Vergeet de workshop sensueel met waterverf niet.
Bedoel je onder je huid zitten?
Ja dat herken ik wel hoor. Maar had het niet alleen over Nina maar over de vaak neerbuigende opmerkingen over influencers als ze het wél een keer over niet standaard-seks hebben.
Ik denk dat het twee verschillende dingen zijn. Er is een groep forummers die inderdaad vaak preuts/onwetend/afwijzend reageert op mensen met niet standaard voorkeuren op seksueel vlak. Dat rijmt dan niet in het plaatje dat ze van iemand hebben ofzo. Dus daar heb je een punt.
Ik denk dat de ergernis bij Nina erin zit dat ze alles wat er in haar leven gebeurt vermarkt. En dat doen alle influencers, maar bij haar is het steeds iets anders en dan komt het niet meer geloofwaardig over. Een beetje zoals de hobbyâs en passies van Cynthia. En bij Nina gaat het van scheiden tot natuurlijke conceptie tot oepsie zwanger tot feminisme en seksfantasieen. En dan heel erg uitvergroot. Terwijl ze gewoon enorm geprivilegieerd is, vroeg loaded door SLA (en dat is helemaal prima), maar nu is ze ineens van alles aan het uitvinden en uitvergroten dat van mij niet hoeft. En ze heeft ook iets dat veel mensen irriteert denk ik. Karakter of qua persoonlijkheid.
Haar stem. Niet te doen.
Dat speelt ook zeker mee denk ik ![]()
Haha ja dat bedoel ik ![]()
![]()
Maar zijn het niet gewoon andere vrouwen die op het forum vrij vrij zijn en die hier alles afzeiken? Ik ben het verder trouwens met je eens hoor
Aah nu snap ik de kritiek op dr wel beter. Ik ken dr niet en volg dr niet, maar ging haar net even opzoeken.
Ze doet zichzelf inderdaad net iets vrijer, avontuurlijker en interessanter voor dan dat ze daadwerkelijk is (had de reel van het interview over het seksfeest gezien, maar was dus eigenlijk een spa).
Dat moet ze zelf weten trouwens, maar dan die boeken en interviews hierover makennhet wel cringe en gemaakt.
Ik vind haar dus wel hilarisch om hoe delulu overtuigd is ervan dat zij echt hĂ©t leven heeft uitgevonden. Sowieso de wekelijkse post met een versie van âIk ging NUCHTER dansen op een plek waar IEDEREEN aan de drugs/alcohol zit maar IK HEB DAT NIET NODIG WANT IK GA AAN OP ENERGIEâ. En haar laatste nieuwste hobbie; naakt lopen; wat dan ook weer zo intens breed uitgemeten moet worden. Ook tijdens die podcast altijd even benoemen âHiHi ik ben zoooooo open over dit soort dingen maar voor jullie is dit misschien wel heel schokkend!! Maar ja mijn leven is nou eenmaal zo queer en bijzonder en ik ben zon gave meid ECHT MIJN LEVEN HOOR JONGENS
â. Ik vind haar zwaar overdreven pick-me vibes gewoon hilarisch.
[sorry voor deze late reactie, ben dit topic aan het bijlezen] oooo nee de kleine knappe disneyprinses die binnen één dag wist dat ze haar grote perfecte chef-kok ging trouwen en toen vervolgens om de vijf minuten updates gaf over haar GEWELDIGE liefdesleven is gedumpt binnen één jaar??? SURPRISE OF THE YEAR
gelukkig hebben we de threads nog
(het breakup verhaal vind je op haar Patreon. Want hier moet ze natuurlijk wel een slaatje uit kunnen slaan. Verder moet iedereen haar verdorie met rust laten! Hoezo bemoeien wij ons met haar privéleven dat ze al een jaar wereldkundig heeft gemaakt?)
Ughhh ja zij is echt mijn bec.
Ik heb helemaal geen problemen met naaktlopen (love naturistencampings) maar als ik haar posts zie heb ik juist het idee dat ik NIET naakt wil rondlopen ![]()
Zij komt gewoon heel erg over zoals van die spirituele mensen waarbij je merkt dat ze het idee hebben dat zij een hoger bewustzijnsniveau hebben behaald en jij nog niet. âJij komt er ook nog welâ.
Maar goed, misschien zegt het wel iets over mij dat ik me hier zo aan erger.
Als ik dit soort dingen ga posten en vriendinnen pakken niet mijn telefoon af, we were never friends.
Ja dat betweterige toontje inderdaad, alsof zij het leven helemaal heeft uitgevonden en even deelt hoe het moet! Ik heb nochtans best veel gemeen met haar, dus ze is wel een goede spiegel voor me ![]()
Doet me een beetje denken aan Tantra Martijn van Onderweg naar de Liefde.
Hij en zijn date gingen op dag 1 naakszwemmen. Want ânatuurâ, want âvoelenâ, want âblablablaaaaaaâ
En dan later bij het videodagboekmoment zegt ie âja, we waren naakt en ik voelde me niet eens tot haar aangetrokken. Zelfs niet naakt. Dat is jammer.â
Huh� Hij wilde dus aantrekkingskracht voelen? Het was toch in meer of mindere mate seksueel gemotiveerd. Hij is gewoon een perve in spiri vermomming.
(Beetje offtopic)
Ik vind dit ZO grappig allemaal, echt mn ding dit.
@Bunnyslippers maar dit is hoe ze is, ze was precies zo voor de break up, echt hilarisch. Ze post de hele tijd over queer dingen omdat ze bi is, ze noemt zichzelf queer activist en heeft er ook een boek over geschreven, maar ze is intens mangericht. In alles. Maakt zichzelf constant een soort klein kind tegenover de grote sterke man en ze noemt zichzelf ook constant een Disney princess.
Ik kan hier dagen naar kijken, er is iets zo charmants aan dit soort totaal delusional types, heerlijk. Ze doet me denken aan een minder magische Caroline Conway of hoe heet ze @grace ?
Ja, aanvullend hierop: een tijd geleden had ze een hele thread of zelfs q&a over je vulva niet scheren, want wow wat is dat vrij en innovatief!!! En toen bleek ze te trimmen?
?
?
?
Waarom zo interessant doen over iets wat voor de meeste mensen super normaal is ![]()
Ja beetje dezelfde vibes idd, maar Caroline is openlijk problematisch en gek, terwijl deze meid alles probeert uit te leggen en te intellectualiseren en zo iemand is die er echt niet tegen kan om verkeerd begrepen te worden.
Over die Linda de Munck, ik dacht laatst oja die bestaat ook nog en keek op haar Insta, en zag meteen een foto van haar met haar benen wijd en klei oid op haar vulva om een âvulva afdrukâ te maken. En ik dacht meteen weer oja dit is dat type feminisme waarvoor ik het te druk heb met belangrijkere dingen.
Er is een groep influencers op pers trip en ĂĄlle koffers zijn niet aangekomen ![]()
leedvermaak in zân beste vorm dit.
Ik heb even gekeken op haar insta & ik zie nog geen terugkoppeling. Ben benieuwd hoe ze hierop gaat reageren op insta.
Ik vind het wel een beetje vreemd om zoân countdown te doen eigenlijk, als de situatie zo ingewikkeld is.
Haha ik zag m ook voorbij komen op tiktok