Het influencertopic #25

En ook even een duidelijk moodboardje erbij met wat ze dan wel graag wil lol. Maar ik wil gewoon tips hoor✨

4 likes

Jelmer de Boer doet niet anders. En soms krijgt hij commentaar maar dan komt hij met allerlei domme antwoorden, m.a.w. dit is gewoon niet goed te praten en dat weet hij zelf ook wel maar geeft gewoon geen fuck.

5 likes

Is toch al vanaf dag 1 op internet een walgelijk mannetje.

20 likes

Mij fascineert me ook wat het verdienmodel hierachter is? Met zo’n ‘concept’ kan je toch geen serieuze carrière hebben als reisjournalist of reisblogger?

3 likes

Hij is ook nog schrijver toch dus daar zal ook wel wat geld uit komen

Bloggen is dood, influencer (tiktoks en reels maken) zijn is in. Het scoort natuurlijk makkelijk op tiktok, en hij promoot vliegen dus zal vast wel wat gesponsord krijgen ook.

En hij promoot continu zijn boek.

5 likes

Verdient hij geen geld met dat yelmair website gedoe?

2 likes

Het argument in z’n boek is (dacht ik, heel lang geleden gelezen) vliegtuigen vliegen toch wel, met of zonder jou🙃

3 likes

De huismuts die in haar nieuwe post zegt “dat ze nu leert hoe het is om de zwaarte van schulden te dragen” schiet me zo verkeerd. Lekker reisjes naar Parijs en Amerika en vet veel spon. Dan weet je niet hoe het is om met schulden te leven. Snap niet dat je zoiets kan opschrijven. Dan leef je toch echt in een andere wereld…
Edit: heb een comment achtergelaten. Benieuwd of er een reactie komt…

85 likes

Er zijn toch heel veel manieren van schuld hebben en ze zegt toch nergens dat ze weet hoe het is om in de bijstand te leven en in de schuldsanering te zitten ofzo.

Je kunt echt wel overal moeilijk over doen.

Ze moest het huis waar ze met haar kinderen woont, wat je thuis is, verkopen om mensen terug te kunnen betalen.

6 likes

Ik kende hem hiet maar zie op zijn insta dat hij dit alleen maar doet? Dag maar Bahrein, dag Dubai, 5 dagen Azie icm 2 steden tussenstops en hij promoot vliegen enorm: ‘Berlijn kan met de trein, maar vliegen is 6x zo snel’. Hij pretendeert ook dat trein slechter voor milieu is dan vliegen want je moet spoorwegen in de natuur aanleggen.

Why heeft hij zoveel volgers🥲

5 likes

De bijstand en schuldsanering is zwaarte. Ja ze kan praten dat ze schulden heeft ervaren maar zwaarte kom op. Ze gaat in korte tijd twee keer op reis. En ja ze heeft haar huis moeten verkopen maar heeft er een prachtig nieuw huis voor terug gekregen. Er zijn mensen die niet eens hun huis kunnen aankleden met meubels of behang/vloerbedekking. Dat is zwaarte. En stoppen met dat “overal moeiljjk over doen” want wat ze schrijft is gewoon belachelijk vind ik.

83 likes

En hebben ook geen geld om een heel leuk huis te huren in een centrum, wat sowieso 1500e + is per maand in de vrije sector.

9 likes

Jaa ik vind dit ook erg misplaatst. Ze heeft het voor -mensen die in de schulden zitten- echt mega goed…. Niet te vergelijken met mensen die in de schuldsanering zitten.

Maar goed ik snap wel wat ze bedoelt maar ze heeft de woorden niet echt tactisch gekozen

@Bambam je realiseert je toch hoe bevoorrecht je bent als je in deze tijd direct weer een woning kunt vinden tegenwoordig en dan ook nog zo’n eentje als de huismus? Er zijn zat mensen die nu noodgedwongen bij hun ouders inwonen omdat er een groot woningtekort is, ook met kinderen

15 likes

Schrijnender nog, er zijn mensen die hun kinderen zonder eten naar school moeten sturen, meisjes die thuis blijven tijdens hun menstruatie omdat tampons niet gekocht kunnen worden, iets normaals als een nieuwe tandenborstel kopen of het zelf uitzoeken van je schriften voor de middelbare school gewoon niet kan. En dan gaat zij het hebben over de zwaarte van schulden. Dan sta je ver van de echte wereld af hoor.

57 likes

Ze zegt alleen maar dat ze eerst financiële vrijheid had en nu met de zwaarte van schulden moet leven. Dat zal een hele grote verandering zijn. Vroeger kon ze alles doen wat ze wilde en nu is dat niet meer mogelijk. Er zijn altijd mensen die het erger en zwaarder hebben, betekent niet dat haar gevoel er niet mag zijn

12 likes

Nou inderdaad, als je niks aan tegenslagen gewend bent is een extra sponreisje aan moeten nemen om toch aan je minimum vakanties per jaar te kunnen komen natuurlijk wel heel heftig…

(dit is uiteraard sarcastisch bedoeld, mochten mensen dat niet doorhebben)

38 likes

ja iedereens gevoel mag er voor henzelf zijn maar het is voor een mens essentieel om de realiteit waaruit die gevoelens ontstaan af en toe goed in perspectief te plaatsen.
je bent echt een dom & ignorant gepriviligeerd nest als je dit soort dingen het internet op slingert zonder blijkbaar uberhaupt ook maar te begrijpen hoe debiel dat is en ver haar situatie afstaat van mensen waarbij hun schulden ECHT een vreselijke onontkoombare zwaarte op hun leven drukken. lijkt me heel goed dat mensen haar daarop wijzen want zelf en vanuit omgeving krijgt ze blijkbaar niet bedacht dat ze gewoon letterlijk nog steeds rijk is/leeft.

50 likes

Ik vind eigenlijk dat we wel weer eens terug mogen naar dat je sommige gevoelens als Inside Thoughts houdt :pray:

71 likes

Haha Cynthia heeft een insta post met deel je misslipgloss herinnering en het gaat echt vaak over Mascha :joy: vraag me af of dat akward is dan

15 likes