Het influencertopic #26

De discussie wordt voortgezet vanaf Het influencertopic #25 - #5150 door Vaiana.

Eerdere discussies:

15 likes

Ik irriteer met echt mateloos aan het feit dat Vera Camilla geen AD bij die reveal video zet.

Kom op zo moeilijk is het niet?

24 likes

Dajour heeft een statement geplaatst over het pesten op de NYP trip. Staat precies niks in.

8 likes

Het valt me ook van haar tegen merk ik. Zo lang verlangd naar een zwangerschap, wetende dat het lang niet voor iedereen makkelijk/vanzelfsprekend is, en dan toch je zwangerschap zo gebruiken… kan daar met m’n hoofd niet bij.

17 likes

Ik denk dat het een soort product placement is van coca cola? Ik zag die nieuwe blikjes laatst ook al in een podcast en toen werd ook ā€œtoevalligā€ gevraagd wat er gedronken werd. Ben wel benieuwd hoe het met de regels hiervoor zit. In GTST zat ook altijd wel product placement maar dan werd je daar in het begin van de aflevering altijd op geattendeerd.

8 likes

Vera had laatst toch zo’n filmpje dat ze haar vriend van boven filmde en hij haar doos moest scheren. Zie dat nu ook bij Joosje. Zou het in de briefing hebben gestaan van GLet?

3 likes

Ja denk dat dit statement het alleen maar erger voor haarzelf maakt. Ze neemt geen ownership voor haar gedrag en heeft het alleen maar over haarzelf.

2 likes

het is ook stom om te zeggen dat je nooit iemand hebt gepest. dat is onzin. ik denk dat iedereen wel eens achter zn oren kan krabben en zeggen; ja miss heb ik wel eens naar gedaan tegen iemand. of buitengesloten. je bent geen heilige. en door zo glashard te zeggen: ik heb nog nooit iemand in mijn leven gepest, weet je al: je lult (plus misshcien nodig je mensen ook uit om nu juist te commenten, meitttt je hebt mij zeker wel een keer gepest)

24 likes

Ik vraag me echt af hoeveel zo’n post oplevert qua geld

5 likes

Ik vind het vooral opvallend dat ze die eerste video, waarbij ze zon glas in een taart drukken, doorbreken met dat stukje waar ze zitten en heel droog zeggen ā€œwe krijgen een jongetjeā€. Terwijl ze in die eerste video heel gespannen/excited waren? Krijg er toch een gevoel bij dat ze misschien niet zon happy reactie had dat het een jongentje wordt en ze daarom video 2 opgenomen hebben?
Vind dat bv bij Julia de Bruin ook ervanaf spatten dat ze ervan baalt dat baby3 een jongen wordt.

Kan me ergens voorstellen dat mensen teleurgesteld kunnen zijn over een gender omdat het niet past bij het plaatje wat ze in gedachten hadden, is dat nou zo taboe?

10 likes

Ik vind t vooral grappig dat vera echt een mega vlek in haar jurk heeft. En toch gewoon daarin filmt :sweat_smile:

13 likes

Zag dat ze ergens in de reacties zei dat het helemaal geen gender reveal taart was maar gewoon een taart van de Albert Heijn

6 likes

die zijn vrij helder:

10 likes

Er zat dus helemaal geen kleur in de taart, en de ā€˜surprise’ reactie van Vera is ook heel nep.
Dus je analyse klopt dit keer niet :wink:

Volgens mij hebben ze al heel snel gezegd dat het voor hun niets uitmaakt wat het geslacht zal zijn, en maken ze er ook helemaal geen ding van verder. Ik denk juist dat het misschien wel een soort ā€˜statement’ is om dit op zo’n droge manier te doen ofzo.

Het zal vast wel in de vlog komen binnenkort, toch wel grappig dat er veel zo verbolgen zijn over de manier waarop haha.
Ik stoor me zelf mateloos aan alle reacties met ā€˜hier ook moeder van een jongetje’ etc, jemig, je bent echt niet speciaal hoor, het is gewoon 50/50 wat je krijgt.

34 likes

Er stonden een aantal reacties onder de post die vroegen of het een ad was, maar ik zie ze niet meer

Nee die verwijdert ze. Erg bijzonder!

6 likes

Dan weet je het antwoord wel haha

5 likes

Heel raar, dit reageert ze op TikTok.

5 likes

Raar verhaal. Wat voegt de cola in godsnaam toe als het geen ad is?

36 likes

Ik gebruik geen tiktok, waarom staat daar Vera camilla lavender marriage? Zoek jij daar op of andere mensen?

10 likes