Het influencertopic #25

Dit klinkt als een Game of Thrones-ifiede tijdmachine :joy:

25 likes

En Anna en Thijs ook nog met magnum. Ik ga echt goed op die Coachella content. Maar ik zou echt 10x liever in die loavies outfits gaan dan die hidden hills sport bh’s.

12 likes

Het is de ex van het broertje van Chrisje, van Geuze en Gorgels. Goede beschrijving :joy: In een ver verleden meegedaan met HNTM.

3 likes

Ik zou het liefst gewoon niet gaan, wat een hel lijkt me dat. Zou daar echt continu super onzeker zijn door al die gekke fluflu’s die de hele dag lopen te filmen.

12 likes

Huh, ik hoor haar altijd in de podcast dus zocht dr net ff op maar heb echt error want in mijn hoofd zag ze er zooooo anders uit. :joy:

8 likes

Ho ho ho, hij is wel van Mainstreet hoor :clown_face::joy:

1 like

Ik ook en ik vind de Coachella content van de Loavies mensen ook wel leuk

2 likes

Ik vind het gezicht dat Cynthia trekt op de eerste foto van haar laatste post echt zo onredelijk irritant. Echt zo’n typische zogenaamd cutesie influencer pose met die ogen dicht en neus zo opgetrokken.

10 likes

Een soort paardengezicht ipv een duckface.

10 likes

Wat mij ook irriteert is die post van begin april over dat ze wijdere kleding draagt nu ook als ze daar dikker in lijkt. Zogenaamd ā€œdon’t careā€ doen, terwijl je gewoon precies de trends volgt. Prima kleding, maar je ziet er daarmee nog steeds uit als iemand die erom geeft wat anderen denken

16 likes

Zoveel mensen doen dat tegenwoordig, zo lekker ~nonchalant grappig en hip~ en zo irritant geforceerd. Viccle’s profielfoto is precies hetzelfde principe

6 likes

Haha, tuurlijk heeft ze weer een nieuwe hobby.

12 likes

Hij heeft zo’n scheve mond als hij praat, net als Wouter de Winther. Ik stoor me er onevenredig veel aan.

3 likes

Daelo is met loavies. Ze heeft iig alleen loavies outjes aan. Magnum is gewoon een brand activatie op het festival. De mensen uit de groepen van Hidden Hills en Loavies overlappen elkaar daar. Ik heb geen idee hoe dat werkt maar ik denk dat ze gewoon betaalt krijgen om daar content te maken?
Er zijn ook een paar mensen die naar een Revolve event zijn geweest en die goodiebag die ze daar kregen was echt ZIEK.
Zoals jullie kunnen lezen had ik dit weekend echt geen leven en ja ik ga heel goed op de content.

7 likes

Ik voel een cursus aankomen in 3 … 2 … 1 …

8 likes

Waarschijnlijk met weer een boek of planner in de aantocht gevolgd door een ā€˜Cynthia Bakt’ retraite.

8 likes

Ooh ik dacht een stylingcursus met oversized kleding.

6 likes

Zelf zegt ze op haar socials dat ze met magnum is

6 likes

Hoop het toch niet. Vind de eclairs er niet bepaald goedgelukt uit zien :sweat_smile:

7 likes

En volgens mij zijn Anno en die vriend er ook met Magnum.

Ik ga ook zo goed op die Coachella content🄲 zo heeft Anna een video over iK hEb AlLeEn mAar HaNdBaGaGe mEeEe, wat moet ik aan. En dan maakt ze allemaal lilleke ā€œfitjesā€

En dan zie je in de comments allemaal vragen over die andere twee koffers op de achtergrond. Op de foto’s erna andere kleding die ze aanheeft dan in die video. Is het een influencer event dus vast geleend of gekregen, maar het is zoo cringe om te zien.

En dan Monica in Anna’s reel bij JB met constant een telefoon op zichzelf gericht met die zonnebrillen in het donker🫠

9 likes