Het influencertopic #26

mijn seks zou ook stuk zijn als ik een partner had die zich zo kleedde

28 likes

Lijkt net een Playmobil poppetje :laughing:

4 likes

Watttttt een domme opmerking

29 likes

Nick van Bonnie had deze look maar dan met lange skinny pijpen ook onironisch aan toen Bonnie net bekend werd.

Ben ik nooit vergeten.

7 likes

Zijn die nog samen eigenlijk?

3 likes

Hij ziet eruit of hij een jongen van 7 speelt in een Klokhuis sketch.

7 likes

Nein

4 likes

Is dat ooit ergens bevestigd?

5 likes

Kinderen spreken de talen door elkaar omdat ze het woord bijvoorbeeld al wel kennen in de ene taal maar nog niet in de andere taal. Een eentalig kind zou dan in plaats van het woord ding of die zeggen maar omdat het dan in dezelfde taal wordt gezegd valt het niet op.

3 likes

Volgens mij is dat niet bekend. Sinds die aanslag op Tim houden ze dit privé volgens mij

5 likes

Dit is niet direct bevestigd, dus misschien naïef van mij om juice te geloven. Ze verschenen tot ongeveer mei 2025 nog in elkaars video’s, wel steeds minder maar vanaf 25 mei is dat helemaal gestopt, niet veel later verscheen er content waar te zien was dat ze in een ander huis woonde.

1 like

Huh maar ze woonden toch sowieso niet samen?

6 likes

Ik dacht dat ze samen een huis deelde Amsterdam-Noord? Maar ik weet het fijne er verder ook niet van. iig vanaf toen complete radiostilte omtrent hun relatie.

Edit, als ik het een beetje google lijkt het er op dat Tim elders is gaan wonen, dus hoe de juice daarbij kwam, no idea. Misschien dat ze het huis verbouwd / opnieuw ingericht heeft waardoor het leek alsof het een compleet ander huis was?

4 likes

Nee ze woonden nooit samen. Maar ze lijken er heel bewust niets over te willen zeggen, ik zie die vraag weleens voorbij komen in comments onder posts van Lize en ze reageert er nooit op. Dus niemand weet het, denk ik. In ieder geval was het heel duidelijk dat ze na die bedreigingen ineens niets meer over elkaar/hun relatie posten, dus het zal daar iets mee te maken hebben gehad

4 likes

Anna was te gast bij een podcast (kinderen) en gaf aan dat ze haar kind zoveel mogelijk talen mee wil geven en als ze andere talen kon had ze dat ook gedaan.

Dus niet echt een reden en ze moet het zelf weten maar imo interessantdoenerij met je fluflu engels.

@Parfei ik ben sol op verhuis/verbouwvlogs dus wilde bonnies vlogs kijken maar wow wat zijn die saai😅 echt 6 vlogs over schilderen en pax kasten in elkaar zetten.

En die thumbnails met die hand op dat gezicht zijn zo cringe.

3 likes

Er valt inderdaad weinig te klussen daar.
Sowieso apart dat ze zijn begonnen op de zolder, en later in tijdnood komen…
En ik kreeg al stress van het idee dat ze maar 2 dagen hebben om hun huis in te pakken? Zonder extra hulp…

Wel weer zo typisch vind ik dan dat met die magnetron. Heb je zo’n geweldige keuken, ga je de magnetron met een verlengsnoer vanuit de kast over het aanrecht naar het stopcontact trekken.
Links zit de koelkast, dan zit daar toch ergens achter nog een stroompunt?
Benieuwd naar de styling straks in huis, ik zag dat ze die blauwe buffetkast weer bij de keuken hebben staan. Lijkt me vrij in het niet vallen met die giga plafonds.

3 likes

Ik ga echt stuk dat je dus blijkbaar als influencer hele series over je huis, badkamerverbouwing, insluipers in je tuin kan maken duidelijk jarenlang in hetzelfde huis, en er dan als NOG mensen juice gaan proberen te creëren met insinuaties over je relatie op basis van een vermeend nieuw huis :") wat een wereld

4 likes

Maar met een wit verlengsnoer valt het niet zo op!! Echt zonde

Ik hou van verhuisvlogs maar deze zijn echt saai. Vindt hun keuzes ook een beetje random. Paar deuren groen, een kamertje met een grote print behang en dan ergens een muur met een ienie mini bloemetjes behang.

2 likes

HAHA dat verlengsnoer ja, kreeg zo’n gringe. Wel grappig hoe ze zelf ook zo benoemen dat ze niet ‘chique’ genoeg zijn voor dit huis en het voelt als een droom. Dat typeert de bolletjes en het verlengsnoer maar weer.
Maar soit, wel meer relateable dan Nooshin

Enzo knol nog niet, ben benieuwd of ze dat ooit gaan doen. Die hele vlogs gaan bijna over hem lol