Het influencertopic #26

Ik ben dan toch ook wel heel benieuwd naar Khady’s kant tbh. Lousje is ook gewoon fucking raar namelijk. Niet dat Khady niet misschien ook fucking raar is trouwens.

Maar ja, we zullen er nooit achter komen ben ik bang. Wel benieuwd wat haar volgende avontuur zal zijn, wat een shitshow zeg.

8 likes

Francien heeft extra geld nodig voor haar kinderwens :roll_eyes: ik vind dat toch wel heel bijzonder om daarvoor geld op te halen

11 likes

Ergens ben ik blij dat ze weg uit Senegal is. Het leek een kwestie van tijd te zijn dat haar iets akeligs zou overkomen? Maar zelf maakt ze zich nooit zorgen om haar veiligheid blijkbaar, ben ik dan wel weer een beetje jaloers op.

5 likes

Ze had toch al heel veel opgehaald?

3 likes

Ja maar ze komt er nu blijkbaar achter in Turkije dat het nog duurder is

4 likes

Misschien is @FrenchWays al bezig met een deep dive.

3 likes

Waarom? Dat kost echt klauwen vol met geld.

4 likes

Voor het draagmoedertraject in Amerika heeft ze nog zes keer zoveel nodig

3 likes

Ja ze heeft ongeveer al een ton uitgegeven aan alle behandelingen las ik in een comment :pensive: Het is echt niet te betalen, maar als de wens zo groot is… Ik zou er geen crowdfunding voor starten, maar blijkbaar zijn er toch veel mensen die willen doneren.

5 likes

Waarom? Ik snap goed dat als je zo graag iets wil, dat je gebruik maakt van alle middelen die je hebt. In haar geval is dat een groot bereik.

7 likes

Ja waarom denk je? Het leven is niet maakbaar? Misschien je tijd en geld besteden aan andere opties onderzoeken of aan accepteren dat je geen moeder gaat worden, hoe ver wil je gaan met zo’n traject?

15 likes

Ik vraag me af of je zelf kinderen of een kinderwens hebt. Want de grenzen verleg je elke keer als je zo’n diepe hartwens hebt.

41 likes

Ik keek even haar stories net en man ik krijg het daar toch spaans benauwd van. Nu weer die vlucht die gecanceld is (kan zij niks aan doen natuurlijk).

2 likes

Jouw reactie doet me vermoeden dat je hier zelf nooit mee te dealen hebt gehad. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je er anders zo objectief en nuchter over zou praten. Want ja natuurlijk heb je gelijk dat dit accepteren van buitenaf gezien het beste/makkelijkste zou zijn. Maar accepteren dat je nooit moeder zal worden als dat een van je grootste wensen is echt zo onbeschrijfelijk pijnlijk en moeilijk en veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik begrijp best dat zolang er ergens ook maar een strohalm lijkt te zijn je die met beide handen aangrijpt. De meeste mensen bevinden zich niet in een positie dat een crowdfunding hiervoor succesvol zal zijn maar zij wel, nou dan vind ik dit een veel sympathieker doel dan bijv. het kopen van een boshuisje. En het grootste voordeel van een crowdfunding: niemand hoeft eraan mee te doen hè. Ik vond een crowdfunding voor een boshuisje weer een doel waaraan ik geen euro zou besteden, maar blijkbaar dachten daar ook heel veel mensen anders over.

28 likes

En is verder vaak niet kies en moreel verwerpelijk… Maar dat is een ander verhaal

7 likes

Ja dit, vanuit haar kan ik het me volledig voorstellen trouwens. Wanhoop doet iets met je.

Alleen ik mag toch echt hopen dat als ze geld gaat inzamelen voor een draagmoederschaptraject in Amerika mensen zich wel even achter de oren gaan krabben. Ja allemaal zelf weten, maar vaak wordt er niet eerlijk verteld waarom zoiets daar moet en denken die mensen daar zelf ook niet echt over na.

13 likes

Het leven is niet maakbaar? Zeg je dat ook als een kind een speciale behandeling nodig heeft in het buitenland?

6 likes

Daan Willems op insta :face_vomiting: hij heeft een autobedrijf en ging viraal met verkoopfilmpjes van z’n auto’s waarin hij elke keer een nieuw standje noemde (16 jarige humor). Maar nu is hij ineens overgestapt op fatshaming filmpjes, echt zo walgelijk. En dan vooral de comments eronder ook…

1 like

Wat een ontzettend naar vies mannetje ook dat “ vrouwen raggen “
En dan als grapje ja volle bak vrouwen raggen en daarna een cocktail aan SOA’s
Want het is ook direct de schuld van die vrouwen?
Ik vind dat echt geen humor, ook super naar voorbeeld zeker als mensen dat gaan overnemen.

6 likes

Mijn hemel, ik heb zelf absoluut geen kinderwens maar een beetje empathie heb ik toch wel :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

8 likes