Ik heb geen reactie gezien van nyp
bol slaat sws wel eens de plank mis met social inhakers vind ik. soms zijn ze heel scherp en leuk (never forget de zijwieltjes van sonny tempa) maar ik vind dit ook niet funny
Vind het echt nasty dat de Telegraaf hier nu ook een heel artikel aan heeft gewijd. Maar is natuurlijk sowieso het afvoerputje van de journalistiek. ![]()
Hahahaha shit zeg ik zie net op de Insta van het Parool een reel waarin die dochter van Matthijs van Nieuwkerk Alison Roman interviewt en het is zo ongemakkelijk en slecht hahahaha. Echt niveautje Nederlandse toerist legt op vakantie Nederland uit. āYes here in Amsterdam we eat bitterbal do you know itā en Alison praat precies op zoān manier terug als je tegen een vage internationale student praat die amper Engels kan.
āYes we eat fries with mayo.ā
Camilla Lorentzen (van Julie en Camilla) stopt ineens met social media, zo onverwacht.
Dat hebben ze toch al eerder gedaan?
Nee dat was juist Julie. Volgens mij is zij ook offline en Camilla is nu veel op haar TikTok.
Waarschijnlijk verdienen ze genoeg via hun snapchat.
Ik denk dat de postpartum fase zo onderschat wordt en het daar mee te maken heeft. Was bij Julie ook zo. Wel jammer, vind hun content heel leuk.
Julie kwam terug op snap want dat voelde veiliger - aka daar kun je meer geld verdienen dan TikTok en insta
Ik vond ze heel leuk, vooral ook hun verbouwing toen ter tijd maar daar delen ze vrij weinig meer over. Wat ik overigens helemaal begrijp met 3 kinderen.
āAspergusā
Ik vind ze op snapchat zo vervelend. Ze rekken elk verhaal zoooo extreem uit voor het geld van de views. Ik heb ze verwijderd omdat ik me er echt niet meer doorheen kon worstelen. Alles wat in 20 seconden verteld kan worden doen zij in 3 minuten.
Ja eens, echt 100 snap stories per dag. Geen doorkomen meer aan.
Ik wist niet dat Snapchat een kanaal was waar influencers content plaatsen en geld mee verdienen? Dacht dat het meer een soort whatsapp achtig was maar mensen (jongeren) berichten/fotoās naar elkaar sturen ![]()
Ja en je kan pet story betaald krijgen. Dus het loont ook om verhalen heel erg uit te rekken!
Ik ben echt zoān ramptoerist dat ik aan de ene kant wil weten wat die pesters nou precies gedaan hebben omdat er zogenaamd ziek heftig gepest is in 1,5 dag (ik weet alleen het bus-verhaal waarin hardop over Anna gepraat/geroddeld werd) maar aan de andere kant heb ik echt geen zin om alle TikTokās te kijken. ![]()
Dat verhaal over die mishandeling van die vrouw is ook heftig zeg! Ik heb een andere TikTok gezien waarin verteld werd dat Anna een verleden heeft van SA en dat ze in een psychose zat en zwaar alcoholverslaafd was. Zo heftig. Echt sneu voor haar dat ze dat nu allemaal weer moet oprakelen voor de camera, het zal haar voor altijd blijven achtervolgen
Zelfs als je alle tiktoks kijkt (ik heb vakantie en een obsessie) kom je er nog niet achter, dus bespaar je de moeite
Eerder was dit ook niet zo, Snapchat werd al jaren bijna niet meer gebruikt door infuencers maar nu je er geld mee kan verdienen ineens wel weer ![]()
Volgens mij van dat you canāt sit with us mean girls gedrag. Zorgen dat ze het slechtste bed in de hoek heeft, geen stoel bij hun aan tafel vrij laten voor haar, zeggen dat ze niet hun persoon is.