Vind je? Met zijn bereik snap ik best dat je daar iets voor terugvraagt. Uiteindelijk is het ook gewoon z’n werk. Altijd eigen keus maar ook wat vreemd richting samenwerkingen waarbij partijen wél iets moeten inleveren voor reclame. Zo’n stoel komt bij precies de juiste doelgroep, in zijn geval zou ik dat ook niet gratis doen. ![]()
Ik vind het wel echt zuur hoor. Zou hij ook het logo van zn non-spon kleding en nikes afplakken omdat hij niet wil dat het bedrijf er aan verdient?
ja miss ben ik gewoon te simpel of denk ik niet zo commerciel omdat het zo ver van mijn bed is om logo’s af te tapen. en eigelijk ben ik daar ook blij om, ondanks dat ik zelf moet betalen voor alles (met of zonder logo
)
Ze is de laatste tijd sowieso behoorlijk net-niet in in al haar social media-uitingen. Nu volg ik haar nog niet zo superlang (nou ja, paar jaar), kan me niet herinneren dat ze eerder zo was.
Jawel toch? Vera camilla met de echofoto’s, daar gaat het nu over.
Vera ruru is met de groenten op de snijplank.
Maar allebei de vera’s “toevallig” met dat blikje cola in de video.
Maar die tweede had een vlek op haar jurk. Niet de eerste toch
Jawel? Midden op haar borst
Nee Vera C met de echofoto’s heeft de vlek haha
Ik lees dat ze een PIJ-maatregel opgelegd heeft gekregen, dus ‘jeugd-tbs’. Dan zal er dus idd een stoornis oid zijn geweest. Klinkt als een super nare zaak, vind het wel heel sneu voor haar dat het nu op deze manier bekend wordt.
Zo kut dat dit soort dingen er bij gehaald worden. Het heeft toch helemaal niets te maken met gepest worden op een influencer trip en maakt pesten niet ineens geoorloofd. Maar nu blijkt dat ze een (heftig) verleden heeft met psychiatrische stoornis zal zij door het publiek wel gezien worden als ‘de gek’.
Ja, ik vind dit dus alsnog geen reden om iemand te pesten op een influencertrip, maar zal wel aan mij liggen. Lijkt erop alsof ze haar leven flink gebeterd heeft ook, hoe ze nu zo veel mensen helpt
Lees ff hierboven
Dat wordt hierboven besproken en ze was toen ontoerekeningsvatbaar dus unhinged is niet echt gepast om te zeggen.
Nja unhinged is emotioneel instabiel, dat lijkt me wel van toepassing als je een bejaarde mishandelt. Ontoerekeningsvatbaar betekent niet onschuldig he
oh wtf niet alle posts waren geladen, heb de mijne verwijderd!
Ja sorry, had het al weer verwijderd omdat ik dacht: straks kom ik met alle juristen in discussie over ‘wat is schuld’
Maar ontoerekeningsvatbaar betekent in ieder geval dat het strafbare feit je niet kan worden aangerekend. Daarom krijg je ook (‘jeugd’) tbs en geen straf. Eigenlijk gewoon heel platgeslagen: ‘je kon er niks aan doen’. Hoe erg het mishandelen van een bejaarde ook is
Sorry dat ik hier een video van meer dan een jaar oud post, maar deze kwam net voorbij op TikTok en blijft toch echt goud. Soundos ![]()
![]()
volgens de telegraaf heeft ze 2 jaar in de gevangenis gezeten, dat kan dan toch niet? in die tiktok zegt ze vastgezeten dus misschien hebben ze haar woorden verkeerd overgenomen.
Daarom moet je ook nooit zulke onzin reveals doen waarbij de hele fam de teleurstelling in je gezicht kan zien😂