Het influencertopic #25

Past wel bij het vuilniszak deluxe pak van Monica

3 likes

Hahaha, Maria Tailor heeft het verkeerde linkje gedeeld om door te verwijzen naar de Creamy Fabrics.
Ze linkt naar een canva met waar precies in staat wat ze moet posten en wanneer:

https://www.canva.com/design/DAGzygJvbh8/dVbHfSLl3cqxS4YDEUIZWA/edit?fbclid=PAdGRleANE7bRleHRuA2FlbQIxMQABpxmcuDUBsjTcYsKOQNX8tKURMVCyt4meIajfX9GtnVVl9tPrrUewGZGg23ri_aem_fzmAWBBXO7ZH11tJwI7WQA

102 likes

Haha leuk inkijkje wel

34 likes

wow ik word bijna agressief van deze toon. Blij dat ik geen influencer ben

32 likes

VERMELD ER ABSOLUUT BIJ DAT HET OM EEN LIMITED EDITION GAAT.

65 likes

Ja echt stik lekker in je kut body

13 likes

Ik heb dus zo’n body gekocht, tijdens het aantrekken trok ik er al een gat in. Echt kak kwaliteit en het zit ook helemaaaal niet lekker (ik had wel 1 maat groter genomen) :cry:

12 likes

Kut ik was natuuuuuuurlijk nieuwsgierig maar nu staat het ontwerp bij mijn documenten, zien zij dat?! :joy:

7 likes

Denk het wel want terwijl ik keek kreeg ik steeds meldingen met “xxx is lid geworden” lol. Het is volgens mij ook niet mogelijk om te verwijderen? Ik kan het prullenbakje niet selecteren

10 likes

Geen idee, ik gebruik geen cava :crazy_face:

8 likes

Dit ziet er toch super nep uit? Is dit een AI achtergrond ofzo

16 likes

Willen jullie allemaal even weggaan?

41 likes

Je ziet sowieso nul verschil met voor en na bij haar, kan me bijna niet voorstellen dat iemand met een vergelijkbaar figuur nu denkt wow dit moet ik ook kopen.

5 likes

Dat is echt Laura’s keuken, dus geen AI achtergrond.

7 likes

tering wat sfeerloos

13 likes

Ik had ook de body’s gekocht en die kreeg ik echt amper aan. Ik vind de BH’s wel super fijn: heerlijk zacht, zitten ook echt goed. Ben nu wel heel benieuwd waar je dit dan goedkoper vindt.

3 likes

Deze bijvoorbeeld naadloze top zonder beugel middenblauw - HEMA

10 likes

Hmm nee, deze is niet voorgevormd, geen goede dupe :see_no_evil:

3 likes

Action heeft een voorgevormde:

10 likes

Ik vond die van de Action heel lelijk zitten. Heb die gelijk weggegooid.

Ik zou deze voorgevormde van Hema nog wel willen proberen.

6 likes