Volgens mij wel. Ze houdt het eerst nog breder maar daarna wordt wel duidelijk dat het om de kat gaat en dat ze “hier ZO geen zin in heeft en hier ZO geen ruimte voor heeft in haar hoofd” en dat je weg moet gaan en blijven als je niks leuks te zeggen hebt lol en dat alles zeggende met van die veel te lange mouwen half over dr hand gevouwen
Hahaha oh ja vreeslijk ![]()
Ik snap zo’n reactie ook echt niet, dat kweekt toch alleen maar meer weerstand? Own gewoon dat je een domme beslissing heb genomen met die katten en niet goed heb nagedacht (en vooral aan jezelf hebt gedacht). En doe niet alsof je hier niks aan kan doen ofzo?
k ging zoeken en omg die comments ook
‘er zijn ook lieve mensen’ tyf op
Je bent ook echt totaal geen lief mens als je je totaal niet kan verplaatsen in anderen, helemaal niet in een kat die letterlijk jouw verantwoordelijkheid is.
Echt wat een domme debiel.
Nee, en dan janken dat je echt geen zin en ruimte hebt voor kritische comments. Onuitstaanbaar
zag een comment ‘behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden’ maar dat geldt dan blijkbaar niet voor dieren?
Ja ben je ff helemaal gek geworden. Een dier adopteren, waarvan heus wel bekend was dat ze het goed deed op een rustige omgeving. En dan binnen een jaar twee kittens adopteren??? En dan de oudere kat weer wegdoen. Gaat het….
Hoop dat die oudere kat een fantastische plek vindt en dat ook de kittens asap een nieuw huisje vinden want de dag dat de kittens krabben aan de insta perfect deurmat worden ze natuurlijk ook per direct ter adoptie aangeboden. Je zou toch willen dat je dit soort mensen kan verbieden ooit nog een dier te nemen.
wauw echt een belediging voor Queen Celine om in een poepkleurige hobbezak daar te staan en het aan haar willen geven
its giving laagbegaafde superfan met een knutselwerkje
en een belediging ook tegenover designers sorry je hebt dit niet ‘gedesigned’ je hebt gewoon een fabrieksvoorbeeld van een lelijke trui zonder pasvorm uitgekozen
Ja ik zou willen zeggen dat dit soort mensen zichzelf heel sensitief en gevoelig vindt, terwijl iemand die écht zo is nooooooit zo zou omgaan met een levend wezen. Maar dit hele ‘ik ben sensitief’ is ook niet echt, het is alleen haar eigen ego voeden en zichzelf heel bijzonder en speciaal vinden terwijl als je haar ziet is ze de zoveelste veel te oude domme doos met nul zelfinzicht is.
Deze post is gesponsord door Duvel ![]()
Die reacties ook op het wegdoen van de kat.
“Een uitnodiging uit het universum aan jou”. Echt als dit je fanbase is
Dit is sowieso ook een kutwijf
Wat een zeverkut
WTF zijn dit voor mensen? Sorry maar dan ben je echt niet goed hoor en dan heb je ook veel teveel tijd over.
Vreselijk vermoeiende mensen. Het lijkt wel of ze Lotte op de hak neemt, maar ik ben bang dat het serieus is.
@doemaar zegt het kort maar krachtig zie ik
Haha damn ik vind dat witte mensen echt een beetje hysterisch kunnen doen over huisdieren, maar een nerveuze kat hebben en er dan twee kittens bijnemen en die eerste kat wegdoen is ijskoud zeg.
Ik ben dus aan het orienteren want wil ook een kat adopteren en zag laatst op verhuisdieren de volgende casus. Kat A was 4 maanden weggelopen en toen hadden ze een nieuwe aangeschaft, kat B. Uiteindelijk kwam kat A weer aanlopen na al die tijd en bleek niet te klikken met kat B. Hebben ze uiteindelijk kat A weggedaan ![]()
Er was een influencertrip met een privéjet naar Ibiza onder de naam ‘manifestiatietrip’…
Wat gaan ze manifesteren
wie??? k wil blokkeren
Je ziet ook vaak op marktplaats poezen die nestjes hebben gehad en zelfs nog kittens van 9,5 weken, ter adoptie. Is toch niet oke ook…