Het influencertopic #26

Ik ben ook obsessed. Maar de enige dingen die naar buiten zijn gekomen zijn eigenlijk van Anna zelf (Gabriel en Dajour zeggen weinig inhoudelijks):

Anna en een persoon kenden elkaar al. Anna refereert ernaar in d’r video dat ze van tevoren die persoon nog heeft geappt: “hee als er nog iets tussen ons is, kunnen we dat dan uitpraten?”

Waarop die persoon Anna in een kwaad daglicht zet bij andere mensen en dus de boel opstookt. Vermoedelijk is dit Gabriel, omdat hij dit soort dingen vaker heeft gedaan (volgens de juicekanalen).

Anna krijgt de eerste dag van iemand te horen die ze nog niet kent: je bent niet mijn bloedgroep. (Wellicht de andere pester Dajour?)

Dan volgen nog meer incidenten, maar die zijn allemaal niet helemaal helder. Behalve dan het busincident voordat ze weer naar Schiphol gaan (“iemand hoort hier niet op deze vakantie”). Verder noemt Anna buitensluiten (er zijn meer mensen bij betrokken, want ze noemt 3 meiden tegen 1) en het nooit goed kunnen doen (ze werd schijnheilig en labiel genoemd als ze voor zichzelf wilde opkomen).

In een video van buurvrouw Jilian hoor je Anna huilend vragen om een knuffel. En in een video van Anna zie je dat ze “door omstandigheden” haar eigen kamer heeft.

Verder wordt dus later een nieuwsbericht over het verleden van Anna rondgestuurd naar de juicekanalen door anonieme accounts, mogelijk zitten de pesters daarachter of haters op Anna. Ook een exvriend neemt een salty video op omdat de vriendschap over is, maar Anna toentertijd wel een video had opgenomen met Thierry Baudet. Lang verhaal kort: iedereen d’r moeder op Tiktok heeft iets te zeggen, behalve de mensen die op die trip waren. Dus je komt ook niet heel veel meer details te weten. Juicekanalen hebben wel een lijst gedeeld van de pesters en meelopers, maar dit is nooit confirmed door Anna of iemand anders van de trip.

Edit: Gabriel en Dajour worden door de juicechannels gezien als de pesters. Omdat zij ook een reactie hebben gegeven, lijkt dit waarschijnlijk.

10 likes

Vera C heeft een TikTok geplaatst waarin ze benadrukt dat de ‘gender reveal’-video geen ad was

1 like

Als je geen zin hebt om alle tiktoks te kijken over de New York Pizza gate moet je gewoon reality fbi of saraa posh volgen haha

7 likes

Ze blijft zelf de publiciteit opzoeken valt mij juist op, gisteren een groot (video) interview in de Telegraaf en ook in andere kranten doet ze uitgebreid haar verhaal

3 likes

IMG_2738
Waarom heeft ze me dan geblokkeerd omdat ik commente dat het leuke cola spon was :joy::joy:

15 likes

Op andere reacties onder die post dat het spon zou zijn heeft ze wel gewoon gereageerd dat het geen spon is

5 likes

Ja, is vrij recent ook pas hoor! Maar dat tikt aan, bij Instagram en TikTok krijg je niks. Dan moet je het alleen van samenwerkingen hebben.

5 likes

Ooh dat had ik gemist. Bijzonder wel.

3 likes

Ik denk dat ze daar zelf voor wordt benaderd. Nu.nl heeft er nu ook een heel artikel aan gewijd, waar haar verleden ook wordt uitgelicht. Denk niet dat zij daar op zat te wachten.

2 likes

Ja en Snapchat betaald echt heel goed. Amerikaanse influencers verdienen daar tussen de 50-100k per maand mee, echt bizar.

Geen idee waar Snapchat al dat geld vandaan haalt!

2 likes

Teringveel reclame

19 likes

Godverdomme ga toch weer een carrièreswitch overwegen

10 likes

Die vriendin van gio heeft wel eens gezegd 30-40k per maand te verdienen aan snapchat.

4 likes

Bizar

3 likes

Het zijn uitgebreide interviews steeds

6 likes

Weten jullie nog dat Lize Korpershoek zo’n man verscholen in haar tuin had en ze er achteraan ging?
Nou die man bleek dus veel vaker te komen en nu 5 jaar later schijnbaar weer of nog steeds. Ze heeft deel 1 van dit verhaal op TikTok gezet en er komt nog een deel 2.

23 likes

Ik denk dat dit nieuws al een flinke tijd als een soort zwaard van damocles boven haar heeft gehangen, wie een influencer carrière ambieert en vervolgens ook nog succesvol hiermee blijkt te zijn en zelfs op tv is verschenen ed. is natuurlijk continu bang dat zoiets uitkomt (helemaal als blijkt dat meerdere mensen dit ook eerder al hebben geprobeerd te lekken) en je naast je toenmalige straf ook nog een soort trail by media krijgt. Naïef is het uiteraard ergens ook wel om te denken dat dit nooit uit zou komen, ze gaf ook aan het jammer te vinden dat het nu ‘geout’ is zonder haar eigen toedoen.

Haar insteek is denk ik nu beter zelf open kaart spelen en er uitgebreid over praten in de media zodat anderen dat niet voor haar kunnen doen. Het luchtte ook wel op gaf ze aan.

23 likes

Ja, ze wist bij die 1e video over het pesten dat het definitief zou uitlekken gaf ze al aan. Plus ook dat ze geen moeite heeft om het verhaal te doen, want ze heeft t verwerkt en t zal altijd onderdeel van haar zijn. Erg fijn dat ze er zo over kan praten :+1:

5 likes

Ja ik zag hier gisteren iets van op Instagram indd maar ik durf het gewoon niet te kijken omdat ik het zo creepy vind :sob::sob:

11 likes

Zag het vannacht toen ik in bed ging liggen, heb het asap afgezet. Doodeng!!

19 likes