Dan zoeken veel andere mensen daarop. Dit is een suggestie vanuit TikTok
Thanks! Wat raar dat zoveel mensen daar op zoeken.
JaâŠ
wow dat is echt stom dat die openbare zoekwoorden zichbtaar zijn. ben blij dat ik geen tiktok heb, lijkt me echt naar om dit soort roddels over mezelf als zoekwoord te zien
Normaal vermeld ze het wel altijd toch als het een ad is dus kan mij het haast niet voorstellen. Tenzij ze van het merk geen ad mocht neerzetten.
Ik zou ook niet snappen waarom er dan nu een ad zou komen die versie van cola drink ik al jaren. Het enige wat veranderd is, is dat het naast grote flessen en kleine flesjes nu ook in blikjes te koop is maar dat is ook al maanden zo
moet terugdenken aan die zure enzoknol die geen reclame wou maken voor de bureaustoel met een groot logo die hij zelf had betaald en daarom dat logo had afgetaped. zo petty.
ik zou trouwens om alle schijn te voorkomen én omdat ik blikjes drinken echt bleg vind gewoon in een glas geschonken hebben
Zij klaagt de laatste paar vlogs ook vaak over haar werk. Ik snap het wel, maar ik hoef het niet te horen.
Ik vind het op zich nog weel leuk statement dat ze een gender reveal een soort van op de hak nemen. Alleen het is niet zo goed uitgewerkt?
Maar die blikjes cola zie je zoveel terug, en ze zijn in deze video zo aanwezig, je gaat me niet vertellen dat dit toeval is
Ja jongens ik drink letterlijk elke dag cola, dan zouden al mijn videoâs ads zijn haha. Kan toch prima dat ze dit gewoon drinken.
Ja maar dan is die reveal toch echt te random?? Dan hadden ze toch ook gewoon de taart kunnen aansnijden âooohh oepsie er zit helemaal geen kleur in lolol we doen niet aan gender reveals, het wordt een jongetje!â. Waarom die cut naar dat ze dan met die colaatjes zitten?
Het NYP pesters verhaal gaat verder. Anna Dobber ligt nu onder vuur omdat ze als 17 jarige een bejaarde vrouw heeft mishandeld. Toen is ze volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard geloof ik en heeft intensieve therapie ondergaan. Ze is volgens mij altijd wel open geweest over haar mentale gezondheid die niet altijd super gaat/ging.
Ze heeft hier nu een video over gemaakt op Tiktok
Dat is toch niet hetzelfde?
Volgens mij zijn influencers (en zeker Vera) best bewust van niet zomaar dingen delen zonder eraan te verdienen, en dat blikje komt nu al bij verschillende flufluâs en platformen terug.
Ik denk dat het juist om het contrast gaat tussen helemaal netjes aangekleed/opgemaakt, een taart en fancy glazen en âgewoonâ met een blikje frisdrank proosten op de bank. De uitvoering is alleen niet zo geslaagd ![]()
Misschien heeft ze daarom ook wel een jurk met een vlek aan ![]()
Jullie hebben het niet over dezelfde vera fyi
Ze heeft er 2 jaar voor vast gezeten zegt ze in die video toch? Wel echt jammer hoe dit allemaal escaleert en dat verleden erbij wordt gehaald
Ah dat had ik gemist, ik zag bij RealityFBI (lekker betrouwbaar , ik weet het) dat ze toen ontoerekeningsvatbaar was verklaard.
Ik vind de manier hoe ze dit bespreekt ook erg tekenen van spijt en hoe ze is vs die Gabriel en Dajour die zichzelf slachtoffer vinden.
De uitvoering is slecht. Ze is een influencer die normaal gesproken gesponsorde posts maakt. Ik denk dat mensen sponsor deals verwachten? Daarnaast is het bankshot een beetje ongelukkig. Er is verder helemaal niets te zien, zelfs niet op de muur op de achtergrond. Het enige wat we zien zijn de echofotoâs en zij die een blikje cola openmaken. Het openmaken van het blikje geeft ook advertentie-vibes. Het oog gaat direct naar de blikjes want verder is er helmaal niets te zien in het shot.
Daarnaast staat Vera niet bekend om haar ironische/satirische humor. Haar aankondiging kwam tenminste bij mij niet over als de draak steken met dit soort announcements.
Dan kan je nog beter de taart aansnijden en de binnenkant is knal oranje of iets dergelijks