Het influencertopic #25

Ja klopt. Een Wmo melding kan ook gedaan worden voor een ander en heb je dan dus geen digid voor nodig. Dit omdat vaak ook hulpverleners en familie een melding doen. Dus ik denk dan dat anderen een melding doen op haar naam voor weet ik veel wat voor hulp.

3 likes

Apart dus krijgt ze straks ineens een scootmobiel of schoonmaak hulp toegewezen ofzo

7 likes

Tuurlijk niet wat een flauwekul. Dat krijg je al met moeite als je t zelf aanvraagt en daadwerkelijk nodig hebt.

16 likes

Ja want hier is iedereen altijd heel positief en lief over haar :pray:t2:

26 likes

Dit. Er zitten hier genoeg mensen die graag snitchen.

3 likes

Komen ze plotseling een traplift installeren

15 likes

Of net als bij Claire in Gooische Vrouwen ineens een sekswerker aan de deur

12 likes

Haha ik bedoelde het bij wijze van spreken :joy:

3 likes

Ik ook :joy:

3 likes

Denk dat ze misschien Wmo krijgt? En dat mensen snitchen dat ze het misschien niet nodig lijkt te hebben? Geen idee hoor.

11 likes

Dit dacht ik ook. weet niet hoe wmo werkt, maar zullen wel veel (na)controles etc zijn

5 likes

Dat kan ook nog inderdaad. Als er signalen komen van misbruik dan moet dat onderzocht worden. Ik weet dat er veel haat etc is, maar vind dit zo leip ver gaan. Tim heeft wel gereageerd dat het zeker een onderwerp is en of ze een mail kan opstellen. Ben benieuwd of er een aflevering over komt.

10 likes

Dit lijkt me aannemelijker ja.

Maar wel echt heel lelijk om te doen zeg, bah. Zo makkelijker krijg je niet hulp vanuit de WMO. Laat mensen zich lekker over andere dingen druk maken zeg

Ik denk dat ze doelt op een andere instagrammer. Over haar maken ze op het fok forum meldingen bij WMO dat ze bepaalde zorg niet nodig zou hebben in de ogen van die leden want ze geloven niet dat ze ziek is en ze denken dat diegene alles doet voor de aandacht.

2 likes

Nou als dat is waar ze op doelt kan Tim een heel andere aflevering maken. Die meid die je bedoelt spoort echt niet.

5 likes

Ja idd, je krijgt echt niet zomaar een nieuwe service

2 likes

Zag net een video van romee strijd waarin ze vertelt dat ze gevraagd was auditie te doen voor de victorias secret show, maar niet zeker te zijn geweest van de show. Was zij niet een van de weinige angels? Voelt zo raar dat zij dan auditie zou moeten doen?

2 likes

Ik zag dat interview net ook. Vond het ook bijzonder dat ze auditie moest doen als ex angel. Blijkbaar niet zo populaire als Doutzen.

3 likes

Zou dat niet door de maten komen? Daar zijn ze toch heel streng in.

7 likes

Misschien heeft Doutzen ook wel auditie moeten doen? Of zegt ze daar ook iets over

2 likes