Het influencertopic #26

Please… oordelen we nu echt over een kindje van 2,5? Dit is echt zo onnodig.

8 likes

Maar ben je expert in meertaligheid dan? Hoe kunnen wij weten wat voor hen de beste taal is om hun kind in op te voeden. Ondertussen wonen ze in Amsterdam waar de voertaal op best wat plekken inmiddels Engels is en meer dan twee op de drie kinderen uit de jongste generatie een migratieachtergrond heeft. Denk dat er grotere problemen zijn dan of de peuter van twee zeer well resourced (:wink:) ouders die daar opgroeit half Engels/half Nederlands spreekt.

9 likes

Ik vind Anna juist nog leuker sinds Thijs :rofl:

3 likes

niemand doet dat? alle reacties gaan over de ouders. wat overdreven haha

23 likes

Ik heb pas een podcast met haar als gast geluisterd en ze heeft een nanny, ik neem aan dat die Engelstalig is.

4 likes

Ik las laatst dat Thijs Nederlands spreekt met het kind, Anna Engels en oma Farsi. Nou helemaal prima toch. Mijn god :rofl:

1 like

Ik was gestopt met Bonnies vlogs kijken toen ze de baby kreeg, ik vond het namelijk wel intens dat hij zo zichtbaar was en zo. En zat zelf bovendien met zwangerschap wel niet gedoe. Nu met de verhuisvlogs kijk ik weer, en nu laat ze veel minder van haar zoon zien/alleen de achterkant. Heeft ze daar ooit iets over gedeeld, dat ze die mening veranderde? Kon het zelf niet vinden. Wel goed btw.

1 like

Ik hoop het. Misschien is hij 1 geworden. Valt me op dat influencers vanaf de eerste verjaardag opeens hun kinderen’s privacy respecteren (of in ieder geval hun hoofd blurren). Zo een arbitraire influencers grens.

6 likes

Ik heb Anna’s boek een tijdje gelezen en meende me te herinneren dat de nanny van Nala Engels spreekt en geen NL. Daarmee is het begonnen en praat ze voornamelijk Engels tegen Anna en Thijs

3 likes

Ik word echt Boos van deze outfit :tired_face:

42 likes

Oh mijn dreumes draagt precies hetzeldde hoor! :heart:

24 likes

mijn seks zou ook stuk zijn als ik een partner had die zich zo kleedde

28 likes

Lijkt net een Playmobil poppetje :laughing:

5 likes

Watttttt een domme opmerking

30 likes

Nick van Bonnie had deze look maar dan met lange skinny pijpen ook onironisch aan toen Bonnie net bekend werd.

Ben ik nooit vergeten.

7 likes

Zijn die nog samen eigenlijk?

4 likes

Hij ziet eruit of hij een jongen van 7 speelt in een Klokhuis sketch.

7 likes

Nein

4 likes

Is dat ooit ergens bevestigd?

5 likes

Kinderen spreken de talen door elkaar omdat ze het woord bijvoorbeeld al wel kennen in de ene taal maar nog niet in de andere taal. Een eentalig kind zou dan in plaats van het woord ding of die zeggen maar omdat het dan in dezelfde taal wordt gezegd valt het niet op.

3 likes