Het influencertopic #26

De discussie wordt voortgezet vanaf Het influencertopic #25 - #5150 door Vaiana.

Eerdere discussies:

8 likes

Ik irriteer met echt mateloos aan het feit dat Vera Camilla geen AD bij die reveal video zet.

Kom op zo moeilijk is het niet?

8 likes

Dajour heeft een statement geplaatst over het pesten op de NYP trip. Staat precies niks in.

4 likes

Het valt me ook van haar tegen merk ik. Zo lang verlangd naar een zwangerschap, wetende dat het lang niet voor iedereen makkelijk/vanzelfsprekend is, en dan toch je zwangerschap zo gebruiken… kan daar met m’n hoofd niet bij.

2 likes

Ik denk dat het een soort product placement is van coca cola? Ik zag die nieuwe blikjes laatst ook al in een podcast en toen werd ook “toevallig” gevraagd wat er gedronken werd. Ben wel benieuwd hoe het met de regels hiervoor zit. In GTST zat ook altijd wel product placement maar dan werd je daar in het begin van de aflevering altijd op geattendeerd.

3 likes

Vera had laatst toch zo’n filmpje dat ze haar vriend van boven filmde en hij haar doos moest scheren. Zie dat nu ook bij Joosje. Zou het in de briefing hebben gestaan van GLet?