Sommige mensen haten hun kind echt
Ik krijg echt een weird feeling van wat de ouders van Pascalvdhaas (die nu is opgenomen vanwege haar eetstoornis) op haar instagram plaatsen.
Eerst al heel erg benadrukken dat ze echt die tekeningen af zal maken en nu dat er helaas geen adres van haar kamer in het ziekenhuis kan worden gegeven ivm privacy (??) en dat haar kamer daar te klein is voor kaarten maar als mensen âiets andersâ willen sturen kan dat naar adres en dan zorgen zij dat het bij Pascal komt, op die kleine kamer waar geen ruimte is voor kaarten, maar wel voor andere spullen?
Meerdere mensen die dat ook in de reacties zeggen inderdaad. Heel raar⊠zelfs in de laatste fase nog schooien om gratis spullen.
Nou lijkt mij meer dan gezond dat de ouders monitoren wat er wel en niet zoân kamer binnenkomt. Vooral in de kwetsbare situatie waarin Pascal en zijzelf zitten. Helemaal als dat kaarten zijn waarop teksten kunnen staan die niet helpen bij haar herstel. Dan liever iets anders, in de zin van een tekening, ballon, bloemen of whatever.
Hahahah en dan ook nog als reactie daarop: ja haar kamer is echt heel erg klein. Wtf
Je kunt toch ook geen adres delen? Dan wordt er niks gestuurd. Er wordt nu expliciet om dingen gevraagd.
Wow, zelfs doodgaan kan je verkeerd doen. Dat account is een en al ramptoerisme.
Laatste fase? Ik ken haar niet maar zag haar vaak voorbij komen op insta. Hoop echt dat ze nog kan herstellen maar ze zit wel heel diep en ook al lang
Ja kaarten nemen echt enorm veel ruimte in?? Heeel vreemd bericht, ook ramvol spel-, typ- en taalfouten en daardoor nauwelijks te volgen
Ja dit is heel raar toch? En die reactie (over de verheldering dat spullen wel mogen) is ook vastgepind, zodat iedereen die meteen leest? Echt apart
Nou ik weet niet of je het zelf hebt gelezen maar het is echt schooien om spullen. Ze kunnen toch ook de positieve kaarten eruit filteren, lijkt mij zinvoller dan allerlei spullen laten opsturen.
Ze lag toch ook op de IC? Ziekenhuiskamers zijn in de regel niet klein, en IC al helemaal niet. Zeg dan gewoon âliever geen kaarten, gratis spullen welkomâ.
Mensen gaan regelmatig vanaf de IC naar een andere afdeling, vaak hoeven ze maar kort aan de hartbewaking. Daarnaast zijn die kamers groot voor veel apparatuur, niet voor zooi.
Maar een stapel kaarten schuif je letterlijk in de lade van het kastje.
Voor kaarten is op de IC altijd wel ruimte ja
Ja maar die ouders zeggen dus van niet is het punt.
Misschien ff een beetje ruimte geven aan ouders die op het punt staan hun kind te verliezen. Het is niet of iemand van ons enig idee heeft hoe dat is dus beter
Bedoelen ze niet dat ze dat dan met en met mee gaan nemen als ze op bezoek bij haar zijn op die plek waar ze de sondevoeding gaat krijgen en waarschijnlijk voor langere tijd zal moeten verblijven?
Volgens mij heeft ze naast haar volgers niet meer zo heel veel contact met mensen dus kan me best voorstellen dat ze dit voor haar vragen omdat ze denken dat het haar kan helpen.
Ze zeggen expliciet geen kaarten, wel spullen.
Plus ze vragen ook om Donald Duck pockets en tijdschriften oid om de tijd door te komen. Geen Chaneltas.