Het influencertopic #25

Omdat het geen gezondheidszorg is maar cosmetisch met een winstoogmerk.

8 likes

Ik vind het sowieso echt waanzin om een buikwandcorrectie te doen bij zo’n buik. Maar ik snap er al helemaal niks van als ik lees dat ze niet zeker weet of ze niet nog een kindje wil?

Dan onderga je nu zo’n zware operatie en dan kan je over een paar jaar wellicht nog een keer?

Ik bedenk me nu trouwens dat Jamie-Li destijds ook een een buikwandcorrectie heeft gehad en een paar jaar later weer zwanger raakte. Heb eigenlijk geen idee of ze het daarna opnieuw heeft laten doen.

6 likes

Mag toch hopen dat er geen enkele arts is die het nu al zou doen, haar jongste is nog geen 4 maanden.

6 likes

O haha ik dacht >1 jaar ofzo.

2 likes

Ja ze zij dat zien we dan wel weer :sweat_smile:
En soms is het niet nodig ofzo zij ze.

Nu lijkt het dat ik helemaal haar volg. Maar ze kwam op TikTok voorbij en toen dacht ik wtf waarom ga jij dit doen en toen ben ik wat gaan kijken.

2 likes

Zelfs Getmomstrong (fitfluencer op insta) neemt een buikwandcorrectie, vind dat zó jammer. Zij geeft juist zo’n fijn voorbeeld van een normale buik ondanks weer trainen en fit/sterk worden. Vind het echt een jammere ontwikkeling.

5 likes

Altijd als ik lees over mensen die naar een ander land gaan voor een cosmetische ingreep moet ik denken aan een oud collega van mij die voor een soortgelijke operatie naar Turkije ging jaren geleden en terug kwam met een nier minder :sob:

11 likes

Kun je daarmee betalen?

29 likes

Maar zij had er al heel lang fysiek last van.

7 likes

Blijkbaar wel

7 likes

Sorry maar dit verhaal moet je wel even toelichten hoor. Was de nier een betaalmiddel? Was er een complicatie? Werd er stieken een nier verwijderd door een criminele chirurg?

10 likes

Wow jezus man. Zieke opmerking dit zeg. Hopen dat jouw kind dan ook ooit een leuke stiefmoeder gaat krijgen want z’n eigen moeder zeurt alleen maar over hem op internet :roll_eyes:

20 likes

Hahahha okeee dan :pray:t2:

5 likes

Sorry!! Was eten maken en daarna vergeten. Volgens mij was het niet om ermee te betalen maar was zonder dat zij het wist tijdens de operatie (want was ook een operatie in het buikgebied) de nier eruit genomen, dat is tenminste wat ze zei. Ik dacht eerst ook van uhuhh suree maarja ik wilde haar wel geloven want had geen reden dat niet te doen. Toen ik ging Googelen, want ik was echt in shock, kwam ik echt VEEL artikelen tegen over illegale orgaanhandel en dat je blijkbaar ook organen kunt kopen in het buitenland? Ik weet verder dat ze nadat ze terug kwam in Nederland echt maandenlang uitviel op werk (niet gek natuurlijk), terwijl het herstel in eerste instantie iets van 6 weken zou zijn maar door de hele situatie heb ik haar niet meer gezien (want ik ging daarna weg).

9 likes

heb echt te veellll van dit soort verhalen gehoord over turkije

ook iets over iemand die een ongeluk ofzo kreeg en dood ging en toen kwam diens lichaam zga leeg terug in het land waar diegene woonde.

https://www.ndtv.com/world-news/beth-martin-uk-woman-28-dies-on-vacation-autopsy-reveals-her-heart-is-missing-8508487

oja haal deze 2 verhalen door elkaar maar beide organen missend dus

3 likes

Omg ja! Die Britse vrouw waarvan haar hart ook miste is dat toch? Echt wat een mega nachtmerrie zeg.

5 likes

ja dat is die eerste link idd! echt waus

4 likes

Ja en ik lees dat ze weer naar NL is gevlogen en ter controle foto’s doorstuurt via de app. Dacht dat je nog wel meer controles zou hebben. Nou liever zij dan ik.

1 like

Zie nu ook de vlog dat ze der nieuwe buik aan ‘de meiden’ gaat laten zien. Ze heeft trouwens ook een nieuwe navel en heeft een lies tattoo laten weghalen, want als je dan toch onder het mes gaat. :woman_shrugging:t3:

4 likes

Een nieuwe navel is wel de standaard bij een normale buikwandcorrectie.

5 likes