Het influencertopic #26

is toch gwn terecht commentaar op zo’n stomme actie die ze nog online durft te zetten ook

6 likes

Die Lotte wordt op Twitter ook al best lang gehaat en voor veel dingen uitgemaakt door vrij grote accounts. Denk dat heel veel mensen haar niet kunnen uitstaan.

Snap het ook wel want ze is ook haatbaar, maar snap ook dat ze mensen blockt die dat soort dingen naar haar eigen pagina brengen. Je kan haar ook gewoon hier een debiel noemen, wel zo beleefd.

10 likes

Op Twitter?? Wat specifiek en oldschool

Ik zag net haar reactie op deze oPhEf en ze is heel boos dat mensen haar ‘niet een dierenvriend’ noemen. Wat ís dit allemaal joh.

8 likes

Hahaha ja boomers mogen haar en BonJouri ook heel erg niet. Zie haar heel vaak langskomen en dan is het alleen maar dat iedereen haar een griezel noemt of vind dat ze gedeporteerd moet worden, maar das twitter eigen natuurlijk.

Denk dat buiten haar spirihoekje op insta de meeste mensen dit soort types heel erg niet trekken.

Ik stop daar helemaal geen energie in. Tot voor kort kende ik haar helemaal niet (hoef haar ook niet te kennen). Heb zelf via werk veel te maken gehad met dieren die of gedumpt of wat voor reden dan ook en in asiel terechtkwamen. En daar mag ik best iets van vinden. En ik vind ook als je alles maar op social media deelt etc. dan mag iemand daar best iets van vinden.

6 likes

Ja, sommige mensen krijgen echt te weinig haatcomments hoor. Of kritische comments, bedoel ik natuurlijk

5 likes

Ja er is zo vreselijk veel leed. Ook de manier waarop sommige mensen die beestjes vasthouden, alsof het een stuk hout is wat ze fotograferen :sob:

7 likes

Zij heeft echt een zeldzame mix aan onuitstaanbare eigenschappen

20 likes

Voor mij is het vooral de manier waarop ze haar mouwen om haar handen vouwt.

Kan ik niet uitstaan. Maar goed, ik ben zwanger dus dat zal vast niet meewerken in andere mensen leuk vinden.

4 likes

Die comments bij die video :eyes:

6 likes

Nee ik denk eigenlijk dat je zwangerschap hierin totaal irrelevant is

12 likes

Niet zo aan jezelf twijfelen. Ik ben niet zwanger en vind dr ook heel vervelend en kwalijk.

9 likes

Hah. Ik bedoelde vooral echt de mouwen en handen-verhouding. KAP ERMEE.

7 likes

Dit is toch echt een sketch op zichzelf, hoe kunnen zij zichzelf serieus nemen

3 likes

Ik heb hier ook zo’n gruuuuwelijke hekel aan. Stop it!

3 likes

Ik weet dat ik ThatSoUs/Thatsoveelonzin niet moet luisteren, maargoed soms is het ff lekker om je bloeddruk een oppepper gegeven. In de eerste 10 minuten ‘Ouderschap is geen wedstrijd en ik vind het zooooo stom dat mensen dat er van maken’ en ook ‘Mijn langste bevalling was 5 uur/ ik heb nooit een ruggeprik gehad/borstvoeding vond ik zoooo makkelijk/mijn kinderen hadden nooit een nachtvoeding’.
En dan moet het stuk met hun visie op het schoolsysteem (??? maar vooruit) nog komen

4 likes

Haha dat ze ook oprecht durft te zeggen dat je als je maar de juiste mindset hebt en in een veilige setting bevalt het dan allemaal makkelijk gaat. En dat de pijn wel vreselijk is tijdens een bevalling maar dat het de pijn waard is en met een ruggenprik ga je die pijn niet echt ervaren dus ze raad iedereen aan om het zonder te proberen. Zo arrogant. Net als dat ze vorige podcast zeiden “elk restaurant is een kindvriendelijk restaurant” omdat hun kinderen zich natuurlijk voorbeeldig gedragen overal omdat ze zulke “goede manieren” van Michelle geleerd krijgen. En dat ze zich eraan stoort dat mensen zich negatief uitlaten over het ouderschap want “kinderen mogen hebben is niet vanzelfsprekend en een geschenk”. Dus daarom kan ze niet empatisch reageren als moeders zeggen dat ze het moederschap als zwaar ervaren want zelf “word ze alleen maar blij van haar kinderen en vind ze het een enorme zegen”. En dan Iris eroverheen met dat je helemaal niet “klaar hoeft te zijn voor een kind” want zij kreeg haar derde kindje terwijl haar bedrijven dicht gingen (met corona) en dat zij “alsnog zo gelukkig was met haar baby!!”. En dan is de clue dus dat het niks uitmaakt of je financieel/emotioneel wat dan ook klaar bent voor een kind want je moet gewoon er maar vanuit gaan dat je alsnog zielsgelukkig gaat zijn met dat kind want een kind is altijd de moeite waard? Zo hilarisch dat ze oprecht denken dat dit relatable of inspirerend is voor anderen :clown_face:

