Het influencertopic #25

Ik vraag mij wel eens af of de kinderen met de “rare” namen daar later last van zullen hebben. Zelf heb ik al een redelijk weinig voorkomende bijzondere naam, dat vond ik als tiener best stom, maar nu prima. Al had ik nog steeds liever een andere naam gehad. (Al kan dat ook liggen aan dat ik meestal wil wat ik ik niet heb)

Wellicht dat de gekkere namen nu/later wel meer genormaliseerd zijn.

8 likes

Wat ik heb gehoord: dat sommige artsen in Turkije meer vet weghalen, stapje verder gaan in ingrepen dan de artsen hier en soms ook bepaalde ingrepen met elkaar combineren.

5 likes

Een oud klasgenootje van mij is een paar jaar geleden overleden toen ze een BBL wilde laten doen in Turkije… Heel heftig om te bedenken dat je op zo’n operatietafel gaat liggen en nooit meer je ogen open zult doen pff :pensive:

12 likes

5 likes

Ik zie iig geen badjas en dat is goed nieuws.

11 likes

Ze gaf/geefr aan dat ze ‘m zelf mocht uitkiezen. Stel me nu echt een boekje voor me met alle opties qua navelvormen, en dat je dan je favoriete kiest.

5 likes

In een officiële setting wel eens iemand ontmoet met een bijzondere naam. Bij het voorstellen zei hij direct, ik weet ook niet wat mijn ouders bezielden :joy: Hij schaamde zich zichtbaar voor zijn naam, maar doordat hij er direct zelf over ging grappen was het ijs wel meteen gebroken.

5 likes

Monica die eerst dr haar kort knipt, dan nog korter en er twee dagen later weer extensions in knalt :joy:

9 likes

Ja volgens mij is dit wel weer een persoonlijk record van haar zo snel :joy:

4 likes

Dit was ook wel te verwachten natuurlijk. En hoe heerlijk als je dat ook gewoon kan doen :sweat_smile:

8 likes

Ja terwijl ik het dr echt heel leuk vond staan! Zo zonde!

9 likes

Omg Carli Bybel en Brett Caprioni zijn weer samen

https://vm.tiktok.com/ZGdaXryCe/

6 likes

Omg yes dat vind ik echt leuk

5 likes

BOOS doet een oproep voor mensen die gestalkt worden. Sanneke reageert eronder over oa fora. Maar vind het tering leip als mensen werkelijk waar jeugdzorg en de Wmo inschakelen op haar.

11 likes

Je staat onderin je screenshot

5 likes

Het fokforum brandt haar vaak af, ik mag hopen dat die meldingen niet via dit forum komen.

5 likes

Thanks heb het aangepast!

6 likes

Wat is WMO inschakelen??

Wmo is vanuit de gemeente voor als iemand een beperkingen heeft en een hulpvraag heeft voor bv huishoudelijke hulp, of begeleiding/dagbesteding.

3 likes

Ja dat weet ik maar hoe kan je daar een melding doen wat Sanne zegt?? Melding dat je huishoudelijke hulp nodig hebt of wat voor een ander ?

4 likes