Ik hoop dan altijd dat ze die advertentie alvast hebben geplaatst, maar dat die kittens dan pas over een paar weken weg mogen. En hopen dat het een eenmalig nestje is en geen broodfok.
Ik zag een tiktok voorbij komen met oa Kim Feenstra, Selma Omari en die meid van āplatte schoenen aan en lekker stampenā
iconic ![]()
Alleen als ze niet hoef te werken he
Hallo hallo, vergeet de korte broek en wijde shirt niet!
Van de ![]()
![]()
goaldiggers academy ![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/Dc3JeQbDB_R/?stkn=b21iNzJzbHFlbHp3
Deze reel is ook echt gouddddd
Ik heb zo gelachen om die vrouw na Kim Feenstra, er zit echt 0 beweging in haar gezicht
Iee krijg echt de kriebels van deze video/vibe
Ik vind die Niels en Martijn echt vervelend. Jammer dat je ze nu tegenwoordig overal ziet.
vreselijk. op insta kun je gelukkig wel mensen vermijden maar op tiktok blokkeer ik echt iedereen die me ook maar een beetje irriteert. kaj gorgels, sara posh ofzo, bas smit, pow, monica bestaan allemaal niet in mijn tiktokwereld. zo kan ik uren doorgaan. mijn dms staan ook altijd vol met berichten van vriendinnen die dan iets gaars doorsturen (expres uiteraard) met āvideo niet beschikbaarā omdat diegene dan lekker geblokkeerd is. echt therapeutisch bijna
Ik ken tbh deze hele Lotte niet, maar ik snap gewoon niet dat je een kat neemt die al eens herplaatst is en dan weer weg doet als je vervolgens kittens neemt terwijl je weet dat je geadopteerde kat niet tegen drukte kan. Ik heb jarenlang in een dierenasiel gewerkt en ik weet wat het kan doen met zoān beestje⦠Gewoon echt heel zielig en word er ook echt heel boos van.
Jaaa, deze snap ik zó niet! Ik heb weleens de podcast van haar en haar zus geluisterd en alles wat ze zegt niet in een volgende relatie/man te zoeken heeft Jorrik zoān beetje.
ik gil die meid die gewoon midden in haar zin afgekapt wordt hahahahahaha
ook bijna niemand die het over de inhoud van de reis heeft, alleen maar focus op die privƩjet, wat een giller
Stel je kan Ɣlles manifesteren wat je wil en je manifesteert een vlucht met een privƩjet. Dat vind ik pas nutteloos. Ik zou nog eerder een frietje speciaal manifesteren
Waarom eindigehhh alehh woorden op een kreun ![]()
Ik heb haar gisteren ook op instagram gezegd dat ik haar egoĆÆstisch mens vind. Maar dat viel kennelijk niet in goede aarde want half uurtje later heeft ze mij al geblokkeerd. Hele nare vrouw vind ik haar.
Waarom stop je energie in iemand die je niet kent om te vertellen dat je het een egoĆÆstisch persoon vindt? Wat hoopte je er mee te bereiken?
Tja lekker makkelijk om āānegatieveāā reacties te verwijderen of iemand te blokkeren, denk dat ze heel goed weet dat ze fout zit en er niet goed over heeft nagedacht maar ze laat natuurlijk alleen de reacties staan die haar de hemel in prijzen
Tbf ik zou ook iemand blokken als ik āegoĆÆstisch mensā wordt genoemd door een rando, of āt nou klopt of niet ![]()