Hou dan ook gewoon je mond jezus
Wat wil je nou? Als ik hier allemaal dingen ga posten die ik (en velen met mij en haar halve dorp ook) vermoed kan ik daar weer duizend disclaimers bij gaan plaatsen en krijg ik toch alleen maar een bak stront van de moraalridders hier over me heen. Zeg ik niks concreets is het ook weer niet goed. Als je nieuwsgierig bent ga je haar toch lekker zelf volgen?
Maar als je een punt wilt maken maak hem dan of helemaal of zeg gewoon niks ipv dit halfbakken.
Ze boeit me iig geen kloot, en ik vind mensen die wmo gaan bellen en zo bezig zijn met iemand die ze niet kennen levenloze engnekken.
Volgens mij heb ik mn punt duidelijk gemaakt
Niet dus.
Misschien kan je posten wat de mensen bij de dorpskapper erover zeggen.
VS is toch tegenwoordig wel inlusiever. Dan zouden maten niks uitmaken.
Ook alleen maar omdat ze moeten en gecanceld werden toen ze dat niet waren.
Voor wie de OG britse youtubers lang geleden volgde: Dan and Phil hebben vorige week een video gepost waarin ze bevestigen dat ze een relatie hebben.
Niet heel verrassend maar toch opvallend dat ze dit zoo lang (16 jaar!!) niet hebben bevestigd en zich dus ook niet in het openbaar als koppel gedroegen, weinig vrienden hadden omdat ze weinig mensen over hun relatie wilden vertellen⊠Het hele verhaal klinkt wel heftig, hoe ze ook door journalisten voor het blok werden gezet om een coming out te forceren, de intense fandom die ze maar bleef âshippenâ enz.
Maar van wat ik lees heeft ze long covid. Daar is toch ook gewoon nog weinig over bekend qua behandelmogelijkheden etc. Hoe weten mensen dan zeker dat ze alles verzint?
Ik heb Debbie van theletherfamily een tijd gevolgd, kreeg er af en toe wel vraagtekens bij. Maar meer dat ze dan bijvoorbeeld liet zien dat de zorg voor haar kinderen haar te zwaar was, daarom heel veel hulp daarbij kreeg, om vervolgens in haar uppie een week op vakantie naar Afrika(?) geloof ik te gaan. Ik vond dat persoonlijk keuzes die ik niet helemaal begreep. Dus vandaar dat ik haar ontvolgd heb, wmo bellen is wel echt next level eng ja ![]()
Ik ben haar gaan volgen, omdat ik in mijn omgeving een vergelijkbare situatie heb, maar ze heeft me gelijk geblokkeerd. Heel bijzonder weer, want had niet eens gereageerd.
Samenvatting
Afslag naar hulp krijgen terwijl je dit niet nodig hebt, of hier twijfels over zijn
En ik zal heel eerlijk zijn, maar ik zou geen snitch willen zijn, maar aan de andere kant zie ik met eigen ogen de druk die situaties leggen op de omgeving, familie, vrienden, maar ook zorgverleners. Mensen die hier echt onder lijden. Vergis je daar niet in. Families, vrienden, zorgverleners die alles opzij zetten, hun tijd energie, geld erin steken, constant paraat staan, wat ze over zich heen krijgen als ze dit niet kunnen of willen van zowel de persoon als de omgeving. Echt niet oke. Ik vind dit dus wel echt een lastige en gun iedereen hulp, maar wel de juiste. Voor alle duidelijkheid: ik zeg NIET dat dit het geval is bij deze instagrammer, maar omdat het gesprek hierboven over het al dan niet terecht krijgen van hulp(middelen) ging. Ik wil dit echt met zachtheid typen.
Ik denk dat niemand zich daarin vergist hier? Meer dat je als buitenstaander wel een beeld krijgt maar niet het gehele beeld van iemand zân instagramaccount. Je bent er gewoon simpelweg niet voor opgeleid plus je hebt niet alle gegevens die die instanties wel hebben. Dat andere mensen moeilijk zorg krijgen staat daar ook in principe los van, je geeft dan de verkeerde persoon de schuld. Ken heel dat mens niet, maar het zou echt nooit in me opkomen om een melding te doen?
En als ik dat forum zie en hoe obsessief die mensen praten over meerdere instagrammers, dan geloof ik ook niet dat echt echte zorgen zijn maar meer een soort misplaatste afgunst.
Klopt daar heb je ook gelijk in hoor thanks voor je berichtje. Zoals k schreef, ik zit er vanuit een ander positief (te) dicht op. Via insta iemand volgen en dan meldingen gaan doen is ook heel raar inderdaad, omdat je niet het hele plaatje ziet.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er precies geschreven wordt op die andere fora en of dat dan afgunst is. Hoe dan ook is natuurlijk niemand daarmee geholpen.
Maar wie zegt dat ze laat naar bed gaat? Misschien kan ze niet slapen door whatever reason. We zijn er niet bij en we zijn niet haar en ik vind het echt bizar om iemand zo uit te pluizen en analyseren.
Als ik long covid had zou ik mijn energie ook zo veel mogelijk sparen voor de leuke dingen. En het blijft social media. Je ziet maar een fractie van hun leven.
Naja en als er dan een andere influencer (weet niet meer wie, ging het over in het mommyblogger topic) post dat ze zo 123 met aandikken begeleid kon wonen ![]()
Dan krijgen mensen twijfels bij dingen. Doordat sommigen dus wel echt misbruik van het systeem maken (& dat kennelijk ook nog als tip naar anderen geven lol).
En dat zij wel 2u wat leuks kan doen met de kinderen en daarna de rest van de week/dag niet, dat vind iknwel een logische keuze. Je wilt toch liever iets met je kinderen doen dan het huishouden ![]()
Volgens mij heet dat âspoon theoryâ
Hahah preciessss dit is dus de reden dat ik niets concreets postte. Ze ligt snachts uren reacties te posten en te swifferen onder haar eigen account. Dan is het vrij duidelijk dat ze niet aan het slapen. Maar ik stop nu weer want dit is precies waar je op uit bent
![]()