Het influencertopic #26

Ik zit het nu te kijken, maar, stel ik zou hem niet kennen en hij zou voorbij lopen, zou ik het me noooooit kunnen voorstellen dat hij überhaupt vader is, laat staan voor de 2e keer vader wordt.

Edit: Oh, ik zie nu het moment van vertellen en ik vind het wel onwijs schattig en moet een traantje laten :sweat_smile:

6 likes

Lukte mij niet om te kijken. Maar er werd ook niets duidelijk verteld.

6 likes

Japke Janneke die ineens haar zoon weer herkenbaar in beeld brengt vind ik toch ook bijzonder.

4 likes

Damn, ik zit een video van iamtheknees te kijken en ze doet 47 jassen weg… waarbij er alsnog 40 jassen of iets blijven. En ik vraag me soms al af of ik met mijn 7 waarvan 2 motorjassen, er niet teveel heb.

16 likes

Anders krijgt ze haar babyspul misschien niet gesponsord?

5 likes

weet iemand nog leuke youtubers als jonna jinton, met zoveel mogelijk natuur en een beetje dezelfde kijk op het leven als zij? mag over de hele wereld zijn

1 like

Ik ken Jonna Jinton niet. Maar Eva Zu Beck misschien?

2 likes

Dani Connor Wild. En sowieso even haar series kijken waarbij ze babyeekhoorntjes redt en grootbrengt :heart:

5 likes

Ik vind het wel een beetje bizar dat Jessie zo Amerika geil is en blijft.

Alles wat ze doet en laat zien zou ik ook leuk vinden en heb mijn leukste vakanties daar gehad maar zou er nu toch voorlopig niet meer heen gaan.

42 likes

Cecilia Blomdahl ook leuk. Op Spitsbergen. Wel een stuk nuchterder dan Jonna Jinton, maar ik vind het leuk om haar leven daar te zien en mooi gemaakte video’s.

10 likes

omg het is zo lief :cry:

cecilia ken ik idd en @Bim eva zu beck ook, maar beide tijdje niets van gekeken dus ik ga dat even checken, thanks!

6 likes

Leena Henningsen woont in Noorwegen op een boerderij met paarden

7 likes

Noord Finland: http://www.youtube.com/@sannavaara

3 likes

ja dit vind ik ook heel apart

3 likes

ze had toch ook helemaal zo’n blije video gemaakt dat ze tóch amerika in mocht? dat vond ik ook zo raar. waarom wil je dat überhaupt?

15 likes

Ik heb soms echt het idee dat we hier in een forumbubbel leven qua niet naar Amerika willen. Als ik het met mensen heb over reizen die ik graag wil maken, zeg ik vaak dat ik graag een rondreis door Amerika wil maken, maar sowieso niet zo lang trump er zit. En echt altijd krijg ik dan reacties van: “ja nja jij hebt toch niets te vrezen? Waarom zou je niet gaan?” EHHH morele kwestie??

9 likes

Trans Jessie?

Want dan is het helemaal vreemd toch?

5 likes

Ik had een paar dagen geleden opeens een openbaring dat ik jessie heel erg vind lijken op janice blok :laughing:

12 likes

Die heeft toch ook belachelijk lang gedweept met Jeffree Star? Een groot cognitief vermogen om ethische afwegingen te maken verwacht ik niet echt van zo iemand.

5 likes

oh echt? ik merk wel dat meer mensen er zo over denken. mijn (vvd in hart en nieren dus niet links maar gelukkig geen trump/pvv-gedachtengoed) ouders weigeren ook om te gaan zolang hij er is

10 likes