Je vindt ze door te zoeken op ‘Michelle Bollen’.
Ja, wellicht is dat het dan
Ik ben zeker niet preuts maar ik vind het bij Nina irritant dat zij om de zoveel tijd een nieuwe obsessie heeft. Eerst was het mama’en, toen scheid’n, toen nieuwe lover/samengesteld gezin’n en nu dus seks’en. Mascha en Bonnie heb ik verder geen mening over
Ik zie al die trial reels niet maar ik zie ook nergens dat ze benoemt dat de relatie met Kasper toxic was. Dat had iemand wel gelezen volgens mij. Maar volgens mij benoemt ze Kasper helemaal niet meer of wel. Het lijkt gewoon alsof hij nooit heeft bestaan als je haar verhaal zo leest
En vergeet niet dat Vrouwenemancipatie haar thema is! Ze zat onlangs bij de Zelfspodcast.
(Biecht: ik ben in slaap gevallen dus geen idee wat ze precies allemaal verteld heeft)
Poeh ik weet niet waar ik moet beginnen?? Nee maar ik zal haar voor altijd niet serieus nemen omdat ze eerst postte over hoe goed natuurlijke anticonceptie werkt als je het op de goeie manier doet en daarna haar liefdesbaby aan moest kondigen. En haar seksfocus neem ik zelf niet zo heel serieus omdat ze echt net twee jaar oid samen is met haar nieuwe partner, ja natuurlijk hebben ze seks en kunnen ze iedere avond niet wachten tot hun veertien kinderen eindelijk slapen zodat ze weer van bil kunnen. Nina heeft geen UItzonderlijk Goed Seksleven, ze is gewoon nog heel verliefd op haar partner en de seksmogelijkheden zijn beperkt en schaars en dus speciaal, superfijn voor haar, maar dat maakt haar voor mij nog geen bron van inspiratie. Ik vind het ook niet heel gemakkelijk om haar authentiek te vinden, omdat ze op veel aandachtgenererende onderwerpen inspringt (duurzame kleding, abortus, babyhapjes, seks, scheiden, bevallen, borstvoeding, ze post veel ook over de rol van vaders en moeders)
Maar er zijn echt veel nuttelozere influencers die hun bereik echt totaal niet inzetten voor iets goed/zinvols, dus keep up the good work nina
Maar hoe weet jij dit dan? Sta jij ernaast als ze seks hebben? Rare take. Bovendien is het toch ook super persoonlijk over wat goede seks is?
Ok ik zal me anders uitdrukken: ik denk dat nina niet een uitzonderlijk seksleven heeft, maar dat ze gewoon nog heel geil en verliefd is op haar nieuwe vriend. Zo begint toch bijna iedere relatie? De eerste jaren heb je hemelbestormend geile seks, vaak ook, en probeer je allerlei nieuwe speeltjes, standjes, locaties, noem het maar. Maar als je tien jaar samen bent, ziet het seksleven er vaak iets minder spectaculair uit. Maar nina zit dus nog in die eerste jaren, en dan snap ik wel dat je denkt dat je echt iets heel bijzonders hebt samen, wat nooit meer voorbij gaat, en wat andere mensen ook moeten weten. Maar ik denk dus dat ze gewoon verliefd en geil is, en dat ze over een jaar of vijf niet meer zoveel en zo specifiek post over hoe ze seks heeft/wil hebben.
Maar misschien heeft ze wél de sleutel tot een eeuwigdurend zinderend seksleven gevonden, ik gun het haar van harte (maar ben er zelf dus niet zo van overtuigd)
Oh, wow. Maar is het dan toch Khady daar haar bedonderd heeft? Ik dacht eerder te begrijpen dat ze sámen met Khady opgelicht zou zijn.
Of Lousje heeft Khady opgelicht… de grote ontknoping volgt nog.
Maar feitelijk gezien heeft Lousje de 20 k op haar rekening gestort gekregen van alle donateurs. En ze weigerd nu dat geld verder te besteden aan Khady haar verbouwing van Little Boab omdat ze “achter dingen is gekomen” waardoor ze het gevoel heeft dat het project niet zuiver is.
Als je flex is: ik kreeg van mijn vriend een kaartje voor een seksfeest, maar ik durfde niet. En we zagen een knappe man in de sauna en toen heb ik niks gedaan, maar wel gefantaseerd over een trio. Dat vind ik wel hele lauwe takes om daar je nieuwe persoonlijkheid van te maken ![]()
(Al weet ik niet wat ze verder deelt want dit is wat ik net op haar profiel zag.)
Ik ging ook net kijken nav wat ik hier lees en dacht hetzelfde. Dit is gewoon een amsterdamse meid (geen idee of ze daar woont, die vibe straalt ze uit) die zich cool voelt over haar nieuwsgierigheid en daarover deelt. Vooral interessant voor mensen die dat net als haar ook allemaal spannend vinden om over te praten of te beleven denk ik
Mijn punt is meer ze beleefd helemaal niks, het gaat alleen over dingen die ze zou willen doen maar niet heeft gedaan.
Jazeker een Amsterdamse meid en heeft ook nog een healthy food concept: SLA (gemiste kans voor Sla’n)
Dat is het ja.
De Wil of Tien van de randstad.
Nina is toch gewoon de randstedelijke variant van Cynthia? Zodra je iets een beetje leuk vindt er meteen je hobby van maken.
OMG wanneer zou de nieuwe seksuele ontwakening van Cynthia in een cursus worden omgezet? ![]()
Yoni kleien op Ibiza, Tantra workshops op Bali.
Vind je seksuele energie op de wadden. Champagnetour en je vrouwelijke seksuele kracht. Ik zie mogelijkheden.
Ik voel me niet perse aangesproken want ik post niet echt in dit topic en ik volg Nina Pierson ook niet (o.a omdat ik haar irritant vind
) maarrrrr sommige mensen gaan echt onder je nagels zitten toch? Ik heb dat met Linda de Munck. Ik vind haar ZO irritant
terwijl ik haar “ding” (open over seks, onzekerheden, taboedoorbrekend zijn etc) op zich leuk en goed vind, en ook normaal (als in, ik heb zelf een saaie heteronormatieve monogame relatie maar veel van m’n vrienden zijn queer, open, vrijer seksueel etc dus ik vind het niet spannend of gek of zo). En met Nina Pierson kan ik mij hetzelfde voorstellen.