijk! Vind het echt een soort saw 9, zo van je mag naar coachella maar je moet deze lelijke kleren aan. Wat kies je? :clown_face::clown_face:

10 likes

Hahaha ja ik smul ervan!

4 likes

En dan Guusje die haar broek korter knipt want dat vond ze leuk, kraaltjes aan jasjes hangt, jeans aan het borduren is… zo leuk vind je de collectie dus, dat je alles nog moet opleuken :joy:

11 likes

Maar, niets overtreft de groene Kermit de kikker bank van Vera.

Heeft ze die uiteindelijk nog kunnen slijten aan iemand? :thinking:

8 likes

Ik zie de bank niet meer staan @veracamillashop… zou hij dan echt verkocht zijn? :fearful:

8 likes

Of ze hebben m gratis naar de kringloop gebracht

2 likes

Ja ze zouden m wel kwijt moeten want waar laat je zon bank als je een nieuwe hebt gekocht

2 likes

Maike KADÉ in Slimpie of nee Creamy

10 likes

Ga er nog meer kapot aan dat zij haar zoon steeds ‘De Baas’ noemt als ie weer spullen slopend en schreeuwend door een winkel loopt.

6 likes

Wat is je punt met deze foto?

9 likes

Jullie allemaal aan Creampie krijgen, ik werk voor dit merk.

Wat denk je zelf?

9 likes

Zij zegt toch altijd dat ze geen cosmetische ingrepen heeft gedaan?

4 likes