Ja maar ook al had ze 5 koffers bij zich, dan nog zijn haar fitjes vaak dat je denkt uhhhh
hahaha en hebben ze bij die reels de hele tijd de zaklamp van hun telefoon aan zodat ze zelf zichtbaar zijn?? Manmanman
Ik ben er ook helemaal niet klaar voor dat de stringbovenbroeklook nu terug is, trouwens, brrr.
Wat een vreselijk leeg bestaan ![]()
daar wil je je toch niet tussen bevinden echt afschuwelijk man
Oh die string boven de broek vind ik echt heel leuk ![]()
Ik heb bij zowel Vera Camilla als Linda de Munck dat ze (naar mijn idee) taboes proberen te doorbreken maar dat het bij mij juist averechts werkt ![]()
Terwijl de onderwerpen waar zij het over hebben (scheren, lichaam, dik zijn, seks, geen alcohol etc.) juist helemaal geen taboe voor me zijn. Wat zij erover posten maakt JUIST dat ik me er tering ongemakkelijk bij voel. Bijzonder hoe dat werkt.
Ik vind het mega ordinair en mega sexy haha
Ik mis de Bjorn Borg boxer trend
en dan normale onderbroeken eronder dragen zodat je ze vaker aan kon ![]()
Ik wilde dus laatst Bjorn Borg boxers voor vrouwen kopen, maar die zijn nauwelijks meer te vinden. Maar blijkbaar moet ik nog heel even geduld hebben.
Niet gevraagde update over het Blikje Beter mysterie, de instagram is nog steeds offline! Podcasts en website staan nog wel online (al is er geen nieuwe podcast of nieuwsbrief meer geweest) en hoewel ze elkaar nog volgen op instagram reageren ze nergens op van elkaar. Wel posten ze allebei van die typische post-breakup aandachts verhalen… de ontknoping volgt hopelijk binnenkort.
En Renee heeft een superleuke vakantie in Rome, good for her.
ik associeer het gewoon te erg met mijn 13-jarige zelf die van haar zakgeld een roze polyester strass-string had gekocht en die dan een stukje boven mijn heupbroek (spijkerstof, met glitters en ingebouwde brede riem) uittrok op school ![]()
ik had ook een vriendin die geen strings mocht en er toch stiekem eentje op de markt had gekocht, felrood, met zo’n glitterornamentje aan de achterkant. Die waste ze dan in de wasbak zodat haar moeder hem niet zou zien.
Dus voor mij is dit fenomeen echt het tegenovergestelde van sexy haha
Ik vind Monica er de laatste tijd zó goed uitzien, echt als de jongere versie van haarzelf. Als iemand weet wat ze gebruikt of heeft laten doen, ben ik heel benieuwd ![]()
Extensions, fillers, tanden en gebruind denk ik.
Ja wat heeft ze niet laten doen? Maar ze is wel gestopt met die lading fillers die ze in dr gezicht spoot. Dat zal ook wel meewerken voor de jonge look.
Ja dit viel mij ook al op. Zag ook dat mensen zeiden dat het leek alsof ze was afgevallen (terwijl ze sowieso al heel slank was).
Wat in de chatgpt psychoses is JessieJazzie nou helemaal mee bezig. Geen touw aan vast te knopen. Betalen mensen hier echt voor?
In monica’s tiktok zie je dat zij (en ik gok romee) business class terugvliegt naar NL. En dan komt die +1 vriendin van romee opeens door dat gordijntje vanuit economy om wat snacks bij hen te scoren. Ik vind dat echt heel raar, dat je je vriendinnen ergens anders laat zitten.
Misschien betaalde het bedrijf enkel economy en hebben Romee en Monica de upgrade betaald. De vriendin zal het niet willen betalen denk ik