Haha had het ff opgezocht (volg haar gelukkig niet) maar ze heeft vooral een talent voor precies het verkeerde woord gebruiken. Ze bedoelt volgens mij gewoon ‘ik denk straks met weemoed terug aan de tijd die ik nu heb met mijn eerste kind, straks is alles anders met nog 1 erbij’ en ipv zegt ze: ‘ik rouw om deze fase die ik achter me moet laten’ en dan valt iedereen erover heen in de comments
Gewoon een gevalletje negatieve aandacht is ook aandacht toch. En de lieve mensen snappen haar wel. ![]()
doet me denken aan jaimie vaes die apartheid gebruikte terwijl ze verdeeldheid bedoelde
En de lieve mensen zijn met meer ![]()
Ja en een kind in maagje ipv buik en Tien (of Wil) die inteelt zei ipv incest. Of wat was het.
Ja dit, en zonde dat nu er een artikel over plaatst ook ![]()
Sowieso vind ik het altijd vermakelijk om te zien hoe ze zich dan in 100 bochten wringen om het uit te leggen terwijl het echt 10x makkelijker zou zijn om te zeggen ‘oeps ik heb per ongeluk het verkeerde woord gebruikt’.
Shit hit the fence!
Ik weet dat je het woord rouwen gebruikt bij het verlies van een dierbare en ik ben zeeeeeeker geen fan van JJ, maar ik heb wel es vaker gehoord dat moeders deze term gebruiken (en niet alleen in NL). Ze vindt het waarschijnlijk jammer dat de periode met het ene kind alleen straks voorbij is en daar “rouwt” ze dan om. Ja ik zou het zelf ook niet zo op het internet gooien hoor
maar wou meer ff aangeven dat ze het volgens mij niet zelf heeft verzonnen en ‘verkeerd’ verwoord, ondanks dat ik het zelf niet zo zou gebruiken 🫠
Wilde dit ook posten.
Ik ben absoluut geen fan van JJ, maar in dit geval vind ik het wel beetje zeiken om het zeiken. Ik zie en hoor vaak genoeg vrouwen (ook hier wel eens voorbij zien komen) iets van gelijke strekking zeggen als er een tweede kindje komt, dus vind het niet gek dat ze dit zo benoemt. Woordkeuze zou ook de mijne niet zijn overigens, maar zoals hier al benoemd woord, lijken influencers soms een eigen woordenboek te hebben.
Ik heb de podcast van de huismuts geluisterd en vond het stuk over het vakantiepark interessant. Ze is best open over de financiën. Behalve helaas wat er nu inkomt (ze zegt alleen wel dat het veel is). Wat een ongelofelijke geldpit was dat. Samengevat:
Schuld van huismuts en daddyhox door park 350.000
Gekocht voor miljoen en voor miljoen verbouwd
Verkocht voor een miljoen
Afspraken met de partijen waar schulden zijn gemaakt om schuldsanering te voorkomen, dus leek alsof ze daarom minder hoeven te betalen.
Ze betalen nu duizenden per maand terug. Stuk al afgelost door verkoop huis en andere zaken.
Verlies park was 2 a 3 ton per jaar ondanks dat ze bijna altijd volgeboekt waren.
Maar rouwen is toch gewoon wat je doet bij verlies? Ook bij een relatiebreuk of een vriendschap die beëindigd wordt ga je door een rouwproces. Ik vind het ook een beetje mierenneuken over JJ, ik herken haar gevoel ook zo vlak voordat je een tweede kind krijgt, de hormonen gieren dan al door je lijf, laat die meid lekker allerlei gevoelens hebben. En als je een onvervulde kinderwens hebt is dat natuurlijk echt intens verdrietig en zwaar maar misschien moet je er dan ook voor kiezen om jezelf niet te kwellen met het volgen van een influencer die op het punt staat haar tweede kind te krijgen.
JJ is gewoon bijna iedereens BEC denk ik.
Mijn Loavies/Coachella irritainment is weer begonnen.
De outfits zijn nog lelijker dan vorig jaar, de influencers nog onbekender en smul van die meiden die keuzestress hebben welke outfit dan de minst lelijke is, maar “oei Loulou heeft die broek ook al aan op dag 2.”
Vorig jaar, of het jaar ervoor weet ik niet meer, ging Jade Anna ook heen, dat was echt een moetje voor haar, want ze ging naar het terrein voor wat foto’s en heeft geen enkel optreden gezien volgens mij.
Ik vraag me wel altijd af hoe dat dan zit met Martijn. Daar zie/hoor je niks meer over.
Die vriendschap lijkt ook bekoeld?
Is ook wel logisch toch, generatieverschil enzo
Die zijn toch ong even oud?
Ze zegt in die podcast wel dat het deels gefinancierd is met hypotheek en deels met eigen geld van hun compagnon. Kan me voorstellen dat hij dus nog meer geld kwijt is dan zij zijn. Als dat zo is kan dat ook voor frictie zorgen, maar dat is speculatie.
Oh echt? Ik dacht Martijn ergens begin 30, huismutsen rond de 45?
Ze zijn allebei 37