Het influencertopic #26

En dan in de podcast zooooo verbaasd doen (acteren) dat op de school van Michelle geen traktaties meer uitgedeeld mogen worden.
Nee omdat troela’s zoals Iris waarschijnlijk hun nanny hele surprises laten knutselen en jij je kind daarna niet meer alleen een muffin durft te laten trakteren.
Wat een neppe griet die Iris walgelijk

20 likes

Ik vond de video ook echt niet boeiend van Sophie en Michelle. Dit was de eerste keer dat ik iets heb gezien van Michelle maar ze kwam echt saai over, en Sophie trying a bit too hard. Ze doet alsof Michelle zoveel ouder is maar ze schelen 5 jaar? :sweat_smile: Ben wel heel benieuwd naar wie degene is die Sophie beschuldigde van grensoverschrijdend gedrag na haar “jij wil mij” opmerking :eyes:

5 likes

Ze zaten er ook bij. Eerlijk schrok ik best wel van hoe Michelle veranderd is. Hoop dat het weer snel beter gaat met haar gezondheid want er blijft weinig van over.

6 likes

Sharelotte zit weer in mijn algoritme en haar video’s werken als een soort ongeval waarvan ik niet kan wegkijken. Ik vind het altijd stom als mensen haar afkraken op haar make-up/kledingstijl, dus daar gaat het me absoluut niet om, maar ze is weer aan het daten met een man en ze maakt er steeds video’s over waarin ze alles wat hij doet enorm bejubelt. Vaak voldoen die dingen gewoon aan basis/minimum fatsoensnormen (zoals dat ze een nachtje weggaan of gaan afspreken, zij op dat moment niet in staat is seks te hebben en hem dat vooraf aan de afspraak alvast vertelt, en dat hij dat helemaal geen probleem vindt en haar nog steeds wil zien ondanks er dus geen seks in zit op dat moment) maar ze doet alsof ze met deze man de jackpot heeft te pakken. Het lijkt wel of ze een soort bewijsdrang heeft om te laten zien dat haar eigenwaarde echt helemaal op orde is en dat af te leiden is uit het gedrag van/het type man waarmee ze nu date. Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat het is, maar het is echt heel vreemd

11 likes

Huh ik dacht dat ze twee maand geleden oid nog een relatie had met een vrouw? :joy:
Deze vrouw is niet meer bij te houden

Was dat niet grappig bedoelt? Want daar heb ik wel iets voorbij over zien komen en ik dacht dat dat een grapje was.

2 likes

Ohhh zou kunnen hoor! Ik heb toen eens een filmpje gezien en leek vrij serieus. Maar zou goed kunnen dat ik er dan ingetrapt ben

4 likes

Ik snap wat je bedoelt, ik krijg hetzelfde gevoel bij haar.

Dat met die andere vrouw vond ik toen zo stom trouwens; liet het inderdaad in meerdere video’s expres overkomen alsof ze een relatie hadden (ook echt met vragen als ‘was het love at first sight’ etc) om vervolgens dat daarna te ontkennen en te doen alsof mensen dat gewoon zelf verkeerd ingebeeld hadden. Heel vreemde manier van views trekken leek het.

6 likes

Haha ja Sharelotte. Koude psychologie van mij:
Ze komt wanhopig over en de man weet dat. Dus is hij aan het “spelen” met haar. En ze accepteert het want helemaal gek op hem.

Niet ongesteld zijn maar niet met hem naar bed kunnen tijdens een weekend weg? Eh waarom niet en waarom is dat dan zo belangrijk? Kan je dan anders niet gezellig weg?

Wacht eigenlijk op een story dat het over is want als die man het zat is dan is hij weg!

Toevallig dat je hier nu net over post want ik zag haar vandaag ergens in het echt lopen! En dacht huh waar ken ik jou toch ook alweer van maar nu weet ik het weer. Sorry heb je niks aan maar fun fact

En raar om iemand over wie je zoveel weet in het echt te zien, terwijl zij geen idee heeft wie je bent

3 likes

Ja omg zij woont een straat achter mij, dus ik zie haar nu redelijk vaak lopen. Ik blijf dat ook zo gek vinden om dan iemand te zien lopen en zoveel details te weten over zijn of haar leven. Naja zij deelt dan specifiek wel veel details over haar liefdesleven.

5 likes

Gio gaat weer verhuizen, wat een lelijk huis :joy:

14 likes

precies een huis uit de sims nadat je iets te veel motherlode hebt gebruikt en gewoon alle duurste dingen uit de winkel samenraapt.

Even weinig smaak als Vera en haar zetels

139 likes

hij leeft echt als een sims npc ofzo. gewoon motherlode lelijke dure huizen kopen en kinderen krijgen en verder niks leuks of enige passie of persoonlijkheid

69 likes

Wow echt mooi dat jullie beiden precies dezelfde motherlode/Sims associatie hebben :joy::joy:

28 likes

Hahaha een millennial ziet een overdreven lelijk duur huis: ‘precies de Sims’

38 likes

Ik dacht dat Rosebud een cheatcode was.

9 likes

Haha ja maar met motherlode kreeg je een stuk meer sindollara

3 likes

Klapaucius ;!;!;!;!;!;!;!pp

42 likes

In de categorie bijzondere vrije geesten: volgen jullie _bellebaudoin?

1 like