Toevoeging: Ook dat Michelle zegt dat het schoolsysteem in Nederland primitief is en dat ze het slecht vind. Maar dat ze zoveel respect heeft voor de leerkrachten. Behalve voor een lerares van haar kinderen want daar is ze bang voor, maar een meester vind ze wel helemaal fantastisch. En allerlei details verteld ook over die meester (naam, hobbies) die ze dan wel leuk vind die gewoon prive zijn? En ook dus over de prestaties van haar eigen kind, waarom zou je dat zo openbaar delen? En de clue is dan dat ze die leuke meester een gezamenlijk kado wou geven waarvoor ze 5 euro bijdrage vroegen aan ouders. En dat ze dan zwaar verbolgen was toen een ouder aangaf dat ze dat teveel vond én dat het volgens de regels ook niet mocht om één leerkracht een duur kado te geven. Zwaar pissed heeft ze toen uiteindelijk zelf dat kado gefixt en die ouder verfoeid ze dus. En dan is het voorbeeld van Iris dat het nederlandse schoolsysteem slecht is omdat er teveel regels zijn zoals op sommige scholen voor wat er in de broodtrommels mag en regels voor trakteren.

Oke laatste irritatie is dat ze de weer begint over die bears met benefits en dat de NEI-therapeut met zon staf kon aanvoelen dat haar mineralen en vitaminen niet in balans zijn en dat ze daarom extra bear gaat slikken? Oohja en die blote voeten van Michelle zo vol in beeld wriemelend de hele tijd, vind ik ook vreselijk. En dat ze dan als afsluiter ook zielig gaat doen over dat het zo erg was voor Michelle dat ze een half jaar lang moest liegen over dat het goed ging thuis terwijl er dus al gezeik was in de relatie. En dan als eind slogan zeggen “Iris Zeilstra for President”. Onsamenhangend gewauwel weer deze podcast aflevering kan niet wachten op volgende week :crazy_face:

4 likes

Ik heb het idee dat deze aflevering gewoon ragebait is. Want ik heb ook echt 190392190 irritaties.

Vond het echt bizar dat ze zegt dat ze haar eerste kindje ook maar kreeg toen ze net afgestudeerd was en op een flatje woonde en ze allemaal nog niet veel hadden want ze verdienden ook maar heel normaal. Serieus?? Je bent 21, afgestudeerd, hebt een huis en je werkt gvd ALLEBEI in het bedrijf van je vader. Dan sta je al 1809-0 voor in het leven.

En dat voorbeeld van dat cadeau van die leerkracht… verbolgen zijn over het feit dat er vanuit school de regel is dat er géén cadeau gegeven mag worden, je zelf toch iets regelt, geld gaat vragen bij andere ouders en dan zwaar verbaasd zijn dat een andere ouder daar iets van zegt ‘want waarom vind je 5 euro te veel want die docent werkt het hele jaar voor je kind??’ Ohja de oplossing van Iris was: ‘nou dan zet ik de naam van je kind gewoon niet op het cadeau als je niet mee wil doen’.
Ik kan echt nog heel veel zeggen over hun totale onbegrip mbt mensen die minder middelen hebben dan zij hebben maar ik vond het vooral echt heel erg triest.

Echt de zieke bubbel waarin deze 2 leven… zou me niet meer moeten verbazen maar ik doe het toch

2 likes

Ohja en mn kritische reactie is weg :clown_face: :clown_face: :clown_face: :clown_face:

Tess Scholten en Britt Messing van For you agency (management van allerlei influencers) hebben een pilates retraite van bijna 4000 euro voor startende ondernemers :face_with_spiral_eyes: Wie doet dit.