Ik vind t best leuk
zou t niet kopen maar heb wel eens lelijkere dingen gezien
Ik denk dat als je dit stoomt, dat het smelt.
Wie gaat dit testen? ![]()
gaat het ff
Ik begrijp het ook niet, gaat het over deze vrouw of over iemand anders?
Ik zie gewoon een tengere vrouw zoals je wel vaker bij Aziatische vrouwen ziet?
Mwah dat vind ik eigenlijk ook wel een problematische uitspraak. Gewicht is bij Aziatische vrouwen vaak nog een groter ding dan hier qua schoonheidsideaal en maatschappelijke druk. Je eigen familie is vaak ook snoeihard haha. Ik ken haar verder niet, maar je kan aan haar rug zien dat het wel wat dunner is en het feit dat er veel Aziatische vrouwen zijn die er zo uit zien maakt nog niet dat dat per se heel natuurlijk is.
Alsnog vind ik haar er totaal niet als een kerel uit zien en niet minder ongezond dan de gemiddelde Hollywoodster.
Ja, ik twijfelde ook om het zo op te schrijven eerlijk gezegd. Dank dat je me erop wijst!
Maar alsnog zie ik geen kerel of een gratenpakhuis ![]()
Nee en het zou fijn zijn dat we dik én dun zonder waardeoordeel kunnen zien. Niet alle genen werken hetzelfde en dit is net zo goed pijnlijk als iemand belachelijk maken die dik is.
Jelmer de boer heeft een oproep op Twitter dat ie 15000 dollar nodig heeft voor een trip naar de dutch Caribbean islands maar is dit nou serieus ?![]()
Vind hem sowieso vreemd. Zag laatst dat ie voor een dag naar Kreta vloog om een museum te bezoeken en Indiaas te eten
What the hell
Hij is toch samen met een OG ellegirlie?
Dat soort dagtrips zijn super populair op de socials. Influencers die voor een dag van amerika naar parijs gaan e.d. Vind het echt een slechte trend
Ik zag ook hij havermelkelite dat ie van een volger deelde dat ze 1 dag naar New York gaan??? Crazy
Ik wist niet dat zij op ellegirl zat😱
Ja volgens mij was zij Afterhours ofzo
Nice try Lotte. Voor een nieuwe vloer zeggen dat je niet naar spon hengelt maar in diezelfde zin zeggen dat het wel heel welkom zou zijn
dat is dus wél naar spon hengelen
Ja en een dag in dubai, echt gestoord.
Edit: ik ben echt geïntrigeerd over hoe hij het ook nog probeert te verkopen. Kwam een post tegen met “Slow travelers zijn gewoon slecht geïnformeerde fast travelers.” En vervolgens verkondigde hij dat fast travelling hem jong houdt, want veel nieuwigheid.
Die man heeft echt een midlife crisis en is niet goed.
Ohhh had geen idee maar die naam ken ik wel
Ik vind het best genant dat ik dit wel weet maar dat ik niet meer weet wat ik gisteren heb gegeten