Het influencertopic #25

Wat ik dus niet begrijp aan dat creamy fabrics he. Is dat een ding om zonder kleding te dragen? Als in, zonder shirt of wat dan ook? In mijn hoofd is dit zo overduidelijk voor onder je kleding dat ik er telkens van in de war ben

11 likes

Sowieso zijn dat ook gewoon skims dupes op Ali express gekocht maar met een slimme influencer marketing

12 likes

Nou ja slimme influencer marketing… ik heb een Instagram met alleen maar foto’s van mijn katten. Maar die pagina wordt door nogal veel mensen gevolgd. Ik ben dus al meerdere keren door creamy fabrics benaderd voor een samenwerking. Ik weet niet hoe ze dat voor zich zien, dat ik mijn katten een body aan doe of zo. Maar het komt bij mij over alsof ze totaal niet weten met wie ze samenwerkingen aangaan.

48 likes

Ik zou er op reageren en kijken of ze het accepteren :joy:

16 likes

Ik zag het dus bij Maike Beunk/Kade, Michelle Bollen en Yara Mairin. Allemaal al slanke dames, dus twijfel of het het gewenste effect heeft bij mij :joy: Was wel bijna geinfluenced, ook door de hoge kortingen. Als het van Ali is, sla ik af :joy:

6 likes

#joernal
Oh er is weinig meer cringe dan deze man en lotte

6 likes

Aj ja ik zie het ook telkens bij Vera voorbij komen

2 likes

Vera Camilla promoot het ook. Dan kun je het in ieder geval ook op een ander lichaamstype zien. Een vriendin van mij had het besteld en zij is ook gewoon slank, maar ze was er wel erg tevreden over, omdat het je gewoon net iets gladder/strakker maakt.

4 likes

Tegenwoordig komen al die nieuwe merken van Ali, ook al die fitgirl sportkleding met butt scrunches, allemaal hetzelfde. Niet duurzaam, goedkoop, niet ethisch, uit China en het enige verschil is een logootje. Erger me er dood aan, staat voor mij gelijk aan Shein en Primark.

14 likes

Heet zij serieus Japke? Of is dat een bijnaam :laughing:

9 likes

Misschien een stomme vraag maar hoe herken je dat dan?

4 likes

Zon butt scrunge of hoe t ook mag heten lijkt op een anus

Edit ; ik vind het ook heel ordinair :skull:

7 likes

Ja Japke inderdaad. Ze is Fries en haar tweede naam Janneke. Maar klinkt beetje als Jip & Janneke.

4 likes

100% zeker weet ik het niet maar ik durf er wel op te wedden dat het zo is. Al die merken zijn allemaal hetzelfde, komen ineens héél snel op, lijken soms heel erg op bestaande a-merken, zijn goedkoop en doen sales met veel korting, doen heel veel influencer samenwerkingen, en als je op hun website kijkt staat er nooit informatie over wie erachter zit, hoe het merk ontstaan is, wie het ontwerpt, waar de materialen vandaan komen, welke fabriek, lange termijn strategie mbt duurzaamheid, etc. Het komt gewoon van ontwerpers uit China, er worden een paar samples besteld, daarna een logo erop geplakt en voor heel weinig geld ineens een hele inventaris aangelegd in een heel korte tijd. Het is zo generiek allemaal.

23 likes

En door dat eigen logo zijn ze geen dropshipper :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Looking at you soos atelier

6 likes

Ik ging even googelen maar what the helly is dat stainless steel servies? Prison Chic?

13 likes

Ik vind het dus heel leuk maar het is echt oplichterij, staat allemaal op aliexpress en daar hebben zij het ook vandaan alleen drukken ze er zelf in China nog een logo bij en dan verzenden ze het vanaf daar aan jou

Maar gelukkig vind je het lelijk want dat scheelt weer een klant :rofl:

8 likes

Ja en van die schalen voor de koude schotel

8 likes

Ik heb 2 bh’s van creamy en ik vind ze dus heel fijn. Super zacht en je ziet de randjes helemaal niet onder kleding (wat ik bij alle andere bh’s wel heb). Maar ik ga maar eens op zoek of ik ze goedkoper kan vinden :see_no_evil:

5 likes

Ze lijken mij oprecht ook fijn, dus mocht je ze gevonden hebben :raising_hand_woman:t3:

7 likes