Heeft hij dit zo gezegd, dat zij het maar moet oplossen?
Want je hebt zelf geen verantwoordelijkheid?
@Neusklem Jaa klopt en dan ging ze daarna allemaal TikToks opnemen om hem te verdedigen omdat mensen vielen over die uitspraak
Heeft hij dit zo gezegd, dat zij het maar moet oplossen?
Want je hebt zelf geen verantwoordelijkheid?
@Neusklem Jaa klopt en dan ging ze daarna allemaal TikToks opnemen om hem te verdedigen omdat mensen vielen over die uitspraak
Ik vond haar ook ontzettend onsympathiek laatst in een aflevering van de paniekjaren podcast.
Ik vind dit dan weer een opvallende opmerking. Ik benoem een (naar mijn mening) rare opmerking van haar vriend en nu gaat het over haar en dat zij niet sympathiek zou zijn. Wat heeft dat er mee te maken?
Toch opvallend dat linksom of rechtsom altijd de focus op de vrouw lijkt te liggen. Het is hier toch haar vriend die ontzettend raar doet.
Huh, het kan toch allebei waar zijn? Haar vriend kan een rare opmerking maken Ă©n zij kan op mensen onsympathiek overkomen. Dat lijkt me niet per se âde focus op de vrouw leggenâ maar gewoon twee losse observaties in dezelfde discussie. Ik heb de aflevering van die paniekjaren podcast ook geluisterd en snap die mening wel
Ik zeg ook niet dat het niet allebei waar kan zijn. Vind het alleen heel weinig/ niets toevoegen aan het gesprek. Mijn opmerking ging specifiek over haar vriend / de taakverdeling na de bevalling en binnen 2 comments gaat het over het feit dat zij niet sympathiek zou zijn.
Jij begint over Nicola, de podcast en haar vriend. De enige reden dat we uberhaupt iets over hem weten is door haar platform, maar een mening over Nicola is off-topic en we mogen het alleen hebben over het specifieke onderdeel wat jou opviel? Bijzondere verwachting van een openbaar forum.
Ik heb helemaal niet gezegd dat er iets off topic is. Iedereen mag zân mening hebben. Ik vind het alleen een opmerkelijke reflex.
Man doet iets verkeerd > ja die vrouw is onsympathiek.
Is this you?
Ja daarmee zeg ik toch niet dat je het niet mag benoemen, ik zeg alleen dat het wat mij betreft niets toevoegt
Doe je expres zo irritant? Hele tijd woorden in de mond van @Flowermarket leggen. Vreemd punt ook om over in discussie te gaan maar goed te weten wie de pick meâs zijn hier.
Ik vind het absurd om te doen alsof @hummus een misogynist is omdat ze niet reageert op het specifieke topic wat zij aanhaalt. En nee, de term is niet exact zo gebruikt voor je daar ook over valt. Overigens ironisch dat je reageert met beschuldigen van pick me in deze discussie. De term is misogynistisch op zichzelf.
Water zoekt zân eigen level, ze zijn allebei the worst en wss dolgelukkig met elkaar.
Het is het influencer topic, jij begint over een influencer haar vriend. Jouw opmerking herinnert me eraan dat ik die influencer onsympathiek vond in de paniekjaren podcast, thatâs it. Gewoon een bruggetje, geen vrouwenhaat.
Ja en ik vind dat (automatische) bruggetje opvallend. Thatâs it.
Nou idd dit direct te koppelen aan vrouwenhaat vind ik echt zwaar overdreven.
hallooo kunnen we het nu weer gezellig over louche sassen hebben? want ze is weer gestopt met het project in senegal
Ik trek het niet om die stories te kijken dus kun je even een samenvatting maken?
nee, gewoon vol verwondering en met plaatsvervangend pijn doorzetten met kijken net als de rest van ons!
Iets met ze is toch gebruikt door die vrouw die dat project met haar deed. En is daar definitief weg nu.
Al het opgehaalde geld is naar die andere persoon. Lousje liep nog eens langs en ze waren hard aan het werk, dus het geld wordt goed uiteraard gebruikt. Alleen gaan we niet weten hoe het eindigt.
Ik heb de videoâs niet bekeken, maar dit haalde ik uit de comments
Khadi heeft het beĂ«indigd en wil geen contact meer omdat ze denkt dat Lousje âalles doorspeeltâ aan de familie van haar overleden man.